Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Lyubo4450
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 20:43
Автомобил: VW Golf
Двигател: ABU 1992
Местоположение: Кърджали

Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот Lyubo4450 » Чет 14 окт 2010 19:36


Здр. на всички. Въпроса ми е кога сместа се обогатява, при навиване или развиване на пластмасовия винт.Става въпрос за изпарител ловато.
Благодаря предварително.




Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот fill » Чет 14 окт 2010 20:52


При развиване се обогатява. :wink:


Потребителски аватар
Lyubo4450
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 20:43
Автомобил: VW Golf
Двигател: ABU 1992
Местоположение: Кърджали

Re: Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот Lyubo4450 » Пет 15 окт 2010 19:44


:да: колега, а някои да знае студен или топъл въздух трябва да дърпа от въздушния филтър при каране на газ.


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот fill » Пет 15 окт 2010 20:48


Студен :deal


theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот theultimate » Пет 15 окт 2010 22:51


При мен върви по-добре със студен.


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот mitakathvp » Съб 16 окт 2010 10:52


Студения въздух е по-богат на кислород и от там и по добре върви с него :beer


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот nepreklonniq » Съб 16 окт 2010 18:28


Когато клапата, намираща се в кутията на въздушния филтър се движи активно,т.е. да не е ограничена с нещо, за мотора е по-добре, защото загрява по-лесно и няма прекъсвания рано сутрин. Иначе колегите са прави, че студеният въздух е по-добър за смесообразуването. Аз съм пробвал и двата варианта - с ограничена клапа т.е.застопорена само на студен въздух, както и нормално - заводско т.е. без ограничител. Разлика в горенето не намирам mhihi - все си гори.....


theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Кога сместа се обогатява и кога обеднява ?

Мнениеот theultimate » Съб 16 окт 2010 21:06


По-добре е, но има един термостат в кутията на въздушния филтър който пуска или спира вакуума за тази клапа. И май го няма по магазините -> откачаш вакуумного маркуче за клапата и имаш само студен въздух.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта