Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?

Мнениеот mupk0 » Сря 04 авг 2010 17:26


Има ли някакъв стандарт относно дължината на единичният маркуч излизащ от изпарителя,който стига до тройника и съответно от тройника до плочката?Защото забелязвам ,че на някой колеги маркуча изпарител->тройник е адски дълъг,а тройник плочка е супер къс,докато при мене е обратното?Това оказва ли някакво влияние?




Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?

Мнениеот Oil » Съб 07 авг 2010 10:31


Почти незабележимо, но е желателно да са максимално къси


Lachi
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?

Мнениеот Lachi » Пон 09 авг 2010 19:57


Общия обем на всички маркучи от изпарителя до плочката трябва да е колкото обема на един цилиндър на двигателя. Пример: двигателя е 4-цилиндров собем 2000 куб см, 2000:4=500 куб см - значи вътрешния обем на маркучите трябва да е 500 куб см, без значение кой е по-дълъг преди или след тройника.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта