От този винт ли се регулират оборотите на колата.
Проблема ми е че държи високи обороти 950.Казаха ми че трябвало да бъде или м/у 900 и 800.Чрез регулирането на оборотите от този винт дали ще се нормализира.
И другия проблем който ме притеснява е че в движение колата ми гасне най често когато завивам и сменям от предавка.Случвало ми се е да ми гасне по 3 пъти за 1км.
Дори когато карам по енерция оборотите не седят на едно място а ту нагоре ту надолу
Много ще съм доволен и благодарен ако помогнете.
Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Колега, защо изпарителя ти е монтиран хоризонтално???? Или се подведох от снимката?
Според мен проблема би трябвало да е там.
Друг е въпроса за мембрани, утайки, вакуми и др.
Според мен проблема би трябвало да е там.
Друг е въпроса за мембрани, утайки, вакуми и др.
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Здравей Колега , оборотите се регулират от там където си посочил на снимката Относно скачането на оборотите и на мен ми го е правила обаче до колкото разбрах проблема не е в изпарителя а в ламбда сондата защото нямала емулатор да лъже компа че уж е на бензин пробвай на газ анализатор да те закачи той ще ти каже за какво става въпрос ! Успех
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Peterman написа:Колега, защо изпарителя ти е монтиран хоризонтално???? Или се подведох от снимката?
Според мен проблема би трябвало да е там.
Друг е въпроса за мембрани, утайки, вакуми и др.
Да от снимката е ...Просто бях клекнал под колата и го снимах
Я ми кажи какви са тези утайки и за какъв вакум става дума и как се опрявя.Мембраните са сменени преди около 8000 км.
Figo написа:Здравей Колега , оборотите се регулират от там където си посочил на снимката Относно скачането на оборотите и на мен ми го е правила обаче до колкото разбрах проблема не е в изпарителя а в ламбда сондата защото нямала емулатор да лъже компа че уж е на бензин пробвай на газ анализатор да те закачи той ще ти каже за какво става въпрос ! Успех
Оборотите на запалена кола ли да ги регулирам или на загасена.И нали само с отвертка връткам < > и ги регулирам докато ги направя на 850 - 900
Къде мога да направя този газ анализатор и нали не става въпрос за диагностика защото диагностика съм правил много пъти и нищо не показва.
Какви пари е такава ламбда сонда с емулатор
Колега Figo оправи ли проблема с оборотите след като смени ламбдата
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Колега не съм сменял ламбдата!...тя измерва изгорелите газове! когато си на бензин колата работи нормално,когато вкл. на ГАЗ ламбдата почва да се бърка и променя стойностите след което компа започва да се бърка и се чуди колко въздух колко газ да вкара от там и оборотите ти играят трупа грешки а бе такива работи питах и ми казаха че ако сложа емулатор който се връзва за ламбдата (но нз как ) колата започва да работи нормално защото стойностите ще са като все едно е на бензин лажат се едно с друго
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
...значи оборотите на запалена кола се регулират, относно за ГАЗ-Анализатора би трябвало да има почти навсякаде! Абе ръга ти една пръчка в ауспуха която мисля че играе роля като ламбдата и ти настройва изпарителя по нея! майстора ми каза че трябвало да се сложи емулатор с работа с всичко 75 лв ...
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Аз май имам такова нещо.
Като копувах колата ми казаха че съм има това което лъже колата че карала на бензин а всъщност е на газ
http://picbg.net/pic.php?u=1313Mea1&i=429975 в десния ъгъл под казанчето за антифриза Landi пише на него
Като копувах колата ми казаха че съм има това което лъже колата че карала на бензин а всъщност е на газ
http://picbg.net/pic.php?u=1313Mea1&i=429975 в десния ъгъл под казанчето за антифриза Landi пише на него
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Да колега май е това аз не съм виждал досега,но гледам релетата за газ-бензина са там значи сиг.е това
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Peterman написа:Колега, защо изпарителя ти е монтиран хоризонтално???? Или се подведох от снимката?
Според мен проблема би трябвало да е там.
Друг е въпроса за мембрани, утайки, вакуми и др.
Да от снимката е ...Просто бях клекнал под колата и го снимах
Я ми кажи какви са тези утайки и за какъв вакум става дума и как се опрявя.Мембраните са сменени преди около 8000 км.
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Казваш ,че си снимал от долу,да не би изпаритела да ти е монтиран ниско и надалеч? Газта е тежка и се получават подобни симптоми.Какъв е изпаритела ,има ли винт за регулиране на ниското налягане?
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
vladtod® написа:Казваш ,че си снимал от долу,да не би изпаритела да ти е монтиран ниско и надалеч? Газта е тежка и се получават подобни симптоми.Какъв е изпаритела ,има ли винт за регулиране на ниското налягане?
Ами колега изпарител е монтиран можеби някъде под акумулатора.След като отвориш капака в дясно долу се намира.Марката мисля че е Ланди Ренцо.Газта като цяло е монтирана в Италия от там взех и колата.
А за винт за регулиране не знам дали има.До колкото помня от това което гледах май им само този който е на снимката.Ако тои е за това което казваш
А този винт какво променя?
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Прочети тази тема и ще ти стане ясно,ако имаш желание може да опиташ сам
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=183055&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80
Аз така съм настроил моя редуктор.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=183055&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80
Аз така съм настроил моя редуктор.
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Аз съм Инжекцион въпреки че газовата ми е обикновенна...а в тази тема пише за карбураторни автомобили.дали ще е от полза
Re: Регулиране на обороти и гаснене на автомобила
Колега на снимката където пише LANDI е емулатора!!! щото на колегата го гледах неска същото го има
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта