Двоен разход на градско

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Двоен разход на градско

Мнениеот ALiGaToR » Пет 11 юни 2010 11:46


Ето отново аз с моя проблемен ГОЛФ 2-ка.
От доста време колата ми прави разход градско от рода на 16 - 18/100км. Мислех си, че е от неправилна насторйка, но пък на извънградско ми дава разход от 7,5/100км с 3-ма човека и багаж. Колкото и да е била настройвана градското винаги е било доста високо.
Колата никога се не се гони и се кара плавно из града. В града карам с максимално 60км/ч на 4-та или 5-та. Педала на газта винаги се гали. Извънградско се кара с 80-90км/ч повече от 100км/ч не се вдига.

Обаче в последно време се появи един много гаден синкав пушек. Обаче е интересно, че пушека спира когато вдигна обороти. Дори и да я форсираш пушек няма. Подадеш ли обаче леко гаста за да вдигне леко обороти и този синкавия пушек си остава докато вдигне около 3000оборота.

Помагайте колеги!! Този разход на градско не се издържа вече.

Двигателя е 1,6 карбуратор 55kW / 75HP кода на мотора е EZ.




Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот djshomi » Пет 11 юни 2010 13:05


Колега първо в кои часови диапазон караш градско и по кое трасе.Да не е за 5 км ги минавам за 1 час.Второ колата с 60 км на 4 или 5 харчи страшно много при ускорения аз за да използвам 4 поне 70 пета достигам поне 90 .Ако не вярваш намери някои с бмв да те повози да видиш как економаизера се крие като ускоряваш на малка предавка.А и някъде из форума имаше тема как се кара икономично.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот ALiGaToR » Пет 11 юни 2010 13:24


Ами колега много не зависи поне този разход от времето по което се кара и трафика.
Също така дори и да се кара на ниски предавки и да се кара с 60км/ч на 3-та и после да се круизва на 4-та без да се ускорява разхода е пак същия. Затова написах разход градско между 16 - 18/100км.
Според вас аз ли съм проблема за този разход или нещо от колата. Баща ми като я кара пак му дава същият разход. Май не е само от човека :dontknow:


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот djshomi » Пет 11 юни 2010 14:34


Ми сипи довечера 10 лв газ и си покараи градско след 20:00 за да я засечеш или напълни до горе покараи 50 км без да гасиш и пак напълни на същата газостанция да видиш колко харчи драдско без трафик, чести спирания и тн.. А на бензин колко харчи тогава градско.Ако и на бензин харчи 14 маи е от времето на придвижване и човека и изминатото разтояние. 60 км е малка скорост за 4 това са под 2000 оборота дават че оптималното за двигател като икономия е 2700 доо 3000.Така сега се сетих за още някои възможности .На какви разтояния я караш и с какви гуми.Ако е на къси днес 10 пъти тръгнеш спреш тя не може да загрее и смукаче се дръпнат (затворен)седи нищо че сега е топло трябват му поне 3 4 км да достигне работна темп , колко ти е дълга трабичката от кл;апана до зипарителя че сако си на къси разтояния се пълни и като спреш отива това в нея в атмосферата , да няма теч от някъде на дълго и изразходваш гаста за 2 3 часа а на къси може и 2 седмици да караш да не е заяла пълначката и да пуска малко , клапана може да не спира , теч по щуцерите да има . Провери всички тези неща .Че си имам едно приятелче с 1,6 голфче ми тои през един час сменя кафетата които са на 500м и кара с 15 205 гуми и голфа му харчи 13 и все реве. За пушека как е маслото намалява ли да не е почнала да гори масло .


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот ALiGaToR » Пет 11 юни 2010 15:07


За загряването си загрява. Как се кара ли? Ами от нас до центъра са 4км. Спирам колата след 20 минути я паля (още си е топла) и обратното разстояние.
За масалцето си пипва ама като гледам сега по записките за излиза по 1,2/10000км 10w-40 полусинтетика. Смятам, че е съвсем нормално от към разход на масло.
На бензин не е засичана от има няма 5 години. Ама по спомени излизаше около 12-13/100км градско.
Чудя се дали най-случайно не е от изпарителя. И въобще има ли значението марката на изпарителя. Този който е на колата в момента е Белоруски и преди 5-6000км съм му сменял мембраните. На старите нищо им нямаше.
Как мислите ако сменя изпарителя дали ще се оправи положението.
Помислих си, че може да е от кабелите. Смених ги заедно със свещите, капачката и палеца. Разхода си остана същия. Бутнах предварението. Никаква промяна. Остана си разхода и пушека. :screwy :screwy


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот djshomi » Пет 11 юни 2010 15:12


Ми колега може да изпуска газ за това пълниш караш градско 5км пак пълниш и ше си каже колко харчи.Засечи я така.Ако е 10 търси проблема извън изпарителя и настроики.А 4 км че тя 2 км обръща водата на 3 е на 70 градоса и на 4 е загряла.Принципно са къси разтояния това.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот ALiGaToR » Пет 11 юни 2010 15:38


Да прав си колега, че това са къси разстояния но пък докато мина 2км и колата вече си е загряла, изпарителя е подобаващо топъл. Зиме, лете няма значение разхода си стои почти еднакъв.
Както каза ти, може да изпуща. Да ама не. И аз на това се надявах. Проверил съм всяка връзка и всеки газопровод със сапунка. Няма течове. Няма миризма на сурова газ.
Колкото и къси разстояния да са това си е прекалено висок разход, дори и за зима. Ама при температури от 15 до 25 градуса да прави такъв разход може да ме извинява.
Може ли да се е издухал двигателя, но да не гори масло?
До колкото съм наясно с пушеците беше така.
Синкав или черен - богата смес
Сив (гъст) - масло
И незнам доколко е вярно че ако пушело бяло било на антифриз :|
При мен пушека е синкав мирише на недоизгоряло. В тоя ред на мисли щом е богата сместа трябва да се намали от врътката на изпарителя. Обаче в момента колата е доста стисната. Ако затворя още малко, то тя няма да върви въобще. То не че и сега върви.
Ако беше богата сместа то според мен трябва и извънградско разхода да е по-висок.
Незнам вече какво да казвам. Казвайте вие нещо. Аз вече се изчерпах. :banghead:


bayspiro
Мнения: 905
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот bayspiro » Пет 11 юни 2010 15:39


Матора май е издухан колега :roll: Като гледам разхода ти на масло - кажи-речи колкото газта :Mr Green Fun .Синкавият пушек е сигурен признак за горене на масло. Основно възможностите са две: износена цилиндро-бутална група / не само сегменти/ и износени уплътнения на клапаните. Последните дават пушене на празен ход, тъй като при затворена клапа, вакума в смукателния колектор е голям и мотора дърпа въздух откъдето му пуснат - при износени уплътнения и водачи на смук. клапани, дърпа от маслото, което пръска из главата. Моя съвет е: Измери си компресията и виж /смени/ вложките на клапаните и тогава вземи решение какво ще правиш. УСПЕХ


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот djshomi » Пет 11 юни 2010 15:45


А не може ли да напълниш бутилката и покараи 50 км в града без да спираш за по кафе все пак това като разход е 5 кинта или в твоя случаи 10 .За да остановиш дали е двигателя без да мериш, мърляш с масло и тн .Зареди после пак и ще си каже .А ако чак толкова е издухан то трябва и на дълго да лапа.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот ALiGaToR » Пет 11 юни 2010 16:09


Че колега 1 литър масло за 10хил. км смятам, че не са много. Това което казваш , ти за износения двигател много почна да ме замисля. Верно колата си пуши само на празен ход и при натоварване в ниски обороти. При изфорсиране няма пушек.
Аз се надявах да е нещо от настройките, ама то като слушам май равботата е тръкнала към :bishop .
Не съм наясно там как вървят цените. Но по-малко от 1000 лева няма да излезе. Е тя колата ми не струва толкова.
Кажете колеги къде мога да бутна, че да се оправи, че не ми харесва перспективата.


bayspiro
Мнения: 905
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот bayspiro » Пет 11 юни 2010 16:22


Извинявай колега! Прочел съм 1.2/1000 :oops: Както писах, провери си компресията - ако е ниска / под 10-11/ няма как да тръгне по-добре. Газта иска високо налягане на сгъстяване /ма ти не си карал "Москвич 408"( 8.5 фабрично) на газ и няма как да знайш :Mr Green Fun :Mr Green Fun Ако това ти е на ред - има лек - ако не :bishop


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот ALiGaToR » Пет 11 юни 2010 16:47


Да москвич не съм карал но лада със компресия ~8 съм карал. Обаче по-малко гореше. Интересно е че лесно пали Голф-а. Ако е издухан си мисля, че трудно трябва да пали....... но пък ладата и тя лесно палеше. :Mr Green Fun :screwy


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот djshomi » Пет 11 юни 2010 20:37


Хванаха те за мезе то заводски компресията е 9, 9.5 или 10 ти да не караш дизел.А иначе прави каквото решош то един гол двигател е 200 кинта пък голфа може и 1,8 да стане.Но с тези леекувания на болешки в форума маи си тръгнал към основемн ремонт на цялата кола та даже и претапициране на салона.Не се занимаваи с глупости а виж колко харчи както съм ти писал по горе.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот velinsl » Пет 11 юни 2010 21:47


Как да не хвърлиш двигателя, стига си се впрягал в глупости.
Обяснете двигателя като е мъртвец, защо прави 7,5 извън града?


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Двоен разход на градско

Мнениеот ALiGaToR » Пет 11 юни 2010 22:22


И мен точно това ме учудва с разхода извън градско. Или карането ми е такова. При положение, че колата се кара максимално със 90-100, почти без изпреварвания и със използване на инерцията. Може би ако в момента е издухана, то означава че при перфектен мотор тази кола трябва да гори 5,5 - 6 газ извън градско. mhihi :screwy Или пък не...... може и да не е издухан.
По горе не ми обърнахте внимание на въпроса за изпарителя. Как смятате дали пък не е от него. Верно много трябва да гадаем защото не съм я засичал на бензин дали прави същите мизерии. :dummy: Ама как да накарам главния инвеститор да даде разрешение да се кара на бензин, и да се правят такива тестове. :drive



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта