настройка на оборотите голф 3 1.8ми
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
настройка на оборотите голф 3 1.8ми
Колата е с изпарител Ловато електрически но държи 800 оборота и са му ниски!Интересува ме от къде да ги вдигна малко!От врътката за ускорителнато платно не стана!Някакви идеи!Гледам има още един винт от него ли да е?
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
От пласмасовата "врътка" на изпарителя.
Какъв мотор е и колко са на бензин?
Какъв мотор е и колко са на бензин?
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
пробвах не стана от нея 1.8МИ и на бензин и на газ са 800
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
Еми значи трябва да са толкова(ако е верен обототомера) ,моторчето(МПХ) ги контролира.Защо искаш да ги вдигнеш?
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
Защото работи неравномерно и претриса като ги увелича на 900-1000 работи добре
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
Може и проблема да не е в реглажа.Започни с откачане на акумулатора и засмукване на въздух(вкл.от някое маркуче за вакум),състояние кабели,свещи.
- toni_tv
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
И аз съм с такъв двигател и същия изпарител и при мен оборотите са някъде толкова на газ и бензин но нямам проблеми. Съмнява ме да притриса от това че са толкова явно проблема е някъде другаде
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
на бензин не претриса на газ го прави!Всичко по тоците и свещите е ОК
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
mitakathvp написа:на бензин не претриса на газ го прави!Всичко по тоците и свещите е ОК
Дай кода на мотора.ААМ/ABS/ADZ ги дават 700-1025.По принцип трябва да се провери центровката/предварение 6*+-1,а самите обороти се увеличават от настройките на компа/с VAG COM/.
Ако искаш пиши на ЛС.
- IcoEZ
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 17:47
- Автомобил: VW Golf 2 1990
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: Шумен
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
Щом като на бензин е добре а го прави само на газ значи сместа не е наред нещо пробвай вместо за развиваш по-малко да завиваш пластмасовия винт на изпарителя докато оборотите се успокоят и всичко ще си дойде на място, ако ли не на газ анализатор. Успех!
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
4i4o-dido написа:mitakathvp написа:на бензин не претриса на газ го прави!Всичко по тоците и свещите е ОК
Дай кода на мотора.ААМ/ABS/ADZ ги дават 700-1025.По принцип трябва да се провери центровката/предварение 6*+-1,а самите обороти се увеличават от настройките на компа/с VAG COM/.
Ако искаш пиши на ЛС.
Мотора е АБС
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
Ще ти напиша как реших сходен проблем :
На маркуча до сервото има 2 разклонения 5мм, едното запушено с гумена тапа, а другото е за клапата на вътрешната циркулация. Просто маркучето което влиза в него беше хлабаво(клапата си функционираше), но въздуха, който влизаше, беше достатъчен за вибрации на празен ход. Резнах 1см от маркучето и готово.
Колкото до изпарителя, ако не си пипал месинговия винт отстрани, не го пипай. Ако си го въртял, го завърташ почти до край(без да стягаш).Пластмасовият винт го завиваш(по посока на часовника) и започваш да развърташ докато спре да повишава оборотите.
За да провериш състоянието на гумичките, откачаш едната букса от клапана за празен ход, даваш на контакт и от маркуча(предварително откачен) между изпарителя и моното не трябва да излиза газ.
Напиши по-подробно от кога е проблема(има ли някаква друга интервенция) и работила ли е преди това нормално.
На маркуча до сервото има 2 разклонения 5мм, едното запушено с гумена тапа, а другото е за клапата на вътрешната циркулация. Просто маркучето което влиза в него беше хлабаво(клапата си функционираше), но въздуха, който влизаше, беше достатъчен за вибрации на празен ход. Резнах 1см от маркучето и готово.
Колкото до изпарителя, ако не си пипал месинговия винт отстрани, не го пипай. Ако си го въртял, го завърташ почти до край(без да стягаш).Пластмасовият винт го завиваш(по посока на часовника) и започваш да развърташ докато спре да повишава оборотите.
За да провериш състоянието на гумичките, откачаш едната букса от клапана за празен ход, даваш на контакт и от маркуча(предварително откачен) между изпарителя и моното не трябва да излиза газ.
Напиши по-подробно от кога е проблема(има ли някаква друга интервенция) и работила ли е преди това нормално.
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
При мен тоя маркуч като го натисна се чува как излиза въздух ще го проверя! Няма др интервенции от скоро си е сложих сам гаста всичко е наред разход и ускорение само претриса на ПХ!Мерси бате
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
Същия проблем имах и аз.И откакто запуших и двата въпросни отвора на маркуча до сервото и край с проблемите.Сложих силикон и в двете дупки и навих изолир за по сигурно и оттогава оборотите са ми около 1000 на празен ход и при двете горива.Оттам като смуче въздух и обедняваше много сместа.Същия ефект се получава и при скъсан тампон на моното.i.e.i написа:Ще ти напиша как реших сходен проблем :
На маркуча до сервото има 2 разклонения 5мм, едното запушено с гумена тапа, а другото е за клапата на вътрешната циркулация. Просто маркучето което влиза в него беше хлабаво(клапата си функционираше), но въздуха, който влизаше, беше достатъчен за вибрации на празен ход. Резнах 1см от маркучето и готово.
Колкото до изпарителя, ако не си пипал месинговия винт отстрани, не го пипай. Ако си го въртял, го завърташ почти до край(без да стягаш).Пластмасовият винт го завиваш(по посока на часовника) и започваш да развърташ докато спре да повишава оборотите.
За да провериш състоянието на гумичките, откачаш едната букса от клапана за празен ход, даваш на контакт и от маркуча(предварително откачен) между изпарителя и моното не трябва да излиза газ.
Напиши по-подробно от кога е проблема(има ли някаква друга интервенция) и работила ли е преди това нормално.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: настройка на оборотите голф 3 1.8ми
4i4o-dido написа:Дай кода на мотора.ААМ/ABS/ADZ ги дават 700-1025.По принцип трябва да се провери центровката/предварение 6*+-1,а самите обороти се увеличават от настройките на компа/с VAG COM/.
Ако искаш пиши на ЛС.
Я разкажи как става с VAG COM-а, че ми стана интересно.
Същата работа съм и аз, въртят се около 750-800 и на газ и бензин, а ме дразни.
Като и дам аванс от делкото, оборотите са добри, но като поработи 15-20 мин загряла, стават около 800 и толкоз.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта