Значи проблема е следният: Когато има повече от 4-5литра газ в бутилката на колата и се вдигат оборотите на 1200-1300 и играят надолу/нагоре с 50-100 оборота,също така е по-мудна.Ако газта в бутилката е от или до 4-5 литра колата си държи 1000 оборота без да играят,по-агресивна е и е някакси по-добре.Взе да го прави от скоро.Пробвах да си центря отново газовата,но ефекта е същият.Някакви идеи?Бяха ми казвали да сменя някви "аспиринчета",гумени тапички в изпарителя,защото всеки който види изпарителя и ми казва ,че е много затегнат,защото винта за оборотите на празен ход е почти навъртян до края,за да върви нормално,а ако го развъртя колата започва да се дави.И според 1 газаджия това е от тея гумички и този ,който ми прави колата и той предполага това.
Изпарител Hedef (1:1 с вакуумно ловато) на 30 000км.Колата само първият старт за деня и е на бенз,после само газ.
Проблем в изпарителя?
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем в изпарителя?
На там клонят нещата, само че сменяй комплект с мамбраните, въпреки че 30 000 км. ми се виждат малко за нов изпарител.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем в изпарителя?
Продават се само гумичките на клапанчетата.
Тази на високото налагане беше към 50ст, а на ниското маи лев, лев и нещо.
На моя волтран мембраната за високото налягане бая се беше втвърдила и най много да изкараше 10к км.(а волтрана беше на 40к км).
Затова ако имаш възможност отвори го и чак тогава ходи купувай чаркове.
Комплект мембрани се намират и под 20лв, ама ако твойте са хубави може да минеш и само с гумички.
ПП и мойта върви по добре когато има под пет литра, като я зареда с повече, става по мудна и оборотите са леко по ниски
Тази на високото налагане беше към 50ст, а на ниското маи лев, лев и нещо.
На моя волтран мембраната за високото налягане бая се беше втвърдила и най много да изкараше 10к км.(а волтрана беше на 40к км).
Затова ако имаш възможност отвори го и чак тогава ходи купувай чаркове.
Комплект мембрани се намират и под 20лв, ама ако твойте са хубави може да минеш и само с гумички.
ПП и мойта върви по добре когато има под пет литра, като я зареда с повече, става по мудна и оборотите са леко по ниски
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем в изпарителя?
Тея дни ще го разпарчатосам
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта