Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?
Има ли някакъв стандарт относно дължината на единичният маркуч излизащ от изпарителя,който стига до тройника и съответно от тройника до плочката?Защото забелязвам ,че на някой колеги маркуча изпарител->тройник е адски дълъг,а тройник плочка е супер къс,докато при мене е обратното?Това оказва ли някакво влияние?
Re: Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?
Почти незабележимо, но е желателно да са максимално къси
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Въпрос: Съотношение маркуч изпарител:тройник:плочка?
Общия обем на всички маркучи от изпарителя до плочката трябва да е колкото обема на един цилиндър на двигателя. Пример: двигателя е 4-цилиндров собем 2000 куб см, 2000:4=500 куб см - значи вътрешния обем на маркучите трябва да е 500 куб см, без значение кой е по-дълъг преди или след тройника.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта