тап.настройка ,проблеми

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот vladtod® » Пон 28 май 2012 17:59


Преди да сложа ТАП-а колата беше на 8* статично от делкото, разход около 6.8- 7 извън града като рядко съм засичал 8, Свищов -Варна.А твоите числа от 9-10-11 са направо убийствени.Друг е въпроса ако не гониш икономия а динамика,целта ми е да колата да ме заведе от т.А до т. Б за възможно най-икономично. :Mr Green Fun




Потребителски аватар
terek
Мнения: 423
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 15:14
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот terek » Нед 10 юни 2012 15:45


До колкото разбрах ТАП дава по добра динамика без да покачва разхода,може ли да ми препоръчате някои добър.
Четох че има недоволни от http://runel-tech.com


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот muns61 » Нед 10 юни 2012 16:04


На какво ще го слагаш?


Потребителски аватар
terek
Мнения: 423
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 15:14
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот terek » Нед 10 юни 2012 21:18


Колата е голф 3 1.6 75к.с. абу мотор ,няма значение каква кола е нали ?
С газова уредба съм доволен съм от разхода ама искам малко да повиша динамиката без да се покачва разхода.


Потребителски аватар
terek
Мнения: 423
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 15:14
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот terek » Вто 12 юни 2012 17:51


:arrow: Ще ми препоръчате ли някои добър ТАП.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 17:55


terek написа:Колата е голф 3 1.6 75к.с. абу мотор ,няма значение каква кола е нали ?
С газова уредба съм доволен съм от разхода ама искам малко да повиша динамиката без да се покачва разхода.

На пазара има много варианти - от български, през италиански, виждал съм и американски даже, но не зная дали могат да се поръчат през интернет. За АБУ мисля, че голяма част от тапчетата ще станат (понеже има коли с 2 и 4 бобини, при които е по-сложно малко).


Потребителски аватар
terek
Мнения: 423
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 15:14
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот terek » Вто 12 юни 2012 20:53


stefan4o написа:
terek написа:Колата е голф 3 1.6 75к.с. абу мотор ,няма значение каква кола е нали ?
С газова уредба съм доволен съм от разхода ама искам малко да повиша динамиката без да се покачва разхода.

На пазара има много варианти - от български, през италиански, виждал съм и американски даже, но не зная дали могат да се поръчат през интернет. За АБУ мисля, че голяма част от тапчетата ще станат (понеже има коли с 2 и 4 бобини, при които е по-сложно малко).

Бях решил да си поръчам ТАП от http://runel-tech.com но ми казаха че имат проблем с частите и след месец,но прочетох че си недоволен от тях и се разколебах.Затова питам ако може да ме насочите към някои добър които да ми върши работа.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 20:59


Недоволен не е точната дума. Ако си чел правилно предишните ми мнения в тази тема - бях малко пообъркал настройката на градусите. Иначе съм недоволен от съпорта им. До ден-днешен нямам отговор на писмото, което им пратих с въпроса си относно техния продукт. На мен това не ми говори добре за самата фирма :wink:


Потребителски аватар
terek
Мнения: 423
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 15:14
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот terek » Вто 12 юни 2012 21:07


Да точно така каза че не са ти пратили отговор,но каза че в момента си с друг тап и затова останах с такова впечатление.
И при мен така пратих едно запитване не ми отговориха,след това пратих второ и тогава ми отговориха не знам защо така.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 21:11


Все още карам с техния ТАП, но иначе чакам един колега от рено-форума да ми подготви тапчето и да ми го прати скоро. Ще имам и интерфейс към компир и ще мога да настройвам ТАП през компа 8) Разликата със заводското предварение и с монтиран тап с набити 8гр. предварение над заводското е доста очевадна при мен, но когато се вдигат градусите на аванса се настройва наново изпарителя и тройника :wink: понеже нещата стават доста по-различни :Mr Green Fun


Потребителски аватар
terek
Мнения: 423
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 15:14
Автомобил:
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот terek » Вто 12 юни 2012 21:15


Както по горе казах искам да вдигна малко динамиката,но разхода да си остане същия ще може ли да стане с този тап?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот stefan4o » Вто 12 юни 2012 21:16


Всичко опира до правилна настройка. На теория - да, може да стане :beer Но ако не е настроена като хората и 5 тапа да сложиш пак няма да върви и ще гори много 8)


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот vladtod® » Сря 13 юни 2012 11:50


terek написа:Както по горе казах искам да вдигна малко динамиката,но разхода да си остане същия ще може ли да стане с този тап?

Ако разхода ти сега е 12 градско и 10 извън -да може да запазиш разхода , но ако е 8 на 10 едва ли .И аз съм с ТАП на рунел, но ефект особен не усещам, единствено по лесното палене .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот stefan4o » Сря 13 юни 2012 11:53


vladtod® написа:
terek написа:Както по горе казах искам да вдигна малко динамиката,но разхода да си остане същия ще може ли да стане с този тап?

Ако разхода ти сега е 12 градско и 10 извън -да може да запазиш разхода , но ако е 8 на 10 едва ли .И аз съм с ТАП на рунел, но ефект особен не усещам, единствено по лесното палене .

А като го монтира прави ли нови настройки на газовата? Щото ако не си правил, разлика със сигурност няма да усетиш :wink:


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: тап.настройка ,проблеми

Мнениеот genov1 » Сря 13 юни 2012 13:00


С ТАП ще получиш по-добра динамика поради по-доброто изгаряне на горивото, икономия - по-скоро не
В твоя случай и този на Рунел ще ти свърши работа, ако и се дават пари - вземи си на ДЕК, около 150 лв са. Но и в двата случая трябва да си поиграеш с градусите докато докараш оптимален вървеж



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта