Газта поне според това,което съм смятал многократно най-точно се засича на празно като сипеш до някъде,не до горе и караш докато спре.И пак зависи при какви температури това.Лятото е най-точно.Сега зимата сутринта при -10 ако имаш примерно 2 литра останали може да ти падне налягането и да си мислиш че е свършила ,а по обяд да можеш да минеш още поне 20км с останалата газ.
Иначе за мембраните не можеш да си сигурен.То за нищо не можеш да бъдеш.Аз просто изказах мнение че оригиналните мембрани са по-важни от не оригиналните лостчета и пружини на изпарителя.Не че те не са ,но тъпата гума на мембраните има различни характеристики при различни темепратури и се скапва пак по различен начин в зависимост от качеството на гумата.Аз бих заложил на оригинални мембрани.Но ти си взел вече каквото си преценил и важното е да ти върви всичко като хората.Другия път можеш да направиш другия изпарител и да видиш каква е разликата
Въпрос за изпарител...
Re: Въпрос за изпарител...
Първо замерване 12.8л / 100км => 1/4 завит кран м/у изпарителя и плочката. (смесено каране)
Второ замерване 10.1л / 100км което като разход ми допада.(смесено каране)
И двете замервания са за един и същи маршрут.
Автомобила е ВАЗ 2107( не е фв, но.. )
Второ замерване 10.1л / 100км което като разход ми допада.(смесено каране)
И двете замервания са за един и същи маршрут.
Автомобила е ВАЗ 2107( не е фв, но.. )
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта