Г2 PN трудно палене при топъл мотор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Г2 PN трудно палене при топъл мотор

Мнениеот theultimate » Вто 04 май 2010 17:43


Колата е Голф2 1.6 PN с 2ее карбуратор и изпарител Ловато. С вървежа нямам проблем - върви почти като на бензин и харчи добре (8.5 извън града, ~10-12 в София). На бензин винаги пали добре. На газ пали приемливо на студен двигател с червеното копче на ключа газ-бензин (принудително пълнене мисля се казва). Обаче на топъл мотор на газ пали трудно....въртя сигурно 5 секунди. Като консумативи е сменяно абсолютно всичко (освен мембраните - те са на ~50 000) и изпарителя е регулиран при The Machine. Направил съм кутията на филтъра да смуче само студен въздух от калника. Предположенията са ми че проблема идва от някоя клапа в карбуратора? Бях чел някъде че имало някаква клапа за въздуха, която правила проблеми точно при палене.

Знам че попринцип изобщо не трябва да се пали на газ, но има места където превключването бензин->газ е мъка на кола с карбуратор и за кратък престой паля директно на газ.




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор

Мнениеот eurogas » Чет 06 май 2010 19:35


Според мен имаш нужда от настройка на сместа за празен ход, иначе единствената клапа в карбуратора която може да ти създаде проблеми е смукача ( не зная дали ти е автоматичен или ръчен), това може лесно да провериш, на загрят двигател просто погледни дали не се е позатворила и да пречи на входящия въздух. :beer


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор

Мнениеот The_Machine » Чет 06 май 2010 19:52


Това с промяната за студения въздух след настройката ли е?
Ела да я пипна безплатно :)


theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор

Мнениеот theultimate » Чет 06 май 2010 20:41


Да, след настройката на газовата е правено това с въздуха и настройка на делкото. Явно пак е за настройка, по нататък ще ти звънна да се разберем.


theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор

Мнениеот theultimate » Пон 31 май 2010 21:51


Проблема продължава (не е от сместа) и май ще се окаже че е от контактния ключ колкото и да е странно. В много от пътите запалва точно като тръгна да пускам ключа....а напоследък като го завъртя до откат - пали перфектно...може би това е решението.


extrem768
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 09 окт 2010 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin-sofia-burgas

Re: Г2 PN трудно палене при топъл мотор

Мнениеот extrem768 » Съб 09 окт 2010 11:29


много патат тия голгофове с контакните клюЧове .при мен за паленето си пала самоЧе нищо не работи по колата нито фарове нито вентилатора на парното.
просто врашам клюЧа малко на зад и не се занимавам с глупости.ако веЧе поЧне да зажда трабва да се смени патронника той варва с конзола.не е оферта да се кара с стария зашото може заяде много яко при палене и да се помеля стартера.
аз нямах проблеми преди да се опитат да я крадат и да ми сЧупат пратронника.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 35 госта