Една въпросителна за АГУ и Голф 3

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот xploda » Нед 27 юни 2010 15:07


Здравейте, колеги!

Предлагат ми една тройка 1.8 ABS мотора с АГУ. Колата е запазена и екстрички има горе долу, но ме притеснява тва АГУ. Никога не съм имал кола с АГУ. Чувал съм че газовото еб*ва майката на двигателя, но как по точно, някой ако може да обясни. Какви евентуални проблеми създава? Ще трябва ли да се сменят бутала, биели, валове? Нормална АГУ е, не инжекцион. По принцип какви евентуални проблеми може да ми създаде тва газово занапред колеги?




Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2698
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот pacoboy » Нед 27 юни 2010 15:14


По добър вариант такъв двигател и АГУ надали ще намериш.
Доста хора карат този мотор придружен с АГУ, както и аз.
Никакви проблеми съм нямал с АГУ-то за вече почти 4 години.
А не знам кой ти е казал за биели, бутала, валове, но си е смешно заради АГУ да сменяш тези неща .

Гледай колата да е добре вътре и вън, това АГУ си е екстра към колата ;)


LuD_LevskaR
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот LuD_LevskaR » Нед 27 юни 2010 15:16


Сега ако газовото скапваше двигателя и трябваше да се сменят посочените от теб части едва ли някой би си сложил газово и да кара на газ.Относно ABS мотора на споменатия от теб Golf разбира се че газовото ще е обикновенно а не инжекцион защото двигателят е моно инжекция а не пълна.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот xploda » Нед 27 юни 2010 15:21


pacoboy написа:По добър вариант такъв двигател и АГУ надали ще намериш.
Доста хора карат този мотор придружен с АГУ, както и аз.
Никакви проблеми съм нямал с АГУ-то за вече почти 4 години.
А не знам кой ти е казал за биели, бутала, валове, но си е смешно заради АГУ да сменяш тези неща .

Гледай колата да е добре вътре и вън, това АГУ си е екстра към колата ;)


Щом няма да се сменят карантиите... :banana
Иначе голфа има ръждички по единия праг, ама не е болка за умиране, ще го оправим :да:


Потребителски аватар
core2du0
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот core2du0 » Нед 27 юни 2010 15:22


колега няма по хубаво от това да караш на газ :да: тя запазва много повече двигателя от бензина, защото изгаря напълно и не оставя нагар по буталата както бензина :да: единственото нещо което е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да правиш е при гасене да я гасиш на бензин т.е последните 100 метра я карай на бензин за да остане бензин в дюзите и така да ги охлади :да: иначе ще сменяш дюзи и става въпрос за едни 600-700 лева :) успех от мен :да:


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот xploda » Нед 27 юни 2010 15:33


core2du0 написа:единственото нещо което е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да правиш е при гасене да я гасиш на бензин т.е последните 100 метра я карай на бензин за да остане бензин в дюзите и така да ги охлади :да: иначе ще сменяш дюзи и става въпрос за едни 600-700 лева :) успех от мен :да:


Хмммм, а не става ли около минутка на място на средни обороти - 3000 да кажем?


Потребителски аватар
core2du0
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот core2du0 » Нед 27 юни 2010 15:41


става няма проблем и 30 секунди да е без да подаваш газ на бензин да е само че :да:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот rokera671 » Нед 27 юни 2010 16:00


Лапаи я без да му мислиш!!Пък това за гасенето на бензин ,никога не съм го правел и сега го чувам.На 70 000 дюзите ми са ОК!


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот xploda » Нед 27 юни 2010 16:52


Тъкмо ей сега прочетох за един проблем с АГУ-тата. Често срещан май. Изгоряла бензинова помпа - как се избягва въпросното изгаряне, колеги?


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2698
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот pacoboy » Нед 27 юни 2010 17:34


xploda написа:Тъкмо ей сега прочетох за един проблем с АГУ-тата. Често срещан май. Изгоряла бензинова помпа - как се избягва въпросното изгаряне, колеги?


Ами винаги имай бензин в резервоара и ше избегнеш това :deal
Пали винаги на бензин и след това минавай на газ, то това може и от самото АГУ ако е такова автоматично си пали на бенз и след 3000 оборото минава на газ.

Бензиновата помпа гори, когато няма какво да засмуче, ако имаш бензин нямаш грижи.
Аз не съм я оставял до сега, имал съм най-малко 4-5л, който са достатъчни, но си я поддържам до първата чертичка.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот xploda » Нед 27 юни 2010 17:54


pacoboy написа:Ами винаги имай бензин в резервоара и ше избегнеш това :deal
Пали винаги на бензин и след това минавай на газ, то това може и от самото АГУ ако е такова автоматично си пали на бенз и след 3000 оборото минава на газ.

Бензиновата помпа гори, когато няма какво да засмуче, ако имаш бензин нямаш грижи.
Аз не съм я оставял до сега, имал съм най-малко 4-5л, който са достатъчни, но си я поддържам до първата чертичка.


Мерси :beer


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот rokera671 » Нед 27 юни 2010 18:39


Може да имаш и пак да изгори!!Казал съм много пъти,винаги трябва бензина да е пресен.Поне веднъж в месеца изгаряи стария.Моята изгоря със половин резервоар ,но това не го знаех.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот xploda » Нед 27 юни 2010 19:59


rokera671 написа:Може да имаш и пак да изгори!!Казал съм много пъти,винаги трябва бензина да е пресен.Поне веднъж в месеца изгаряи стария.Моята изгоря със половин резервоар ,но това не го знаех.


Eдно по едно от "по-добро от газта няма" ще отиде май на "бе мани я таз газ" mhihi


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот rokera671 » Нед 27 юни 2010 20:42


Никога!!Избил съм парите на голфа сигорно 5 пъти!!И ако утре си купя бензинова машина ,още на другият ден ще и сложа газ.Бензиновата помпа я купих за 65 лв и нямам проблеми.Не я спирам ,а ако бях на бензин едва ли щеше да е така!


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2698
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Една въпросителна за АГУ и Голф 3

Мнениеот pacoboy » Нед 27 юни 2010 20:50


Ами ако имаш бензин не знам как може да не е пресен, при положение, че гори като караш на бензин (палене, стъпка) и като намалее сипваш.
Друг е въпроса ако слагаш по 10л на 1-2 месеца :да:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта