Здравейте, колеги!
Ползвах търсачката, но не открих инфо по моя въпрос.
Става въпрос за Г3 1.8 АБС, но това в случая е без значение.
Въпроса ми е относно изпарителя, а именно, да го поправям ли или да
го заменя с нов? Сегашния е MARINI VICENZA електрически, а предполагаемия
нов е LOVATO. Дали има оригинални мембрани и гумички за Марини или да слагам
доказаното Ловато? АГУ-то тепърва ще го слагам и не знам даже дали Марини-то е добро или куча марка... Благодаря ви предварително!
Въпрос за изпарител...
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Въпрос за изпарител...
Монтирай нов изпарител. Не му мисли. Туй с ремонтите е 50 на 50.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за изпарител...
Електрическото Марини е чудесен изпарител, монтирали сме над 500 броя такива газови уредби преди години и имаме само няколко гаранционни дефекта, изключително издръжлив изпарител и работи не по-лошо от Ловато, само че ти трябват оригинални мембрани и опитен майстор за смяната и реглажа на вилките защото е манко специфично.
А иначе всеки нов изпарител е по-добър от ремонтирания, ако имаш възможност избери новото.
А иначе всеки нов изпарител е по-добър от ремонтирания, ако имаш възможност избери новото.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за изпарител...
Моя съвет - сложи това Марини, виж дали ще заработи нормално и това е... ако са се одървили мембраните - смени му ги... щом си опрял да монтираш втора употреба уредба, значи търсиш по-евтиния вариант, който в случая е гореописания...
- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Въпрос за изпарител...
Благодаря за съветите, колеги! Мисля да закупя нов изпарител Ловато, че да ми е мирна главата.
Остана да почерпя!
Остана да почерпя!
Re: Въпрос за изпарител...
Имам един въпрос или може да се каже голяма дилема:
Имам 2 изпарителя LOVATO ( по-точно е ЛОВТЕК но вътре карантията е от Ловато и е абсолютно същия поне според мен.. тей като го гледам.. налагал съм ги ЛОВТЕК и ЛОВАТО) и MARINI VICENCA. И двата изпарителя са за смяна на мембрани и ето тук е проблема не мога да избера кой изпарител да направя... Някой карал ли е с ЛОВАТО и Марини. Аз съм карал и с 2та и ми даваше един и същ разход.
2та са вакуумни. Искам да направя Маринито, защото е Марини, а не ЛОВТЕК(ЛОВАТО), НО за Марини в Русе има само Български мембрани, а за ЛОВАТО-то има и Италиански и честно казано не искам да слагам БГ мембрани на изпарителя си, но вътрешни лица от старата школа ми казват, че са карали с такова Марини и Ловато и Маринито е горяло по-малко.
Това са изпарителите ми :
Ловато(Ловтек) - "http://www.peugeotclub.info/forum/download/file.php?id=48049&sid=575727c3e0acefaeff4de4991396f2bb"
Марини - http://www.mariniautogas.com/images/ria%20gallery.JPG
(Снимките са примерни)
Имам 2 изпарителя LOVATO ( по-точно е ЛОВТЕК но вътре карантията е от Ловато и е абсолютно същия поне според мен.. тей като го гледам.. налагал съм ги ЛОВТЕК и ЛОВАТО) и MARINI VICENCA. И двата изпарителя са за смяна на мембрани и ето тук е проблема не мога да избера кой изпарител да направя... Някой карал ли е с ЛОВАТО и Марини. Аз съм карал и с 2та и ми даваше един и същ разход.
2та са вакуумни. Искам да направя Маринито, защото е Марини, а не ЛОВТЕК(ЛОВАТО), НО за Марини в Русе има само Български мембрани, а за ЛОВАТО-то има и Италиански и честно казано не искам да слагам БГ мембрани на изпарителя си, но вътрешни лица от старата школа ми казват, че са карали с такова Марини и Ловато и Маринито е горяло по-малко.
Това са изпарителите ми :
Ловато(Ловтек) - "http://www.peugeotclub.info/forum/download/file.php?id=48049&sid=575727c3e0acefaeff4de4991396f2bb"
Марини - http://www.mariniautogas.com/images/ria%20gallery.JPG
(Снимките са примерни)
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за изпарител...
Сложи оригинални мембрани.
Re: Въпрос за изпарител...
Да разбирам да си правя ЛОВТЕК-а и да не се занимавам с български мембрани? Благодаря.
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Въпрос за изпарител...
Точно с такъв изпарител Марини съм минал 170к с две коли без да сменям нищо. Ако не бях сложил метан още щях да карам с него. Беше на предишния ми голф като го взех, продавача каза, че точно е сменил мембраните и явно е намерил оригинални щом изкараха толкова време.
Re: Въпрос за изпарител...
Заложих на марковото - в случая изпарителя "Марини" и му взех БГ мембрани. Изчистих го и го сглобих не изпуска газ, регулирах го топла пали с чукване на ключа, ще видим утре сутринта какво ще каже .
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Въпрос за изпарител...
Аз лично моето голфче 3 1,8АБС го взех с вакуумно ЛОВАТО (оригинално*), еми веднага го махнах, дори лятото като беше горещо трябваше да се пали на бензин, сложих си ЕЛ. БРЦ и икономията е пълна, от време на време рестартирвам компа само, чат-пат го покарвам и на бензин, като имам парички да не запушвам дюзи... А иначе я сподели, директно на газ ли палиш като е топло, разхода приличен ли ти е... ?? Може би с вакуумното Ловато ми падаше с 1литър разхода, за сметка на вървенето..
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за изпарител...
Марковото в случея са италянските мембрани.Важното е да ти върши работа в крайна сметка
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Въпрос за изпарител...
Абе чета го тоя форум къде 2 години, /газовата част/ - 'сички сменят мембрани, сонди, филтри' един не видях да пише, че е правил клапани на редуктора! Как искате да работят тези редуктори, без да обръщате никакво внимание на клапаните, които всъщност са основните елементи в работата на редуктор-изпарителя? Да някои сменят гумички на клапаните /щот ги има в комплекта/ - ами лицата на дюзата - и "спецовете" ги неглижират,а ако те не "работят" редуктора е само една алуминиева коруба! За това се хвърлят годни редуктори - оборот да става!
Re: Въпрос за изпарител...
Марковото в случея са италянските мембрани.Важното е да ти върши работа в крайна сметка
Така е ама ако си 200% че са италиански . Защо да давам 40 лева за нещо което струва 25 лева в друга опаковка? Може и да не съм прав, НО..
Колегата който пита как паля и колко гори:
- паля я директно на газ
- напълнил съм бутилката до горе и чакам да мина 100 км за да я напълня пак и ще видя разхода колко е. ( За 1 ден минах 80 км, 2, 3 дена не съм мърдал.. )
- ktamen
- Мнения: 6154
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Въпрос за изпарител...
Засечи колко ще минеш с цялата бутилка.
При допълване на бутилката поплавъка всеки път спира пълненето различно и разлика от няколко литра е съвсем нормална, а няколко литра грешка само на 100км пробег - точно така се раждат легенди за 5/100 разход в София или 20/100 извънградско.
Ако не знаеш колко газ има в бутилката изгори я всичката и после сипи точно 20л и засечи колко км ще минеш с тези 20л.
При допълване на бутилката поплавъка всеки път спира пълненето различно и разлика от няколко литра е съвсем нормална, а няколко литра грешка само на 100км пробег - точно така се раждат легенди за 5/100 разход в София или 20/100 извънградско.
Ако не знаеш колко газ има в бутилката изгори я всичката и после сипи точно 20л и засечи колко км ще минеш с тези 20л.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта