голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
Скоро си сложих ГИ,от тогава при смяна на предавките от по ниска към по висока главно от 3 на 4 и от 4 към 5 при отпускане на съединителя и подаване на газта се получава непълно изгаряне и последващо изгаряне в гарнетата чувасе от леко до средно пукане.Това се не се случва постоянно,понякога и най-вече когато скороста е по-висока например скорост 40 преминавам от 3 на 4 не се чува а при 60 км се чува пукане.Тава се получава само на газ на бензин няма проблем.Какъв е проблема ?
голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
- ba6ticata
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
Със същия Голф и ГИ Power Jet,когато спирам на скорост,след около 5-10 сек. се получава такъв трясък,че имам чувството,че се отпрало гърнето.Когато се спускам през Петрохан минавам на бензин,защото пукотът е ужасен.При промяна на настройката чрез компютър,това пукане спира,но пък се появяват други проблеми.В заключение ще напиша,че това гърмене започна след като си отстраних катализатора.Вие с катализатор ли сте?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
да с катализатор съм
казаха ми че може да е от свещите
казаха ми че може да е от свещите
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
Настройки на ГИ. Иди да ти настроят впръскването на 1.40 при 800-1000 об, 1.45 в обороти от 1000 до 2000, 1.52 от 2000-3000, и 1.40 от 3 нагоре.
Ако проблема остане - закачаш на газ анализатор.
Ако проблема остане - закачаш на газ анализатор.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
Barboukov написа:Настройки на ГИ. Иди да ти настроят впръскването на 1.40 при 800-1000 об, 1.45 в обороти от 1000 до 2000, 1.52 от 2000-3000, и 1.40 от 3 нагоре.
Ако проблема остане - закачаш на газ анализатор.
Настройки не се правят наизуст, а на база видяни показания в софтуера
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
С какъв изпарител си, ако си с Томасето например, той има клапан за свръх налягане, и точно когато превключиш предавка и се повиши налягането в изпарителя, той разтоварва част от него през вакумния маркуч в смукателния колектора, резултата е точно това пукане, практически няма начин да го преодолееш с настройки.
Re: голф 4 1.6 проблем с газовия инжекцион.
Само да добавя че и аз съм със същия голф/1.6 akl/ с ГИ power jet и вече 7000км без проблем.Настроики +добър монтаж и всичко е ок.Ако има нужда давам координати къде съм го монтирал.дано да съм Ви бил полезен
Поздрави
Поздрави
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта