Двоен разход на градско
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Двоен разход на градско
Сменен е преди 1000 км и няма ефект.
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: dizel
- Местоположение: MONTANA
Re: Двоен разход на градско
нормално е извън градско да ти харчи по-малко.за градското обаче е зле.преди 5год.имах и аз голф2ка 1.6 карбуратор,сложих газова уредба втора употреба.ловато(вакумна)!като я монтирах беше нещо страшно,от към разход разбира се. ходене по майстори,настроики и тем подобни глупости но никакъв ефект.проблема ми беше в изпаритела една мембрана имаше много малка дупчица и след смяната всичко заспа.
та мисълта ми е ако и ти си с вакумен изпарител можеж да провериш мембраните по следния начин.сваляш маркуча за вакума (сигурно е на сервото или както при ме на колекторние тръби),и засмукваш с уста в маркуча и за държаж с език да се получи вакум в изпаритела,ако имаш спукана мембрана няма да задържи хубав вакум и това според ме е причината за високия разход в града.дано съм ти бил полезен и успех
та мисълта ми е ако и ти си с вакумен изпарител можеж да провериш мембраните по следния начин.сваляш маркуча за вакума (сигурно е на сервото или както при ме на колекторние тръби),и засмукваш с уста в маркуча и за държаж с език да се получи вакум в изпаритела,ако имаш спукана мембрана няма да задържи хубав вакум и това според ме е причината за високия разход в града.дано съм ти бил полезен и успех
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Двоен разход на градско
Колега, ти да не бъркаш компресията със степента на сгъстяване На дизела е от 25 нагоре. Аз писах на колегата само да провери, а не да си хвърля мотора. Като елиминира тази причина / дай Боже/ , другото е поправимо на смислена цена / ако ще е и нова АГУ/ Ако не провери, може да се мъчи да оседлава и умряло магаре Проверката не струва кой знае колко, ако е грамотен може и сам да я направи.djshomi написа:Хванаха те за мезе то заводски компресията е 9, 9.5 или 10 ти да не караш дизел.А иначе прави каквото решош то един гол двигател е 200 кинта пък голфа може и 1,8 да стане.Но с тези леекувания на болешки в форума маи си тръгнал към основемн ремонт на цялата кола та даже и претапициране на салона.Не се занимаваи с глупости а виж колко харчи както съм ти писал по горе.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Двоен разход на градско
djshomi написа:Хванаха те за мезе то заводски компресията е 9, 9.5 или 10 ти да не караш дизел.А иначе прави каквото решош то един гол двигател е 200 кинта пък голфа може и 1,8 да стане.Но с тези леекувания на болешки в форума маи си тръгнал към основемн ремонт на цялата кола та даже и претапициране на салона.Не се занимаваи с глупости а виж колко харчи както съм ти писал по горе.
Бъркаш компресия със степен на сгъстяване!.Заводски максималната компресия е 13.0 кПа.
Син пушек при запалване и при ниски обороти,който изчезва при високи-вложки и водачи на клапани(маслото се стича покрай тях в цилиндрите в по-големи количества при тихи обороти и ДВГ пуши).Не е проблем да се сменят-разбира се след сваляне и пълен сервиз на главата-около 300-400 лв разходи и то максимално.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Двоен разход на градско
Сипи и бензин и засечи разхода на бензин в града. Така ще се ориентираш дали проблема е в двигателя или в газовата.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Двоен разход на градско
Колега, аз съм в подобно на твоето положение. И на мен ми гореше масълце. Но при мен, когато загрееше. На празен ход и ниски обороти не се виждаше, но като загрее и като изфорсирам - мама-миааа, ставаше облак. Сменихме вложките на клапаните и работата заспа (противно на вярванията, че проблемът е от сегменти или износени части по коляно-мотовилковия механизъм). Както и да е, разходът си остана пак толкоз. Така че това едва ли е проблемът. Ходил съм на газ-анализатор да ми гледа сместа, нормално беше всичко - градско зимата ми даваше къмто 14-15 на 100 на разстояние 3.5 км в едната и после същото в другата (но се кара все студена, понеже работя на 12-часова смяна). Сега лятото май разходът е пак-горе долу толкоз, да кажем с 2 литра надолу примерно. На дълъг път последно я засичах с борд-компа - според него разходът беше 7.2л/100 (на бензин, на газ е повечко реално) да речем, че ми е изгорила 8.5 на 100, което предвид гумите 195/50/15 мисля, че не е зле. Колата ми е със сменен мотор и е с ABU и карбуратор 2е3. Изпарителят ми е Ловатто вакуумен, мембраните му не са сменяни доста време, верно, но засега си карам така, едва ли след смяната ще видя някаква разлика откъм разход, дълбоко ме съмнява. Градското каране е малко субективно понеже зависи от много фактори и няма как точно да се определи колко трябва да е. Дори стилът на каране си определя доста в голяма степен разхода. Аз моята не я жаля и галя, карам си я здраво из града и си ускорявам колкото й позволяват възможностите, без да пестя гориво, да я гася по светофари и да карам като баба.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта