Колата е Голф2 1.6 PN с 2ее карбуратор и изпарител Ловато. С вървежа нямам проблем - върви почти като на бензин и харчи добре (8.5 извън града, ~10-12 в София). На бензин винаги пали добре. На газ пали приемливо на студен двигател с червеното копче на ключа газ-бензин (принудително пълнене мисля се казва). Обаче на топъл мотор на газ пали трудно....въртя сигурно 5 секунди. Като консумативи е сменяно абсолютно всичко (освен мембраните - те са на ~50 000) и изпарителя е регулиран при The Machine. Направил съм кутията на филтъра да смуче само студен въздух от калника. Предположенията са ми че проблема идва от някоя клапа в карбуратора? Бях чел някъде че имало някаква клапа за въздуха, която правила проблеми точно при палене.
Знам че попринцип изобщо не трябва да се пали на газ, но има места където превключването бензин->газ е мъка на кола с карбуратор и за кратък престой паля директно на газ.
Г2 PN трудно палене при топъл мотор
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор
Според мен имаш нужда от настройка на сместа за празен ход, иначе единствената клапа в карбуратора която може да ти създаде проблеми е смукача ( не зная дали ти е автоматичен или ръчен), това може лесно да провериш, на загрят двигател просто погледни дали не се е позатворила и да пречи на входящия въздух.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор
Това с промяната за студения въздух след настройката ли е?
Ела да я пипна безплатно
Ела да я пипна безплатно
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор
Да, след настройката на газовата е правено това с въздуха и настройка на делкото. Явно пак е за настройка, по нататък ще ти звънна да се разберем.
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор
Проблема продължава (не е от сместа) и май ще се окаже че е от контактния ключ колкото и да е странно. В много от пътите запалва точно като тръгна да пускам ключа....а напоследък като го завъртя до откат - пали перфектно...може би това е решението.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 09 окт 2010 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin-sofia-burgas
Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор
много патат тия голгофове с контакните клюЧове .при мен за паленето си пала самоЧе нищо не работи по колата нито фарове нито вентилатора на парното.
просто врашам клюЧа малко на зад и не се занимавам с глупости.ако веЧе поЧне да зажда трабва да се смени патронника той варва с конзола.не е оферта да се кара с стария зашото може заяде много яко при палене и да се помеля стартера.
аз нямах проблеми преди да се опитат да я крадат и да ми сЧупат пратронника.
просто врашам клюЧа малко на зад и не се занимавам с глупости.ако веЧе поЧне да зажда трабва да се смени патронника той варва с конзола.не е оферта да се кара с стария зашото може заяде много яко при палене и да се помеля стартера.
аз нямах проблеми преди да се опитат да я крадат и да ми сЧупат пратронника.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта