тап.настройка ,проблеми

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
g_tenev
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

тап.настройка ,проблеми

Мнениеот g_tenev » Нед 06 мар 2011 23:35


Колеги някои да помага,монтирах на гофетката един ТАП от runel....до тук добре,започнаха проблемите.при потегляне много лесно гасне,също много грозно се тресе.става въпрос за vw golf 3 1.8 adz/90 кс/.задавах на ТАП първо започнах със 5/7,5/10/12,5/4/сега е на 2,5 утре ще го разбера :bowdown




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот i.e.i » Пон 07 мар 2011 11:14


Ако го караш да работи на 15-20гр,при положение ,че го дават на 6,7.


Потребителски аватар
g_tenev
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот g_tenev » Пон 07 мар 2011 18:14


не,карам го на 4


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот pas1.8mi » Пон 07 мар 2011 20:53


Промени местоположението на Тап-а в двигателния отсек!Аз карам с почти мах динамика (12) и двигателя си работи добре!Гледай да е разположен мах далече от високото напрежение(бобина,делко,кабели...)!


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот fill » Сря 09 мар 2011 14:31


Имам същия тап и същия двигател. Предварението на двигателя е 6 градуса, предварението на тап-а е 6,5 градуса. Общото предварение е 12,5 градуса и работи без проблеми.


zdravko_jett
Мнения: 1870
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот zdravko_jett » Сря 09 мар 2011 22:27


колеги доволни ли сте от ТАП-овете, извинявам се че така с енамесвам в темата на колегата


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот pas1.8mi » Чет 10 мар 2011 10:32


zdravko_jett написа:колеги доволни ли сте от ТАП-овете, извинявам се че така с енамесвам в темата на колегата

:да:


Потребителски аватар
g_tenev
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот g_tenev » Пет 11 мар 2011 21:11


стигам до извод,че след промяна на ъгъла на запалване,трябва и да се регулира и изпаритела :?:


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот Oil » Чет 17 мар 2011 17:22


Нагласи си делкото на бензин 6.5 градуса и на тапа вдигни 4-ката след това регулирай сместа на 3000оборота и сместа на празен ход, много аванс не е добре защото нямате детонационен датчик така че умната с таповете иначе не плюйте Румен, електрониката му е читава лично аз съм монтирал доста от неговите.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот titi7707 » Сря 23 мар 2011 20:23


g_tenev написа:стигам до извод,че след промяна на ъгъла на запалване,трябва и да се регулира и изпаритела :?:

колега при всяка промяна на предварението трябва задължително да се настройва газаовата уредба!и още нещо при прекалено голямо предварение зададено от ТАП над 6 градуса може да почне да ти задържа оборотите на газ на около 2000 оборота!


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот nepreklonniq » Пет 11 ное 2011 18:17


Извинявам се за старата тема, но ми е интересно, дали колегите с ТАП, имат по-нисък разход на газ?
Обмислям варианта за поставяне на български ТАП, но не намирам достатъчно причини...освен тази, че двигателя работи на по-голямо предварение и изгаря по-добре газта...има ли друго, заради което си заслужава инвестицията в ТАП?


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот nepreklonniq » Съб 12 ное 2011 9:53


Никой ли не е доволен или недоволен от ТАП?


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот fill » Съб 12 ное 2011 10:37


Доволен съм от вървежа, разхода не мога да кажа дали се е променил. Разхода зависи от други фактори :Mr Green Fun


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот Гергин » Пон 14 ное 2011 19:46


viewtopic.php?f=22&t=294746
Писах за моя ТАП ли е какво е и никой нищо не казва.
Аз лично имам проблем с него.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот nepreklonniq » Пон 14 ное 2011 19:54


Колега Гергин! Това твоето не е ТАП! Това е реле за управляване на дюзите, но не е тап за променяне ъгъла на запалването, какъвто ми трябва на мен...или поне не съм съвсем сигурен, дали ми трябва!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: walentin и 33 госта