Въпрос за изпарител...

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Въпрос за изпарител...

Мнениеот qNkOo » Чет 06 май 2010 21:20


Здравейте, колеги!
Ползвах търсачката, но не открих инфо по моя въпрос.
Става въпрос за Г3 1.8 АБС, но това в случая е без значение.
Въпроса ми е относно изпарителя, а именно, да го поправям ли или да
го заменя с нов? Сегашния е MARINI VICENZA електрически, а предполагаемия
нов е LOVATO. Дали има оригинални мембрани и гумички за Марини или да слагам
доказаното Ловато? АГУ-то тепърва ще го слагам и не знам даже дали Марини-то е добро или куча марка... :oops: Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот spirof » Пет 07 май 2010 7:17


Монтирай нов изпарител. Не му мисли. Туй с ремонтите е 50 на 50.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот eurogas » Пет 07 май 2010 8:08


Електрическото Марини е чудесен изпарител, монтирали сме над 500 броя такива газови уредби преди години и имаме само няколко гаранционни дефекта, изключително издръжлив изпарител и работи не по-лошо от Ловато, само че ти трябват оригинални мембрани и опитен майстор за смяната и реглажа на вилките защото е манко специфично.

А иначе всеки нов изпарител е по-добър от ремонтирания, ако имаш възможност избери новото. :beer


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот The_Machine » Пет 07 май 2010 15:52


Моя съвет - сложи това Марини, виж дали ще заработи нормално и това е... ако са се одървили мембраните - смени му ги... щом си опрял да монтираш втора употреба уредба, значи търсиш по-евтиния вариант, който в случая е гореописания...


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот qNkOo » Пет 07 май 2010 19:26


Благодаря за съветите, колеги! Мисля да закупя нов изпарител Ловато, че да ми е мирна главата.
Остана да почерпя! :drunk


IvO_4114
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот IvO_4114 » Вто 03 яну 2012 19:54


Имам един въпрос или може да се каже голяма дилема:
Имам 2 изпарителя LOVATO ( по-точно е ЛОВТЕК но вътре карантията е от Ловато и е абсолютно същия поне според мен.. тей като го гледам.. налагал съм ги ЛОВТЕК и ЛОВАТО) и MARINI VICENCA. И двата изпарителя са за смяна на мембрани и ето тук е проблема не мога да избера кой изпарител да направя... Някой карал ли е с ЛОВАТО и Марини. Аз съм карал и с 2та и ми даваше един и същ разход.
2та са вакуумни. Искам да направя Маринито, защото е Марини, а не ЛОВТЕК(ЛОВАТО), НО за Марини в Русе има само Български мембрани, а за ЛОВАТО-то има и Италиански и честно казано не искам да слагам БГ мембрани на изпарителя си, но вътрешни лица от старата школа ми казват, че са карали с такова Марини и Ловато и Маринито е горяло по-малко.
Това са изпарителите ми :
Ловато(Ловтек) - "http://www.peugeotclub.info/forum/download/file.php?id=48049&sid=575727c3e0acefaeff4de4991396f2bb"
Марини - http://www.mariniautogas.com/images/ria%20gallery.JPG
(Снимките са примерни)


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот agent_kowalski » Вто 03 яну 2012 22:20


Сложи оригинални мембрани.


IvO_4114
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот IvO_4114 » Сря 04 яну 2012 0:36


Да разбирам да си правя ЛОВТЕК-а и да не се занимавам с български мембрани? Благодаря. :beer


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6156
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот ktamen » Сря 04 яну 2012 1:00


Точно с такъв изпарител Марини съм минал 170к с две коли без да сменям нищо. Ако не бях сложил метан още щях да карам с него. Беше на предишния ми голф като го взех, продавача каза, че точно е сменил мембраните и явно е намерил оригинални щом изкараха толкова време.


IvO_4114
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот IvO_4114 » Сря 04 яну 2012 17:40


Заложих на марковото - в случая изпарителя "Марини" и му взех БГ мембрани. Изчистих го и го сглобих не изпуска газ, регулирах го топла пали с чукване на ключа, ще видим утре сутринта какво ще каже :).


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот kr1sh0 » Съб 07 яну 2012 21:47


Аз лично моето голфче 3 1,8АБС го взех с вакуумно ЛОВАТО (оригинално*), еми веднага го махнах, дори лятото като беше горещо трябваше да се пали на бензин, сложих си ЕЛ. БРЦ и икономията е пълна, от време на време рестартирвам компа само, чат-пат го покарвам и на бензин, като имам парички да не запушвам дюзи... А иначе я сподели, директно на газ ли палиш като е топло, разхода приличен ли ти е... ?? Може би с вакуумното Ловато ми падаше с 1литър разхода, за сметка на вървенето..


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот agent_kowalski » Съб 07 яну 2012 22:58


Марковото в случея са италянските мембрани.Важното е да ти върши работа в крайна сметка :да:


bayspiro
Мнения: 905
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот bayspiro » Нед 08 яну 2012 0:15


Абе чета го тоя форум къде 2 години, /газовата част/ - 'сички сменят мембрани, сонди, филтри' един не видях да пише, че е правил клапани на редуктора! Как искате да работят тези редуктори, без да обръщате никакво внимание на клапаните, които всъщност са основните елементи в работата на редуктор-изпарителя? Да някои сменят гумички на клапаните /щот ги има в комплекта/ - ами лицата на дюзата - и "спецовете" ги неглижират,а ако те не "работят" редуктора е само една алуминиева коруба! За това се хвърлят годни редуктори - оборот да става!


IvO_4114
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот IvO_4114 » Нед 08 яну 2012 15:11


Марковото в случея са италянските мембрани.Важното е да ти върши работа в крайна сметка :да:


Така е ама ако си 200% че са италиански :). Защо да давам 40 лева за нещо което струва 25 лева в друга опаковка? Може и да не съм прав, НО..

Колегата който пита как паля и колко гори:
- паля я директно на газ
- напълнил съм бутилката до горе и чакам да мина 100 км за да я напълня пак и ще видя разхода колко е. ( За 1 ден минах 80 км, 2, 3 дена не съм мърдал.. mhihi )


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6156
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Въпрос за изпарител...

Мнениеот ktamen » Нед 08 яну 2012 15:33


Засечи колко ще минеш с цялата бутилка.
При допълване на бутилката поплавъка всеки път спира пълненето различно и разлика от няколко литра е съвсем нормална, а няколко литра грешка само на 100км пробег :screwy - точно така се раждат легенди за 5/100 разход в София или 20/100 извънградско.
Ако не знаеш колко газ има в бутилката изгори я всичката и после сипи точно 20л и засечи колко км ще минеш с тези 20л.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта