Високо ниво на HC - въглеводороди

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Високо ниво на HC - въглеводороди

Мнениеот stefan4o » Пон 23 авг 2010 11:38


Здравейте, колеги
днес ходих на газ-анализатор в един препоръчван и ужким читав сервиз в Стара Загора. Газ-анализаторът посочи, че този показател НС е много извън нормата - 500-600 единици при загрял двигател. Според газаджията нормалното било около 100 и под. Предположи, че това се дължи на недобре работещ газоразпр. механизъм или запалване. Някой има ли опит с подобен показател и каква е най-честата причина за него. Според тях това е може би и причината за високия ми разход в града, когато колата работи на ПХ - около 13-15л. варира той. Автомобилът ми е Джета с мотор 1.6 АБУ с карбуратор 2е3 от 1.3 мотор. Кабелите на свещите не съм ги сменял досега, иначе е с нов палец. Дистрибуторна капачка също не съм сменял. Празният ход не ми харесва особено много, не че е чак толкова зле, ама има едно леееко притрисане на мотора, което в купето не се усеща, но като се види си е отчетливо и видимо.

Последна промяна от stefan4o на Вто 24 авг 2010 22:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Високо ниво на HC - въглероден оксид

Мнениеот mupk0 » Пон 23 авг 2010 11:54


Платната смени ли ги или още си караш със старите?При мене след смяната разликата беше доста голяма.А относно свещите и кабелите им,аз ги смених,защото като намачкам газта и колата се чудеше.С новите кабели и свещи проблема изчезна :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Високо ниво на HC - въглероден оксид

Мнениеот stefan4o » Пон 23 авг 2010 12:08


Проблемът явно не е в платната, иначе газаджията щеше да ми каже mhihi
Относно вървежа, като те возих преди време усети ли колата ми да се чуди? Винаги като я смачкам си ускорява нормално без замисляне :Mr Green Fun


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Високо ниво на HC - въглеводороди

Мнениеот The_Machine » Съб 28 авг 2010 15:36


Високите въглеводороди наистина най-често са признак за недобре работеща запалителна система или проблем с газоразпределителния :)


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Re: Високо ниво на HC - въглеводороди

Мнениеот bega4a » Вто 31 авг 2010 20:01


На тези коли нормата е до 400,но ти си пак над нея.Ако колата се дави в ниските също се вдига,ако аванса е голям пак се вдигат,ако смуче въздух пак абе доста неяа са.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Високо ниво на HC - въглеводороди

Мнениеот stefan4o » Вто 31 авг 2010 21:09


Според аутодата нормата е до 300. Да си призная честно най-много на нея вярвам, щото колкото мнения чуя, всеки различно казва. Един елконаджия ми вика, че и 600 не било чак зле, било нормално за тези стари коли. Да, ама отзад мирише на сурова газ та се не трае... :screwy Утре ще сменявам бобината, тъй като сега си набавих правилната, надявам се ако е оттам проблемът да се пооправи. :beer
Колата не се дави в ниските, авансът уж е добре около 7 градуса беше последно, а относно въздуха проверявах тампона не смуче оттам. Не вярвам и да е от някой вакуум щото там става пък фрапиращо...


GT limited edition
Мнения: 246
Регистриран на: Вто 23 фев 2010 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Високо ниво на HC - въглеводороди

Мнениеот GT limited edition » Вто 31 авг 2010 22:33


stefan4o написа:Според аутодата нормата е до 300. Да си призная честно най-много на нея вярвам, щото колкото мнения чуя, всеки различно казва. Един елконаджия ми вика, че и 600 не било чак зле, било нормално за тези стари коли. Да, ама отзад мирише на сурова газ та се не трае... :screwy Утре ще сменявам бобината, тъй като сега си набавих правилната, надявам се ако е оттам проблемът да се пооправи. :beer
Колата не се дави в ниските, авансът уж е добре около 7 градуса беше последно, а относно въздуха проверявах тампона не смуче оттам. Не вярвам и да е от някой вакуум щото там става пък фрапиращо...


МИслиш ли че бубината може да играе такава роля ... и да оказва влияние , аз мисля че няма да има общо с това ама знае ли човек ... :roll: всичко е възможно ... :) Усех колега .. и да пишеш като решиш проблема :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Високо ниво на HC - въглеводороди

Мнениеот stefan4o » Сря 01 сеп 2010 7:30


Ами като се има предвид предназначението й - в единия случай за безконтактно запалване, в другия - за чукче. Характеристиките им са доста различни. Моята ми дава 14кОма на вторичната и около 2 оМа на първичната. Тази, която дават оригинална за АБУ е с показатели съответно 3-4кОм (4-на разлика) и 0.6 оМа на първичната. Дори и да не се оправи от нея, поне ще сложа бобина, която реално трябваше отдавна да е на колата :Mr Green Fun



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта