Golf 4 проблем с АГУ
Golf 4 проблем с АГУ
Здраейте, проблема ми е следния: преди 2 седмици си купих голфа,обаче тоя дето го взех понеже му е било за продаване и вместо инжекцион е сложил обикновена газ. Голфа е 1.6 двигател, та проблема е,че с 10- лв минавам 40-44 км, което ми се струва много излиза 20 на сто. Ходих при един майстор тука във Враца той почна веднага инжекцион дасе сложи и изреди сума ти неща (и той гладен),а аз отидох да го настрой просто, но так а и не го погледна. Даже ми каза да не го карам на газ,че щяло да съсише сума ти неща шри това положение. ВЪъпроса ми е вие какво ще ми препоръчате (знам,че инжекцион най-добре),но понеже много разходи инямам толкова пари сега за това. Мога ли да го карам така и евентуално ако се настрой дали този разход не може да падне поне 10-12 градско?
Re: Golf 4 проблем с АГУ
и аз съм с този мотор и ако искаш да ти гръмнат смукателните колектори караи го така,те са пластмасови, тогава ще те боли глава много ама наистина много,по добре бензин докато си сложиш истинска газова.
Re: Golf 4 проблем с АГУ
vladokvr написа:...а аз отидох да го настрой просто, но так а и не го погледна....
Елегантно се е измъкнал понеже ако ти думне първо при него ще отидеш.
И ще го направиш на маймуна, че ти съсипал колцата.
Малко по-надолу под твоят пост има един друг в която наш колега описва проблемите си точно с такава комбинация Golf 1,6+обикновенна газова.Не знам дали си с GOLf 1.6i 101hp AEK,но може да хвърлиш едно око ако казуса представлява интерес за теб.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 проблем с АГУ
Lisho, AEK е 1.6 от първите тройкови двигатели и доста се различава от този на четворката.
А иначе до автора на темата - от три години съм с AKL с обикновена газова и напук на всички черни пророчества все още си го карам и съм много доволен. Дори не знам каква марка е газовата. Регулирал съм я само веднъж. За гърмене, не отричам, гърмяла е няколко пъти, но защитите и сработват и всичко е точно.
За да върви колата както на бензин, разхода и е +1 на сто. Т.е. разход на газ в центъра на София 12-14.
Ако не иска никой да ти я настрои, направи си го сам. Има безброй теми в мрежата как става. Не е сложно. Няма да и се плашиш.
А иначе до автора на темата - от три години съм с AKL с обикновена газова и напук на всички черни пророчества все още си го карам и съм много доволен. Дори не знам каква марка е газовата. Регулирал съм я само веднъж. За гърмене, не отричам, гърмяла е няколко пъти, но защитите и сработват и всичко е точно.
За да върви колата както на бензин, разхода и е +1 на сто. Т.е. разход на газ в центъра на София 12-14.
Ако не иска никой да ти я настрои, направи си го сам. Има безброй теми в мрежата как става. Не е сложно. Няма да и се плашиш.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 проблем с АГУ
pedalchobaba написа:Lisho, AEK е 1.6 от първите тройкови двигатели и доста се различава от този на четворката.
А иначе до автора на темата - от три години съм с AKL с обикновена газова и напук на всички черни пророчества все още си го карам и съм много доволен. Дори не знам каква марка е газовата. Регулирал съм я само веднъж. За гърмене, не отричам, гърмяла е няколко пъти, но защитите и сработват и всичко е точно.
За да върви колата както на бензин, разхода и е +1 на сто. Т.е. разход на газ в центъра на София 12-14.
Ако не иска никой да ти я настрои, направи си го сам. Има безброй теми в мрежата как става. Не е сложно. Няма да и се плашиш.
Браво! Голям съвет. Да си я настрои сам, че после като почне ремонтите сам да се псува. Но това си е характерно за българина, всичко да знае и може.
Сега сериозно. Моят съвет е като на останалите (разумни) колеги. Карай на бензин докато събереш за инжекцион.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 проблем с АГУ
Защо? Толкова ли е сложно да се настрои един изпарител?
Не знаех, че трябва да си много учен и голям майстор, за да врътнеш два винта и да си го направиш сам.
Ако са направени защитите както трябва, има си емулаторите, залъгалките и т.н. не виждам какви ремонти следват от това.
Така го взех Голфа преди три години. Дойде си от Италия с обикновена газова. В началото и аз мислех да я изхвърля и да слагам инжекцион. Вече не. Сега за нищо на света не бих свалил уредба, която си работи перфектно и да налея повече от една хилка в кола дето не струва вече и пет бона.
Не знаех, че трябва да си много учен и голям майстор, за да врътнеш два винта и да си го направиш сам.
Ако са направени защитите както трябва, има си емулаторите, залъгалките и т.н. не виждам какви ремонти следват от това.
Така го взех Голфа преди три години. Дойде си от Италия с обикновена газова. В началото и аз мислех да я изхвърля и да слагам инжекцион. Вече не. Сега за нищо на света не бих свалил уредба, която си работи перфектно и да налея повече от една хилка в кола дето не струва вече и пет бона.
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Golf 4 проблем с АГУ
Какви ремонти от реглаж.... не се иска висше образование за това. Друг е въпроса дали има смисъл да блъскаш няколко часа и да похабиш 10лв газ за тестове и ръчки вместо да ги дадеш на майстора
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта