За какво служи месинговия винт на ел.ловато

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 416
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

За какво служи месинговия винт на ел.ловато

Мнениеот dalgia-73 » Пет 16 юли 2010 17:14


Здравеите колеги.Искам да попитам за какво служи месинговия винт на ел. ловато.Пластмасовия разбрах че е за оборотите.Благодаря предварително.




red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: За какво служи месинговия винт на ел.ловато

Мнениеот red rider » Пет 16 юли 2010 20:02


Нека разгледаме 1-во устройството на изпарителят:
Той си е чисто и просто два редуцир-вентила в един корпус. Първият е с постоянна характеристика и целта му е да осигури изпарена газ с постоянно налягане на входа на втория.


:arrow: имаше тема за това как да си настроим изпарителя ..потърси я там пише кое как се прави .


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 416
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: За какво служи месинговия винт на ел.ловато

Мнениеот dalgia-73 » Пет 16 юли 2010 20:12


Не можах да намеря нищо конкретно колега,затова питам.


Lachi
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: За какво служи месинговия винт на ел.ловато

Мнениеот Lachi » Съб 17 юли 2010 16:24


Този изпарител има автономна система за празен ход и този винт е за регулирането му. Понеже на една вектра 2.0 даваше много голям разход/около13/, този винт го навих до край /без да се стяга силно, защото тънкото конусче отпред се къса/ и регулирах само с пласмасовия винт вдясно, което беше напълно достатъчно и разхода падна на около 8/100.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта