Здр.,
дайте акъл малко, от какво може да е? Пали трудно ако е стояла няколко часа. По принцип първото палене за деня е на бензин, но след това я паля направо на газ.
Газова Ловато с вакуумен изпарител карбуратор.
Трудно пали след престой
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Трудно пали след престой
Колега да беше казал поне каква е колата - моно, карб?
малко повече инфо ???
малко повече инфо ???
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно пали след престой
Винаги първо се започва с настройка на празния ход на изпарителя, ако е старичък изпарителя празния ход става нестабилен и често се променя доста бързо след настройката, тогава е добре да се направи профилактика на изпарителя със смяна на менбрани и гумички на кантарите.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали след престой
Май е мой монтаж на не повече от 2 години...
Въздушен филтър?
Свещи, кабели, капачка, палец?
Някое вакуумче скъсано/извадено?
Въздушен филтър?
Свещи, кабели, капачка, палец?
Някое вакуумче скъсано/извадено?
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали след престой
Иво, ти си го монтирал, да. Почистих карбуратора и май е ОК.
Баси лайната има в тая газ. Ама кво да се прави, толкова са ни заплатите.
Баси лайната има в тая газ. Ама кво да се прави, толкова са ни заплатите.
Re: Трудно пали след престой
Колега пробвай да запалиш без да спираш кадето стига до контакт.слагаш ключа и направо палиш,при мен стана.аз карам пасат В3 и паля на гас и откакто почнах така да паля нямам грижи. пробвай дано да стане. Поздрави
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kazanluk
Re: Трудно пали след престой
колеги и аз имах такъв проблем оказа се газов клапан /при изключен двигател като извадих маркуча след изпарителя и напръсках с сапунена вода правеше леки балончета /значи спираме калата отиваме да пием кафе а тя тъпче ли тъпче газ и после като палим какво става тя се дави въртим въртим и хоп пали смених клапана и е ок надявам се да сам бил полезен с инфото поне за някой нямам представа дали проблема три е точно такъв но мозеш да провериш
Re: Трудно пали след престой
И аз съм имал сходен проблем - само че не пали изобщо на газ, или поне минавам на газ при скорост 60 и повече километра в час, иначе гасне и направо спира колата.
Проблема беше няква скапана газ от ОМВ. Като свърши заредих от друго място и колата замърка.
Проблема беше няква скапана газ от ОМВ. Като свърши заредих от друго място и колата замърка.
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно пали след престой
Проблема си остава. развитието е следното: ако е стояла на слънце припалва за секунда на газ, изгасва и после няма палене. Минавам на бенз и пали. После никакви проблеми. Ако не е било топло/ през нощта напр./ пали на газ нормално. Нещо идеи? Иво, ако може подскажи, че си ми малко далеч да идвам.
като чистих карба жигльора беше запушен с онова като гравит. не съм чистил вакуумните тръби по карба, че няамше време.
като чистих карба жигльора беше запушен с онова като гравит. не съм чистил вакуумните тръби по карба, че няамше време.
Re: Трудно пали след престой
Виж дали автоматичния смукач не затваря "прекалено".Ако клапата е затворена неможе да "засмуче" газ.Друия вариант е да си развил тройника много(не пречи да опиташ)
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали след престой
Археолог на тримесечието съм. При мен има следният проблем - на бензин никакви грижи, паля, гася, паля, върви. Не така стоят нещата на газ. Карам, загрял мотор, спирам. След 15, 20 мин примерно пак трябва да ходя някъде. Влизам, въртя(копчето е "само на газ"), не ще. На 3, 4ти път пали с натиснат педал додолу. В4, електрически Ловато с ресет реле на компа. Съвети?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно пали след престой
Ако имаш междинно положение на ключа опитай да запалиш на него. Предполагам, че имаш газ в повечко в колекторите, щом палиш с натиснат до долу педал на газта. Другият възможен сценарий е да ти изпуска газ клапанчето.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали след престой
Междинно положение има, Стефчо. Тогава пали на бензин и пак не ще. А кой клапан изпуска според теб? На изпарителя или след бутилката? Нямам евроклапан.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно пали след престой
Предполагам, че си с електрически изпарител. Ако клапанът между първо и второ редукционно стъпало не затваря добре, може да ти пълни колектора с газ, докато стои.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта