объркано свързване на водата в голямия кръг-решено

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

объркано свързване на водата в голямия кръг-решено

Мнениеот nikibol » Вто 29 юни 2010 23:15


Здравейте.
Собственик съм на Поло, 92 год, 1.05 мотор, карбуратор с АГУ ЛОВАТО.
1. Закупих е преди около няколко дни. Днес забелязах, че докъто не загрее автомобила няма парно/никакво/. В последствие забелязах, че изпарителя се загрява едва тогава, когато се отвори големият кръг. Явно водата не е свързана както трябва, та въпросът ми е: От къде трябва да хвана малкият кръг за да може парното и изпарителя да се загряват равномерно и как да свържа изпарителя/вход и изход/.
2. Когато е студена.. няма палене на газ. Подхранвам, подхранвам и пак не ще. След 7-8 въртене дава чатлак, ама пак гасне и така до 10-тото, когато запали, но подавам и силово газ. С карбуратор съм и горна плочка.
Благодаря Ви предварително за отзивчивостта и отговорите.


Здравейте отново.
Въвъ връзка със свързването на водопровода, проблема се реши по следният начин:
Излезна че термостата е заял в положение/работа в голям кръг/. Водата за изпарителя е взета от топлообменника на карбуратора, като за свързването му са използвани преходници с отвори 4мм-6мм вътрешен диаметър. оттам идва, че загряване на карбуратора и изпарителя не се получава.
За всички които са с газови уредби.. запомнете: Водоснабдяването на изпарителя става посредством тройници, поставени на вход и изход на парното. Всички производители го дават така и това е истината.
Все още проблема с паленето не съм решил, но.. и товас ще стане скоро.
На всички Вас пожелавам... безаварийно пътуване с автомобилите ни и... НЕКА КАРАМЕ РАЗУМНО

Последна промяна от nikibol на Пет 02 юли 2010 12:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: объркано свързване на водата в голямия кръг и трудно палене

Мнениеот i.e.i » Сря 30 юни 2010 6:44


Сложи снимка на тройниците.По скоро изпарителя е вързан последователно,преди
или след парното.Ако е по-високо и има хлабава връзка се получава "в. възглавница" и
затова няма и парно.
А,паленето е до реглаж.Трябва да запали....и после да замръзне.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: объркано свързване на водата в голямия кръг и трудно палене

Мнениеот The_Machine » Сря 30 юни 2010 19:35


В тия жеги няма да замръзне :)


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: объркано свързване на водата в голямия кръг и трудно палене

Мнениеот emo-gar » Сря 30 юни 2010 20:34


Свързваш паралелно на тръбите за радиатор-парно.Два тройника ,6 скоби и остър нож трябват само.Те това е "малкия кръг"


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: объркано свързване на водата в голямия кръг и трудно палене

Мнениеот nikibol » Чет 01 юли 2010 11:30


i.e.i написа:Сложи снимка на тройниците.По скоро изпарителя е вързан последователно,преди
или след парното.Ако е по-високо и има хлабава връзка се получава "в. възглавница" и
затова няма и парно.
А,паленето е до реглаж.Трябва да запали....и после да замръзне.

Няма тройници.. вода за изпарителя е взета от топлообменика на карбуратора.
Съгласен съм с теб, но първото, което проверих не за въздушна възглавница-няма такава. Не е нормално, след като отвори големият кръг да се стопли парното и изпарителя. Ако имаше водна възглавница нямаше и на големия кръг да отвори. Нещо е свързано погрешно.
Елемента в който седи термостата е с 3 тръби.
Може ли някой да ми каже, коя, къде върви????
На мен първоначално ми върти първата и последната тръба/малък кръг/, а не мога да си обясня, защо на средната е вързано парното и толкообленника на карбуратора. Явно някъде тук се е получила размяната и от тук идва проблема.Ще ви бъда благодарен, ако споделите: Кой йзвод на къде отвежда водата.Според мен: Долната и средната тръба трябва да си сменят местото. Какво мислете по въпроса????
Лек ден и късмет на Вас и Вашето семейство.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта