Въпрос и проблем :)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
kunch
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 30 дек 2008 1:44
Автомобил:
Двигател:

Въпрос и проблем :)

Мнениеот kunch » Вто 15 юни 2010 12:23


1-во въпросът: :?:
Трябва ли да затворя врътките за притока на газ, които се намират на ботилката преди да започна със смяната на оплътненията на изпарителя?

2-ро приблемът: :!:
Въпросната газова инсталация е Ловато след запалване (на колата разбира се) на бензин не винаги като изфорсирам преминава на газ, а остава на междинно положени (тоест свети средния диод). След като се пооспокои малко и изфорсирам си минава на газ. Но този номер ми го прави и в движение; от газ минава на междинно положение и ако не подавам лекко газ, за да поеме при превключването - гасне ?!

МПС-то е:
Голф 3 ; 1,4 ; 75 магарета ; моно инжекция




kunch
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 30 дек 2008 1:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос и проблем :)

Мнениеот kunch » Сря 16 юни 2010 8:30


Съжалявам колеги, че може би задавам разисквани въпроси, но цял ден четох и рових из форума.
Ако някои има спомен да е срещал нещо по постовете приемам и :link -ове :dummy:


Потребителски аватар
chirenski
Мнения: 256
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос и проблем :)

Мнениеот chirenski » Сря 16 юни 2010 16:05


1 - по добре ги завий, нищо не губиш/рискуваш така :)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Въпрос и проблем :)

Мнениеот Winner25 » Сря 16 юни 2010 19:43


По първия вупрос - ако не махаш клапана на газта - може и да не ги затваряш. Но е желателно да му почистиш или направо смениш филтъра :wink:
Ако сваляш клапана - задължително спираш крановете, като може да оставиш колата да работи докато угасне сама, за да изпусне минимално количество газ :)
По втория въпрос - има още двама колеги с подобен проблем които писаха скоро, но никой не е писал за решение :roll:
Ако кабела който е увит около високоволтовия кабел между бубината и делкото е добре намотан и няма хлабави връзки по буксата на клщча - може би проблема е в ключа.


kunch
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 30 дек 2008 1:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос и проблем :)

Мнениеот kunch » Сря 16 юни 2010 21:45


И аз така смятам, маркирам врътките, броя оборотите и си записвам като първокласник. Паля "звяра", изразходвам газта в системата, запретвам ръкави и се захавщам. Като отворя предния капак предполагам, че мътилката ще се види. Задното оплътнение го смених преди месец понеже протече вода (вътре беше приятно кафеникакво) :dark

Кабела е наред, но имам и друг и утре сутрин ще го сложа него :050:


kunch
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 30 дек 2008 1:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос и проблем :)

Мнениеот kunch » Чет 17 юни 2010 7:55


Смених кабела, но няма промяна в нивото на бъгавост :a boi de


kunch
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 30 дек 2008 1:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос и проблем :)

Мнениеот kunch » Пон 21 юни 2010 14:35


Здравейте,
в събота спрях притока на газ към системата (което се оказа задължително :) ) и я подхванах:
Започнах с филтъра, има огромна разлика между оригинално филтърче Ловато и тези, които ги продават за 2 кинта дори в момента се чудя дали да си върна стария, който от вътрешната страна има метална мембрана ?! Вътре в самото филтърче има магнит и едно гумено уплътнение, което не видях от къде изпадна и го нахлузих на остта в средата (пасна идеално :drunk ).Магнита си го върнах вътре във филтъра понеже забелязах, че обира частиците, за които всъшност май е поставен въпросния филтър.

За моя голема радост след като отворих изпарителя, беше сравнително чист салед 55 000 км. юркане на газ, но колеги останаха доста уплътнения от комплекта, на които така и наможах да им намеря мястото и смених само мембраните и едната гумичка на палеца в средата на газовата камера. Предполагам че малките уплътнения са за врътките, които излизат отвън, но оригиналните (старите) ми вдъхнаха повече доверие :Mr Green Fun
Сега се чудя дали ще трябва да повторя процедурата ?! Ако имате някакви забележки ЩЕ СЕ ПОВТОРИ !!! :dummy:
Съвсем изключих за снимков материал, за което моля да бъда извинен, но съм си взел бележка и ще се постарая да не се повтори.

Поздрави на всички !!!

:beer



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта