Да, от емлемата дърпа. Трябва да пробвам някой път да отскубна тръбата към решетката и да видя как ще е
За пропан бутана, незнам, на ладата колкото повече завървам кранчетата по-малко върви, колкото повече ги развивам - повече върви. Даже съм чувал случаи, и то не един, на газ да върви повече от на бензин, точно заради развити кранчета. Сигурно ще дойде и някакъв момент в който ще се преобогати тотално ама ..
тап.настройка ,проблеми
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: тап.настройка ,проблеми
Тъй, както и да въртях делкото, и квито и градуси да давах на ТАП-а, сутрешното палене не се подобри докато не отпуснах малко газ от винта за празен ход (беше завит до край преди). Сега пали много лесно , тая сутрин на -5 докато чукна запали, еле пък като е загряла само да помирише ключа. Също така много ме кефи как работи сега, като запали студена държи малко по-високи обороти, около 1300, и стрелката изобщо не мърда, и това пукане в аспуха и леко колебание на обороти го няма вече, явно преди е работила на нечовешки бедна смес на тихите. Аз се заблудих че трудното палене се появи след смяна на предварението (след смяна на ангренажа), но явно е заради студа. Иначе лятото си палеше с тези настройки, но в студа явно иска малко повече газ
За ТАП, лично в моя случай (метан), под 20 градуса си е спъната, оптимално между 20 и 30 (предстоят още проби ), за леко и спокойно каране - голямо предварение, тогава газта е много чуствителна, за ръчкане - по-малко предварение
За ТАП, лично в моя случай (метан), под 20 градуса си е спъната, оптимално между 20 и 30 (предстоят още проби ), за леко и спокойно каране - голямо предварение, тогава газта е много чуствителна, за ръчкане - по-малко предварение
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта