Съвет за ГИ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Съвет за ГИ

Мнениеот gozzu » Вто 05 апр 2011 21:02


В крайна сметка се отказах от метанов инжекцион и реших да слагам ГИ за пропан-бутан!
Автомобила е Голф 3 1.6 101к.с. AFT за сега съм се спрял на ГИ Стефанели за около 1000-1100 лв.
От най-евтините варианти съм се отказал и се ориентирам към нещо средно, хората които ми предложиха това Стефанели ми обясниха, че било с по-бързи дюзи а не 3 ома като тези ГИ за по около 800лв. (не разбирам)
Въпроса ми е, струва ли си този ГИ, ще пасне ли на тази кола, надежден ли е, отзиви и т.н. също приемам и други предложения, имам още няколко дена да се чуда, другата седмица трябва да се монтира газ!




BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот BG_POLICE » Вто 05 апр 2011 21:56


ФОБОС :да: Същите пари по-бързи дюзи (1.5 ома), надежден изпарител ТОМАСЕТО, Еврпспнда ТОМАСЕТО, отделни дтчици за вакуум и налягане - с ена дума ДОБРА УРЕДБА :) Разгледай, поинтересувай се, попрочети дори и под тези пари можеш дас паднеш за по-добра уредба от Стефанели :bishop


stefanbbc
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 10 май 2009 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: търговиште

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот stefanbbc » Вто 05 апр 2011 22:04


колега помисли си дали си струва такава скъпа инвестиция 1000-1100лв за кола която струва4000-4500 при положение че решиш да я продаваш след време. Ти си прецени ако ще си я караш следващите 3,4 години да тогава има смисал от тази инвестиция :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот muns61 » Вто 05 апр 2011 22:55


AFT - то върви чудесно с обикновена. Моята е вече на 4 г. и 50 000 км с такава и нямам грижи. Сложил съм на няколко коли, единият собственик работеше във Фобос mhihi !
А Фобос вече не са с отделни датчици, а с 1 комбиниран.


Потребителски аватар
wawdo
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: 1.6 AFT

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот wawdo » Вто 05 апр 2011 23:46


muns61 написа:AFT - то върви чудесно с обикновена. Моята е вече на 4 г. и 50 000 км с такава и нямам грижи. Сложил съм на няколко коли, единият собственик работеше във Фобос mhihi !
А Фобос вече не са с отделни датчици, а с 1 комбиниран.

колега разхода и той ли е чудесен ? гърмежи за тея 50 000км ?


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот gozzu » Сря 06 апр 2011 8:10


От това което съм прочел до сега от поне три седмици, общо взето хората са доволни от ГИ Стефанели и за това съм се ориентирал към него, за Фобус също съм срещнал добри отзиви, но това което намирам е на по-висока цена и мнението е, че е много важно кой ще го монтира Фобуса, то това важи за всяка газова уредба всъщност, защото и най-добрата и скъпа уредба може да се монтира така, че човек бял ден да не види.
А относно инвестицията,до вчера Голфа беше втора кола и на бензин за една година и три месеца вчера като му смених маслото видях, че за този период е минал 2000 км. :shock та ми се струва, че колкото е по-евтина колата толкова по си заслужава инвестицията иначе става паметник, а ако имам пари за скъпа кола то тогава няма да ме притеснява разхода за гориво, както казва един колега "С големия х.й лесно се пикае" :Mr Green Fun


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот muns61 » Сря 06 апр 2011 9:14


wawdo написа:
muns61 написа:AFT - то върви чудесно с обикновена. Моята е вече на 4 г. и 50 000 км с такава и нямам грижи. Сложил съм на няколко коли, единият собственик работеше във Фобос mhihi !
А Фобос вече не са с отделни датчици, а с 1 комбиниран.

колега разхода и той ли е чудесен ? гърмежи за тея 50 000км ?

Последно засичане на дълъг път Плевен - Казанлък - Пловдив - Плевен е 7.65 л на 100 км. С един човек и доста багаж. С 4 човека, багаж и шпорене по магистрали със скорост до 150 - 160 ми даде без малко 9. Това до Охрид и обратно.
Градското е относителна работа.
Гърмежи няма, вървежа е неразличим от бензин. Имам 2 режима на газта - нормален и спорт. При интерес, отговарям на въпроси.


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот gozzu » Сря 06 апр 2011 12:24


Колеги давайте мнения по темата дали да слагам Стефанели или нещо друго и плюсове и минуси на даден ГИ!
Още не съм 100% сигурен каква марка да избера, но съм сигурен, че няма да е обикновена АГУ!
И още един въпрос за ГИ има ли смисъл да се монтира аванс процесор или там както се нарича устройството което коригира предварението на запалването?

П.П. До преди няколко дена исках да слагам метанов инжекцион, но с цената на новите евро-кранове(2бр.x120+лв.)общата цена надхвърли от всякъде бюджета и твърдо съм решил ГИ за пропан-бутан!


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот BG_POLICE » Сря 06 апр 2011 12:55


Според мен правилно си решил :) и не само заради цената на метановата уредба mhihi


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот kbot » Чет 07 апр 2011 8:27


BG_POLICE написа:ФОБОС :да: ... по-добра уредба от Стефанели :bishop

Из форума има доста оплаквания от фобос и нито едно от Стефанели (аз поне не съм намирал).
Карам 2E със Стефанели от 3 години - абсолютно никакви ядове. Само дето тогава спестих пари от евросондата и сега ще трябва да си сложа такава, за да мина на преглед.
Аванс процесор не ти трябва.

Последна промяна от kbot на Чет 07 апр 2011 8:32, променено общо 1 път.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот BG_POLICE » Чет 07 апр 2011 8:29


Оплакванията са в следствие майстори а не в следствие на уредбата според мен! А иначе е факт че на колегата Голфа ще работи дори с най-евтиния ГИ стига да е сложен читаво :да:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот muns61 » Чет 07 апр 2011 15:06


Ако си фен на собствени настройки, потърси кой е с най - лесен софт и евтин кабел. Щото Фобос не са от тези.
А до настройки ще стигнеш, ако няма кой да ти направи свестни.
Също така виж как седи работата с частите.


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот gozzu » Чет 07 апр 2011 16:58


muns61 написа:Ако си фен на собствени настройки, потърси кой е с най - лесен софт и евтин кабел. Щото Фобос не са от тези.
А до настройки ще стигнеш, ако няма кой да ти направи свестни.
Също така виж как седи работата с частите.

Е това ме интересува, подръжката, има ли части, надежност на уредбата и софтуера и т.н. на мен не ми се занимава да си правя сам настройките и не ми се ще да ставам парче газаджия :Mr Green Fun
От над 15 г. карам на газ като последните 3 години карах на метан(само обикновени АГУ) и до сега не съм имал проблеми с изключение на едно АГУ-Ланди което се оправи като го смених :lol:
Благодарско за мнението колега!


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот gozzu » Чет 14 апр 2011 12:41


Вече трети ден от както се обзаведох с ГИ Stefanelli и за сега съм много доволен, вървенето на колата е като на бензин, не усещам никаква разлика от към вървене, празен ход, на климатроник и т.н. преминаването на газ става автоматично в движение и ако не е звуковия сигнал няма да разбера, дюзите са много тихи и не се чуват, до сега съм минал около 100км. и немога да кажа нищо за разхода,първоначално сипах за 20 лв. газ за настройки и проба и още не е свършила :Mr Green Fun , като мина поне 1000км. ще споделя и разхода. От монтажа също съм доволен, всичко беше монтирано така като се разбрахме, зарядно до капачката на резервоара, ключа за газта, дюзи, маркучи, бутилка и т.н. имам само две дребни забележки относно монтажа, които отстраних сам, беше счупен накраиника където влиза щеката за маслото която си беше бая изгоряла(купих нова за 2 лв.)и тапата където влиза кабела за ключа в купето не беше сложена та можеше да стане гьол за патици вътре scare :mrgreen: , но това са бели кахъри които бързо се забравят, по-важно е в бъдеще да няма ядове, за сметка на това ми бяха залепили и то добре маркуча които е от въздушния филтър до дросела, че там където влиза отдушника беше скъсан.
Цената също остана такава каквато се разбрахме първоначално(1050 лв.) с узаконяване и 2 год. гаранция, момчетата даже за зарядното под капачката на резервоара не ми взеха допълнително пари за което им благодаря. Не споменавам сервиза за да не правя реклама, но бих го препоръчал.
Поздрави и безаварийно шофиране на всички! love.vwclub


Потребителски аватар
btkmobail
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 07 дек 2007 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет за ГИ

Мнениеот btkmobail » Пет 15 апр 2011 22:14


BSM
Вече 50 000 км не съм имал грам проблем.
Като цяло по важен е монтажът.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта