Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
avgeorgiev
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 14 юли 2007 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот avgeorgiev » Сря 04 авг 2010 23:06


Здравейте колеги. От няколко месеца имам Пасат Б4 АБФ с ГИ BRC. Ето и филма в който участвам. Преди няколко дена ми предстоеше пътуване до родното черноморие. Зареждам си бутилката(на мястото на рез. гума) до горе в ЕКО 38литра и потеглям по "писта" Тракия. Карам си аз със скорост 120-150км/ч като преобладава 130км/ч и след скромните 280км започва да пищи , че карам на бензин поради липса на газ :roll: викам си кво става, аз градско минавам около 340км ама както и да е не му обърнах голямо внимание само дето жената ме насоли яко "Ква е тая кола дето си купил тва нема изхранване" :beat_butt2 . Спирам на някаква "Маркова" бензиностанция и аз не знам защо избрах нея и зареждам пак до горе обаче побра само 32литра и тука вече бях малко в шах викам си тия в Екото са ме метнали на върбата. Както и да е тръгвам си аз и продължавам славното пътуване с белия кораб, но хубавото тепърва започва. След 160км колата пак минава на бензин и пищи та се къса :shock слизам от колата да видя тая бутилка какео показва отварям багажника и гледам, че 3/4 от бутолката е пълна и тук вече бях шах и мат. Качвам се обратно на колата и тръгвам пускам на газ и щом мина 2500об.мин. колата минава на бензин. След като пристигнах свалих филтърчето което е на газовия клапан. Не беше кой знае колко замърсен но го продухах малко и почистих магнитчето което седи при него. Има още един голям филтър между дюзите и изпарителя но него не съм го свалял. Днес на връщане пак заредих бутилката до горе но събра само 10литра а ефекта е същия и се прибрах на бензин и сега се чудя какво да я правя тая газ. Ако някой компетентен може да даде някакво предположение от какво може да е ше съм му много благодарен поне да знам ориентировъчно колко ще ми струва това. Благодаря на всички за вниманието. THE END. :обичам ви :да:




Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот Lisho » Чет 05 авг 2010 8:53


avgeorgiev написа:...тръгвам пускам на газ и щом мина 2500об.мин. колата минава на бензин......свалих филтърчето което е на газовия клапан. Не беше кой знае колко замърсен но го продухах малко и почистих магнитчето което седи при него. Има още един голям филтър между дюзите и изпарителя но него не съм го свалял...

Причините за описаният по-горе проблем могат да бъдат много.При 2500 оборота да преминава на бензин: нуждае се от настойка на софтуера или има недостиг на гориво (газ) напр.запушен филтър.Освен малкия филтър с магнитчето (за течната газ) редовно трябва да се сменя и големия филтър (за "изпарената газ") иначе следват неприятни моменти (смяна на газовите инжектори с нови) вследствие на запушването им с мизерия.Големия филтър е по-скъп от малкия.Колко струва ще питаш в сервиз BRC.На по-новите BRC Sequent Plug&Drive само филтриращият елемент (без кожуха) нещо ми се върти около 20-25 лв но пак питай, да не те подвеждам.
Успех


Потребителски аватар
avgeorgiev
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 14 юли 2007 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот avgeorgiev » Чет 05 авг 2010 17:34


По принцип е настроена щом загрее над 40 градуса минава на газ независимо дали ще я форсирам. Днес след посещение при чичо доктор който е монтирал ГИ махна клапана на газта който е преди големия филтър и от тръбичката която идва от бутилката излизаше нищожно количество газ едва едва цвъркаше. Човека ми каза, че била запушена тръбата от кофти газ. Днес нямаше възможност да я отпуши, но след като си тръгнах мой познат ми спомена, че може и клапана който е на бутилката преди тази тръбичка Евросонда май се нарича не съм сигорен може да е сдала багажа и тя да не отваря докрай, което за мен е по вероятно защото не знам какво трябва да сипват на тия газстанций че да се запуши чак тръбата, но това са само предположения. А само да попитам на колко време се сменя големия филтър на газта. Благодаря ти колега.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот Lisho » Чет 05 авг 2010 18:23


avgeorgiev написа:...след посещение при чичо доктор който е монтирал ГИ махна клапана на газта който е преди големия филтър и от тръбичката която идва от бутилката излизаше нищожно количество газ едва едва цвъркаше. Човека ми каза, че била запушена тръбата от кофти газ. ..... А само да попитам на колко време се сменя големия филтър на газта. Благодаря ти колега.

Общо взето за BRC има 2 вида филтри цък 1 цък 2.Производителя дава предписание на около 20 000 км да се сменят.В БГ тази стойност явно не е актуална и трябва по на често.
Запушена тръба може да се получи от химическата реакция между газта и медната тръба (един вид разяждане на медната тръба от вътре).Получава се един полу-сребрист прах който стеснява дебита на тръбата.Не вярвам клапана на евросондата да е задръстен.По скоро тръбата между бутилката и двигателя.Има лек: разкача се тръбата между евросондата на бутилката и газовия клапан (при двигателя) и се продухва с компресор докато излязат всички мизерии.Сменя се филтърчето след това се сменя големия филтър.
Времето му за смяната зависи къде е забутан и как захванат.


Потребителски аватар
avgeorgiev
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 14 юли 2007 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот avgeorgiev » Чет 05 авг 2010 19:23


Дано си прав за тръбата, а големия филтър е между изпарителя и дюзите. Благодаря ти много за отговорите утре отивам пак при газаджията и после ще пиша какъв е резултата. :bowdown


Потребителски аватар
avgeorgiev
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 14 юли 2007 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот avgeorgiev » Пет 06 авг 2010 14:20


Днес проблема беше решен. Оказа се прав тръбата беше МНОГО запушена. С яко продухване с компресора газта хукна като отвързан кон :applause: .


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот Lisho » Пет 06 авг 2010 14:42


:applause:
А газовите филтри смени ли ?
Защото ако са били доволно замърсени няма да могат да обират мизерията и се запушват газовите инжектори, а там отпушването не е толкова лесно.


Потребителски аватар
avgeorgiev
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 14 юли 2007 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот avgeorgiev » Пон 09 авг 2010 7:02


Газаджията при който бях се направи че не ме чува като му казах да ми смени и филтрите но сега така или иначе трябва да обслужа колата и ще сменя и тях задължително. Само не знам от каде да купя големия филтър (втория който си показал)


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с ГИ BRC на Пасат Б4

Мнениеот Lisho » Пон 09 авг 2010 8:25


avgeorgiev написа:...Само не знам от каде да купя големия филтър (втория който си показал)

На този филтър корпуса му е разглобяем и може да се купи само вътрешният филтриращ елемент (около 20 лв).От едната му страна има нещо като скоба.Като се стисне с подходящи клещи се свива и може да се махне "капачката" на корпуса му.След това се вади филтърчето.
Щом е компонент на BRC значи би трябвало да го имат в начиност тук.Има и вариянт да си го купиш от eBay.Е вярно ще купиш 5бр. но пък с доставката ще ти стъпят на 12,5 лв за 1 бр.Ако търсиш по-ефтинко eBay.Само, че не са оригинални и според мен този вариянт не си заслужава.
Успех.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта