Ще ти дам идея. Моят е монтиран зад пасажерския фар. Обикновено оттам минава тръбата за студения въздух от филтъра. Виж при теб как е с местото там. Понеже при Мк2 там си е празно и се събира идеално изпарителят. При Мк3 мисля възд.филтър е закрепен отдолу, доколкото съм виждал. Ако махнеш филтъра и на тръбата навиеш някакъв филтър от тези конусните боклуци ще ти се освободи място долу под нея да си монтираш изпарител.
Въпрос за изпарител
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за изпарител
колеги неска си закупих и плочката
в магазина казаха че е за моноинжекция
ако някои случаино има снимка на неговата да ги сравним
в магазина казаха че е за моноинжекция
ако някои случаино има снимка на неговата да ги сравним
- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за изпарител
градски снимай твоята да я видим
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за изпарител
Ето я плочката
- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за изпарител
не съм сигурен но мисля че моята е подобна
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за изпарител
Eто къде е моят изпарител:
Мотора не е същият, но става и при теб. На снимкта се вижда част от бомбето на макферсона, маркуча за въздух от филтъра е свален. Отдясно е дросела при мен. Мястото не е широко, но сега вместо Волтран съм сложил БРЦ, а той е доста по - обемист. Този монтаж позволява маркучите за вода и газ да са най - къси. Испарителя не пречи при какъвто и да е ремонт по мотора, което е доста важно. Ако е зад възд. филтър, пречи при работа по ангренаж, водна помпа и маркучите минават над мотора, което не е най - удобно. Ако е до акумулатора, маркучите са дълги и кавото и да вършиш там, изпарителя се сваля.
Газаджийте слагат там, дето им е най - лесно. Ти си преценяваш как да е при теб.
Мотора не е същият, но става и при теб. На снимкта се вижда част от бомбето на макферсона, маркуча за въздух от филтъра е свален. Отдясно е дросела при мен. Мястото не е широко, но сега вместо Волтран съм сложил БРЦ, а той е доста по - обемист. Този монтаж позволява маркучите за вода и газ да са най - къси. Испарителя не пречи при какъвто и да е ремонт по мотора, което е доста важно. Ако е зад възд. филтър, пречи при работа по ангренаж, водна помпа и маркучите минават над мотора, което не е най - удобно. Ако е до акумулатора, маркучите са дълги и кавото и да вършиш там, изпарителя се сваля.
Газаджийте слагат там, дето им е най - лесно. Ти си преценяваш как да е при теб.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос за изпарител
muns61 написа:Eто къде е моят изпарител:
Мотора не е същият, но става и при теб. На снимкта се вижда част от бомбето на макферсона, маркуча за въздух от филтъра е свален. Отдясно е дросела при мен. Мястото не е широко, но сега вместо Волтран съм сложил БРЦ, а той е доста по - обемист. Този монтаж позволява маркучите за вода и газ да са най - къси. Испарителя не пречи при какъвто и да е ремонт по мотора, което е доста важно. Ако е зад възд. филтър, пречи при работа по ангренаж, водна помпа и маркучите минават над мотора, което не е най - удобно. Ако е до акумулатора, маркучите са дълги и кавото и да вършиш там, изпарителя се сваля.
Газаджийте слагат там, дето им е най - лесно. Ти си преценяваш как да е при теб.
Слушай човека "low_creep" и го направи като него, и дълго ще го споменаваш.
Късите разстояния, къситееее.
- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за изпарител
и моя изпарител е монтиран там
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за изпарител
Колеги днес положих трабата от доло и е изведена в багажника и отпред при мотора.
От доло я вкарах в свободното гнездо до трабите за бензина , то до някаде имаше такива траби и нататък с миши опашки за където има пробит отвор някаде
За утре остава да се монтира Бутилката , Зареждачката и отпред вече Изпарителя
Дано да не вали пак де
От доло я вкарах в свободното гнездо до трабите за бензина , то до някаде имаше такива траби и нататък с миши опашки за където има пробит отвор някаде
За утре остава да се монтира Бутилката , Зареждачката и отпред вече Изпарителя
Дано да не вали пак де
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за изпарител
Възпламенихме го на ГАЗ
сега остана само да ида някаде да ми я настоят и да си карам
сега остана само да ида някаде да ми я настоят и да си карам
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Въпрос за изпарител
stefan4o написа:Ще ти дам идея. Моят е монтиран зад пасажерския фар. Обикновено оттам минава тръбата за студения въздух от филтъра. Виж при теб как е с местото там. Понеже при Мк2 там си е празно и се събира идеално изпарителят. При Мк3 мисля възд.филтър е закрепен отдолу, доколкото съм виждал. Ако махнеш филтъра и на тръбата навиеш някакъв филтър от тези конусните боклуци ще ти се освободи място долу под нея да си монтираш изпарител.
Не е нужно да се слага конусен филтър, мястото зад кутията стига за изпарител от типа на ловато (волтран, еко и производните), даже и клапана ми е забит направо на изпарителя.
Единствено се налага да се премахне тръбата за топлия въздух.
Изпарителя стои леко под ъгъл, нито напречно нито успоредно на колата, но аз проблем с това не съм забелязал.
Единственият недостатък е, че малко трудно се сваля капака на ангренажа, също така натягането на оптяжната ролка е малко кофти, но не е невъзможно.
ПП при мен е на АБС двигател, за предно наклонените нямам идея дали няма да пречи на нещо друго.
- yashkow1
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 06 авг 2011 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pirvomay
Re: Въпрос за изпарител
Здр колеги аз имам същият 1.8 АБС 90 магарета и това което искам да ви питам е следния проблем:
1.имам газова с вакумен изпарител на Волтран момента не държи на обороти,висок разход ми дава над 10 на дълго,когато пусна парното мирише на газ казаха ми че мембраните са за смяна но вместо да ремонтирам по добре нов ;
2.ще си сложа нов изпарител но незнам какъв да си сложа вакумен или електрически кой от двата ще ми даде по нисък разход?
дайте мнения
Благодаря ви още от сега за мнениятя ви !!!
1.имам газова с вакумен изпарител на Волтран момента не държи на обороти,висок разход ми дава над 10 на дълго,когато пусна парното мирише на газ казаха ми че мембраните са за смяна но вместо да ремонтирам по добре нов ;
2.ще си сложа нов изпарител но незнам какъв да си сложа вакумен или електрически кой от двата ще ми даде по нисък разход?
дайте мнения
Благодаря ви още от сега за мнениятя ви !!!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за изпарител
По-ниският разход зависи от няколко неща:
1. Състоянието на мотора и запалит. му система
2. Настройка на газовата
3. Начин/стил на шофиране
4. Условия на шофиране
има и други със сигурност, но наблегни на тези
1. Състоянието на мотора и запалит. му система
2. Настройка на газовата
3. Начин/стил на шофиране
4. Условия на шофиране
има и други със сигурност, но наблегни на тези
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Въпрос за изпарител
stefan4o написа:...
Може и от неизправен изпарител със стари гумички и мембрани който пуска огромно количество газ
Иначе по темата:
Не знам дали оказва влияние на разхода но електрическия е за предпочитане при моноинжекцията. И препоръчвам да не е турски, защото такъв си имаш
По добре рециклиран италиански отколкото тези боклуци
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта