Въпрос за вакумен изпарител ловато
Въпрос за вакумен изпарител ловато
Колеги имам следния въпрос. Преди 2 години ми сложиха на колата газово устройство с вакумен изпарител на ловато. Газовата беше ползвана на предната ми кола лада самара. Попитах когато ми слагаха газовото дали ще стане на новата ми кола и отговора беше , че проблеми няма никакви. Колата е vw golf3 1.4mi ABD . Още щом монтираха уредбата забелязах , че колата не пали на газ студена . Палих я на бензин , защото ми казаха , че е по-добре за колата. Ок 2 години никакви проблеми карах си колата палих я на банзин . Но скоро почна да гори повечко и отидох при други газаджии за да я погледнат. Оказа се , че има нужда от смяна на мембраните . Ок смениха ги разхода стана по-приличен , но паленето на студен двигател(и то само сутрин , при повече от 3-4 часа неработил двигател) отново е трудно. Обясниха ми новите майстори , че тази газова уредба не е за моята кола защото е с вакумен изпарител и за това го прави въртела. Явно в началото не може да подкачи газ. Сега вече се чудя на кого да вярвам. Има ли някакво значение от колата нали за да пусне газ просто трябва да се появи вакум към изпарителя? В началото не е толкова силен ли ? Питам защото на ладата нямах грижи с паленето. Благодаря предварително.
Последна промяна от petarlp на Чет 29 апр 2010 7:58, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
По-скоро мястото, от което са взели вакуум е кофти
Или пък дърпа въздух от някъде - например тампона под моноинжекцията...
Пробвал ли си с обогатител дали ще запали?
Или пък дърпа въздух от някъде - например тампона под моноинжекцията...
Пробвал ли си с обогатител дали ще запали?
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
За тампона на моното съм 100% сигурен че е напълно здрав . А и преди 1 година го сменях . На бензин пали от раз , дори и при -20 тази зима . Явно наистина е кофти мястото от където взимат вакума. Ще взема да щракна една снимка на изпарителя ако може да ми помогнете.
Странното е , че след като запали двигателя . Гася колата и пали като пушка на газ. Явно само в началото не му стига вакум да подкачи.
Странното е , че след като запали двигателя . Гася колата и пали като пушка на газ. Явно само в началото не му стига вакум да подкачи.
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
Пробвал ли си да натиснеш копчето за принудително подаване на газ преди палене?
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
Да и няма резултат . Натискам го 2-3 пъти на контакт и пак не пали. По принцип да не трябва да се задържа по-дълго време?
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
Аз също не можех да паля на газ сутрин, а също и като минат няколко часа и колата изстине.
Дълго ходне по мъките и накрая ликвидирахме проблема - при студен двигател дроселовата клапа е затворена (с дупчен карб съм), а на газта и трябва въздух, при мен някаква пластина на автоматичния смукач се била прецакала. И така сложихме една ламаринка която да спира затварянето на дроселовата клапа съвсем докрай - т.е. при крайно затворено състояние пак има 2 мм отвор. от тогава пали на газ и при минус 10 гр.
Дълго ходне по мъките и накрая ликвидирахме проблема - при студен двигател дроселовата клапа е затворена (с дупчен карб съм), а на газта и трябва въздух, при мен някаква пластина на автоматичния смукач се била прецакала. И така сложихме една ламаринка която да спира затварянето на дроселовата клапа съвсем докрай - т.е. при крайно затворено състояние пак има 2 мм отвор. от тогава пали на газ и при минус 10 гр.
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
petarlp написа:Да и няма резултат . Натискам го 2-3 пъти на контакт и пак не пали. По принцип да не трябва да се задържа по-дълго време?
Първо провери дали работи(трябва да се чува).Натиска се и се задържа 2,3 ,5 сек.(различно е).
Ако всичко ти е изправно-реглаж (празен ход и тройник)
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
petarlp написа:Да и няма резултат . Натискам го 2-3 пъти на контакт и пак не пали. По принцип да не трябва да се задържа по-дълго време?
В зависимост от разстоянието на маркуча от изпаритела до дросела варират секундите,след това със малко газ въртиш на стартер иначе става преобогатяване и пак не пали.Просто трябват експерименти стига всичко по центровката ,въздушния филтър ,палци ,свещи и т.н. да е наред.
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
Благодаря на всички за съветите . В момента поне се радвам , че разхода е доста добър след смяната на мембраните 10-11л/100км газ , докато преди беше 14-15л. .Говорим за разход в града. Още не съм я пробвал извънградско .
- mIRIx
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Въпрос за вакумен изпарител ловато
Колега petarlp по принцип на моноинжекция се слага електрически изпарител с автоматичен ключ който пали на бензин ислед преминаване на определени обороти около 2000 обръща на газ. При него има първоначално подаване на газ. Когато палиш на газ може да пробваш да припомпиш на обогатителя 2-3 пъти и тогава да въртиш. Другото което е имаш ли плочка и къде е сложена под или над дюзата
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта