В крайна сметка се отказах от метанов инжекцион и реших да слагам ГИ за пропан-бутан!
Автомобила е Голф 3 1.6 101к.с. AFT за сега съм се спрял на ГИ Стефанели за около 1000-1100 лв.
От най-евтините варианти съм се отказал и се ориентирам към нещо средно, хората които ми предложиха това Стефанели ми обясниха, че било с по-бързи дюзи а не 3 ома като тези ГИ за по около 800лв. (не разбирам)
Въпроса ми е, струва ли си този ГИ, ще пасне ли на тази кола, надежден ли е, отзиви и т.н. също приемам и други предложения, имам още няколко дена да се чуда, другата седмица трябва да се монтира газ!
Съвет за ГИ
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Съвет за ГИ
ФОБОС Същите пари по-бързи дюзи (1.5 ома), надежден изпарител ТОМАСЕТО, Еврпспнда ТОМАСЕТО, отделни дтчици за вакуум и налягане - с ена дума ДОБРА УРЕДБА Разгледай, поинтересувай се, попрочети дори и под тези пари можеш дас паднеш за по-добра уредба от Стефанели
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 10 май 2009 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: търговиште
Re: Съвет за ГИ
колега помисли си дали си струва такава скъпа инвестиция 1000-1100лв за кола която струва4000-4500 при положение че решиш да я продаваш след време. Ти си прецени ако ще си я караш следващите 3,4 години да тогава има смисал от тази инвестиция
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Съвет за ГИ
AFT - то върви чудесно с обикновена. Моята е вече на 4 г. и 50 000 км с такава и нямам грижи. Сложил съм на няколко коли, единият собственик работеше във Фобос !
А Фобос вече не са с отделни датчици, а с 1 комбиниран.
А Фобос вече не са с отделни датчици, а с 1 комбиниран.
Re: Съвет за ГИ
muns61 написа:AFT - то върви чудесно с обикновена. Моята е вече на 4 г. и 50 000 км с такава и нямам грижи. Сложил съм на няколко коли, единият собственик работеше във Фобос !
А Фобос вече не са с отделни датчици, а с 1 комбиниран.
колега разхода и той ли е чудесен ? гърмежи за тея 50 000км ?
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Re: Съвет за ГИ
От това което съм прочел до сега от поне три седмици, общо взето хората са доволни от ГИ Стефанели и за това съм се ориентирал към него, за Фобус също съм срещнал добри отзиви, но това което намирам е на по-висока цена и мнението е, че е много важно кой ще го монтира Фобуса, то това важи за всяка газова уредба всъщност, защото и най-добрата и скъпа уредба може да се монтира така, че човек бял ден да не види.
А относно инвестицията,до вчера Голфа беше втора кола и на бензин за една година и три месеца вчера като му смених маслото видях, че за този период е минал 2000 км. та ми се струва, че колкото е по-евтина колата толкова по си заслужава инвестицията иначе става паметник, а ако имам пари за скъпа кола то тогава няма да ме притеснява разхода за гориво, както казва един колега "С големия х.й лесно се пикае"
А относно инвестицията,до вчера Голфа беше втора кола и на бензин за една година и три месеца вчера като му смених маслото видях, че за този период е минал 2000 км. та ми се струва, че колкото е по-евтина колата толкова по си заслужава инвестицията иначе става паметник, а ако имам пари за скъпа кола то тогава няма да ме притеснява разхода за гориво, както казва един колега "С големия х.й лесно се пикае"
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Съвет за ГИ
wawdo написа:muns61 написа:AFT - то върви чудесно с обикновена. Моята е вече на 4 г. и 50 000 км с такава и нямам грижи. Сложил съм на няколко коли, единият собственик работеше във Фобос !
А Фобос вече не са с отделни датчици, а с 1 комбиниран.
колега разхода и той ли е чудесен ? гърмежи за тея 50 000км ?
Последно засичане на дълъг път Плевен - Казанлък - Пловдив - Плевен е 7.65 л на 100 км. С един човек и доста багаж. С 4 човека, багаж и шпорене по магистрали със скорост до 150 - 160 ми даде без малко 9. Това до Охрид и обратно.
Градското е относителна работа.
Гърмежи няма, вървежа е неразличим от бензин. Имам 2 режима на газта - нормален и спорт. При интерес, отговарям на въпроси.
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Re: Съвет за ГИ
Колеги давайте мнения по темата дали да слагам Стефанели или нещо друго и плюсове и минуси на даден ГИ!
Още не съм 100% сигурен каква марка да избера, но съм сигурен, че няма да е обикновена АГУ!
И още един въпрос за ГИ има ли смисъл да се монтира аванс процесор или там както се нарича устройството което коригира предварението на запалването?
П.П. До преди няколко дена исках да слагам метанов инжекцион, но с цената на новите евро-кранове(2бр.x120+лв.)общата цена надхвърли от всякъде бюджета и твърдо съм решил ГИ за пропан-бутан!
Още не съм 100% сигурен каква марка да избера, но съм сигурен, че няма да е обикновена АГУ!
И още един въпрос за ГИ има ли смисъл да се монтира аванс процесор или там както се нарича устройството което коригира предварението на запалването?
П.П. До преди няколко дена исках да слагам метанов инжекцион, но с цената на новите евро-кранове(2бр.x120+лв.)общата цена надхвърли от всякъде бюджета и твърдо съм решил ГИ за пропан-бутан!
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Съвет за ГИ
Според мен правилно си решил и не само заради цената на метановата уредба
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Съвет за ГИ
BG_POLICE написа:ФОБОС ... по-добра уредба от Стефанели
Из форума има доста оплаквания от фобос и нито едно от Стефанели (аз поне не съм намирал).
Карам 2E със Стефанели от 3 години - абсолютно никакви ядове. Само дето тогава спестих пари от евросондата и сега ще трябва да си сложа такава, за да мина на преглед.
Аванс процесор не ти трябва.
Последна промяна от kbot на Чет 07 апр 2011 8:32, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Съвет за ГИ
Оплакванията са в следствие майстори а не в следствие на уредбата според мен! А иначе е факт че на колегата Голфа ще работи дори с най-евтиния ГИ стига да е сложен читаво
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Съвет за ГИ
Ако си фен на собствени настройки, потърси кой е с най - лесен софт и евтин кабел. Щото Фобос не са от тези.
А до настройки ще стигнеш, ако няма кой да ти направи свестни.
Също така виж как седи работата с частите.
А до настройки ще стигнеш, ако няма кой да ти направи свестни.
Също така виж как седи работата с частите.
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Re: Съвет за ГИ
muns61 написа:Ако си фен на собствени настройки, потърси кой е с най - лесен софт и евтин кабел. Щото Фобос не са от тези.
А до настройки ще стигнеш, ако няма кой да ти направи свестни.
Също така виж как седи работата с частите.
Е това ме интересува, подръжката, има ли части, надежност на уредбата и софтуера и т.н. на мен не ми се занимава да си правя сам настройките и не ми се ще да ставам парче газаджия
От над 15 г. карам на газ като последните 3 години карах на метан(само обикновени АГУ) и до сега не съм имал проблеми с изключение на едно АГУ-Ланди което се оправи като го смених
Благодарско за мнението колега!
- gozzu
- Мнения: 173
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
- Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
- Двигател: BDE 2002 г
- Местоположение: София
Re: Съвет за ГИ
Вече трети ден от както се обзаведох с ГИ Stefanelli и за сега съм много доволен, вървенето на колата е като на бензин, не усещам никаква разлика от към вървене, празен ход, на климатроник и т.н. преминаването на газ става автоматично в движение и ако не е звуковия сигнал няма да разбера, дюзите са много тихи и не се чуват, до сега съм минал около 100км. и немога да кажа нищо за разхода,първоначално сипах за 20 лв. газ за настройки и проба и още не е свършила , като мина поне 1000км. ще споделя и разхода. От монтажа също съм доволен, всичко беше монтирано така като се разбрахме, зарядно до капачката на резервоара, ключа за газта, дюзи, маркучи, бутилка и т.н. имам само две дребни забележки относно монтажа, които отстраних сам, беше счупен накраиника където влиза щеката за маслото която си беше бая изгоряла(купих нова за 2 лв.)и тапата където влиза кабела за ключа в купето не беше сложена та можеше да стане гьол за патици вътре , но това са бели кахъри които бързо се забравят, по-важно е в бъдеще да няма ядове, за сметка на това ми бяха залепили и то добре маркуча които е от въздушния филтър до дросела, че там където влиза отдушника беше скъсан.
Цената също остана такава каквато се разбрахме първоначално(1050 лв.) с узаконяване и 2 год. гаранция, момчетата даже за зарядното под капачката на резервоара не ми взеха допълнително пари за което им благодаря. Не споменавам сервиза за да не правя реклама, но бих го препоръчал.
Поздрави и безаварийно шофиране на всички!
Цената също остана такава каквато се разбрахме първоначално(1050 лв.) с узаконяване и 2 год. гаранция, момчетата даже за зарядното под капачката на резервоара не ми взеха допълнително пари за което им благодаря. Не споменавам сервиза за да не правя реклама, но бих го препоръчал.
Поздрави и безаварийно шофиране на всички!
- btkmobail
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 07 дек 2007 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за ГИ
BSM
Вече 50 000 км не съм имал грам проблем.
Като цяло по важен е монтажът.
Вече 50 000 км не съм имал грам проблем.
Като цяло по важен е монтажът.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта