проблем с изпарителя
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
проблем с изпарителя
здравеите имам следния проблем,от известно време колата ми мени обороти на газ,но стъпковия мотор е сменен с по4ти нов такъв.след като се поразчовърках установих,4е изпарителя се е прецакал.не може да се регулират ниските обороти от пластмасовата врътка на изпаритея,както и да я въртя оборотите са си същите.питах тук там и ми казаха ,4е е скъсана мембраната на изпарителя за високото налягане,пък мембраните са 4исто нови на 2000км,сменени са юли месец заедно с филтри клапан електрич2ски и т.н.въпросат ми е мога ли да карам така известно време или мойе да стане някаква беля,или някои от форума ако разбира пове4е да даде акъл.изпарителя е волтрон.казаха ми да го махна и да си взема турски ловато 100 пъти било по добре.ако някои има или предлага такъв да даде цена.благодаря предварително.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с изпарителя
E то Волтран е един от видовете турско Ловато
Ми... може да караш така, няма кво толкова да стане, освен да почне да ти надува газ в охладителната система - гледай стрелката по-често!
Карай така и не му се плаши...
После хвърляш и вземаш друг - тия турчоляци никога не стават като хората след смяна на мембрани...
Ми... може да караш така, няма кво толкова да стане, освен да почне да ти надува газ в охладителната система - гледай стрелката по-често!
Карай така и не му се плаши...
После хвърляш и вземаш друг - тия турчоляци никога не стават като хората след смяна на мембрани...
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с изпарителя
мамка му 6те я сменям веднага
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с изпарителя
смених изпарителя с нов ,турски ловато но се ебава пак.имам още една тема във форума относно палец и делко и маи и двете теми се сляха,първо проблем с гаста която се сля с токовете,но маи проблема с гаста си остана. ///прилагам последния си отговор/// /клапаните са нови,сега идвам от сервиз,закачиха колата на компа и установиха. 1пробит кабел на първи цилиндър 2делкото с предварение 16-18гр 3много богата смес на бензин ама много,регулираха дроселната клапа 4на газ пак гърми колата ,което според вси4ки подсказва бедна смес,а изпарителя е нов. утре 6те го разглобя при газаджията и 6те го оправя.а относно палеца колко ома съпротивление показва ,новия бош 950,а стария под 800.маистора каза ,4е новия е ок.колата сега е самолет на бензин ,но на газ се ебава по малко от преди но се ебава///
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта