Здравейте, колеги
днес ходих на газ-анализатор в един препоръчван и ужким читав сервиз в Стара Загора. Газ-анализаторът посочи, че този показател НС е много извън нормата - 500-600 единици при загрял двигател. Според газаджията нормалното било около 100 и под. Предположи, че това се дължи на недобре работещ газоразпр. механизъм или запалване. Някой има ли опит с подобен показател и каква е най-честата причина за него. Според тях това е може би и причината за високия ми разход в града, когато колата работи на ПХ - около 13-15л. варира той. Автомобилът ми е Джета с мотор 1.6 АБУ с карбуратор 2е3 от 1.3 мотор. Кабелите на свещите не съм ги сменял досега, иначе е с нов палец. Дистрибуторна капачка също не съм сменял. Празният ход не ми харесва особено много, не че е чак толкова зле, ама има едно леееко притрисане на мотора, което в купето не се усеща, но като се види си е отчетливо и видимо.
Високо ниво на HC - въглеводороди
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Високо ниво на HC - въглеводороди
Последна промяна от stefan4o на Вто 24 авг 2010 22:20, променено общо 1 път.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Високо ниво на HC - въглероден оксид
Платната смени ли ги или още си караш със старите?При мене след смяната разликата беше доста голяма.А относно свещите и кабелите им,аз ги смених,защото като намачкам газта и колата се чудеше.С новите кабели и свещи проблема изчезна
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Високо ниво на HC - въглероден оксид
Проблемът явно не е в платната, иначе газаджията щеше да ми каже
Относно вървежа, като те возих преди време усети ли колата ми да се чуди? Винаги като я смачкам си ускорява нормално без замисляне
Относно вървежа, като те возих преди време усети ли колата ми да се чуди? Винаги като я смачкам си ускорява нормално без замисляне
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Високо ниво на HC - въглеводороди
Високите въглеводороди наистина най-често са признак за недобре работеща запалителна система или проблем с газоразпределителния
- bega4a
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
- Автомобил: opel_omega_b
- Двигател: X30XE_ manual
- Местоположение: София
Re: Високо ниво на HC - въглеводороди
На тези коли нормата е до 400,но ти си пак над нея.Ако колата се дави в ниските също се вдига,ако аванса е голям пак се вдигат,ако смуче въздух пак абе доста неяа са.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Високо ниво на HC - въглеводороди
Според аутодата нормата е до 300. Да си призная честно най-много на нея вярвам, щото колкото мнения чуя, всеки различно казва. Един елконаджия ми вика, че и 600 не било чак зле, било нормално за тези стари коли. Да, ама отзад мирише на сурова газ та се не трае... Утре ще сменявам бобината, тъй като сега си набавих правилната, надявам се ако е оттам проблемът да се пооправи.
Колата не се дави в ниските, авансът уж е добре около 7 градуса беше последно, а относно въздуха проверявах тампона не смуче оттам. Не вярвам и да е от някой вакуум щото там става пък фрапиращо...
Колата не се дави в ниските, авансът уж е добре около 7 градуса беше последно, а относно въздуха проверявах тампона не смуче оттам. Не вярвам и да е от някой вакуум щото там става пък фрапиращо...
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: Вто 23 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Високо ниво на HC - въглеводороди
stefan4o написа:Според аутодата нормата е до 300. Да си призная честно най-много на нея вярвам, щото колкото мнения чуя, всеки различно казва. Един елконаджия ми вика, че и 600 не било чак зле, било нормално за тези стари коли. Да, ама отзад мирише на сурова газ та се не трае... Утре ще сменявам бобината, тъй като сега си набавих правилната, надявам се ако е оттам проблемът да се пооправи.
Колата не се дави в ниските, авансът уж е добре около 7 градуса беше последно, а относно въздуха проверявах тампона не смуче оттам. Не вярвам и да е от някой вакуум щото там става пък фрапиращо...
МИслиш ли че бубината може да играе такава роля ... и да оказва влияние , аз мисля че няма да има общо с това ама знае ли човек ... всичко е възможно ... Усех колега .. и да пишеш като решиш проблема
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Високо ниво на HC - въглеводороди
Ами като се има предвид предназначението й - в единия случай за безконтактно запалване, в другия - за чукче. Характеристиките им са доста различни. Моята ми дава 14кОма на вторичната и около 2 оМа на първичната. Тази, която дават оригинална за АБУ е с показатели съответно 3-4кОм (4-на разлика) и 0.6 оМа на първичната. Дори и да не се оправи от нея, поне ще сложа бобина, която реално трябваше отдавна да е на колата
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта