Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Колеги,ако може някой да помогне със съвет,разхода градско ми е кръгло 20/100 , извънградско - 10,5 при последно засичане . Изпарителя е BRC - AT90E ,Сменени преди около 2000км мембрани,сменени филтър,дистрибуторна капачка,сложен ламбда емулатор и т.н.Колата върви и пали прилично,доста мудно ускорява над 3000 об.,но и на бензин е така.Ако малко я скопя от тройника или от винта за чувсвителността на мембраните,започва да пали трудно и над 3000об глъхне,а като я направя да върви нормално - гори като змей.Също така много бавно връща оборотите на газ,независимо дали сместа е обеднена или обогатена,на бензин си е нормално-всичките вакууми са затапени,тампона на моното е нов,и пак си е така.Ако някой има идеи моля да ги сподели,щото изчетох 1000 теми ама не намирам отговор.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
За начало проверка на зацепване на ангренаж и центровка на запалване. Да работи нормално на бензин, за да има база за настройка на газ.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Центровка при вкарване на компютъра в сервизен режим.Щом си на газ 8-9 гр са най-приемливи за този ДВГ.Провери си и позицинирането на ТПС-а...Но за всичко това си е необходим компютър с декодер....
Оправи си колата на бензин....и ще се оправи на газ!
Оправи си колата на бензин....и ще се оправи на газ!
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
въздушния филтър на км е,моя го смених на 10 000 и разхода ми падна от 17 на 12 и сега го сменям на 5 000
- golfajiata golf 2
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Вакума към въздушния филтър за топлия въздух откачен ли ти е ? При мен разликата на тоя мотор 1.8 Моно 90кс. е с вакума на топлия въздух 18-20/100 градско без него 10-11/100 ако не ти е откачен пробвай го ПП:колата започва да работи по равномерно и не тресе и не харчи Успех!
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Колега и аз днес ходих да ми я настроиват след като я монтирах , и сега ще засека разхода и ще кажа колко ми гори моето АБС-че
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Всичко изброено по-горе в темата е направено по-рано - изпреварването е на 9 градуса,филтъра е почти нов,двата вакума които излизат от моното са затапени,и все тая...засега се насочвам към грешен размер на газовата плочка,изкарал съм меката връзка от филтърната кутия и карам с набит в нея гумен тампон с по-малък диаметър и навити кранчета на газта,без разлика във вървежа,да видя как е разхода.Изчетох един вагон теми,ама никой никъде не казва-за тоя мотор-правилния размер е еди-колко си.На бензин не мога да я глася,защото ламбдата ми е напълно издъхнала,но сега няма да я сменям,имам по-спешни разходи.
- low_creep
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 16 апр 2008 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
на пурвото засичане ми даде разход 14/100 градско
отидох пак при тоя бара я несхто и сега пак ще видим какво ще покаже , но ако е пак 14 ми се струва нещо много май
отидох пак при тоя бара я несхто и сега пак ще видим какво ще покаже , но ако е пак 14 ми се струва нещо много май
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
valtor написа:Всичко изброено по-горе в темата е направено по-рано - изпреварването е на 9 градуса,филтъра е почти нов,двата вакума които излизат от моното са затапени,и все тая...засега се насочвам към грешен размер на газовата плочка,изкарал съм меката връзка от филтърната кутия и карам с набит в нея гумен тампон с по-малък диаметър и навити кранчета на газта,без разлика във вървежа,да видя как е разхода.Изчетох един вагон теми,ама никой никъде не казва-за тоя мотор-правилния размер е еди-колко си.На бензин не мога да я глася,защото ламбдата ми е напълно издъхнала,но сега няма да я сменям,имам по-спешни разходи.
Да ти кажа и аз направих подобно умозаключение за плочката. Тези плочки тук за някакви жалки подобия на "марковите" на Ловато и БРЦ. Не може при едни настройки на тройника колата ми едвам да вдига 100 и да гори да кажем 8/100, запушване на част от възд.поток от тръбата на филтъра колата става осезаемо по-пъргава, разходът - същият и надолу малко, сега последно я позатапих доста сериозно оставих доста малко въздух да влиза пак без да пипам крановете на тройника - колата стана плашещо пъргава, докато й чукна педала на газта и вдига 100-120 (АБУ с карбуратор съм). Тествах към селото ми тая седмица, останах изумен, досега така не е вървяла на газ. Баджанак ми караше отпред със Ситроен ЗХ 1.9ТДинтерк. и на баирите изобщо не изоставах от него, карах почти през цялото време на 5та, дори на места, където по-рано минавах на 4та, а колата й беше зор дори и на нея. На връщане гледах да не падам под 100 км/ч, на моменти карах със 120 (повече не смея заради жена ми) изпреварванията са вече значително по-сигурни и приятни за "его"-то ми Чукваш леко газта и тя си перка като ужилена. Не знам дали е правилен изводът ми, ама ми се чини, че тая плочка дето карам с нея никакъв чеп не става, плюс това е по-голям дифузьорът й отколкото трябва. Общо взето редно е тоя ефект на спиране и завихряне на въздуха, както и правилното подналягане трябва да го прави именно плочката, а не да лепя тиксо и да спирам възд.поток към филтъра. Лошото е, че хубава плочка струва към 100 Евро, сигурен съм, че с нея няма да ми се налага да си играя с въздуха за мотора. Чувал съм за подобен на моя случай, където след монтиране на плочка на БРЦ оригинална вече не е имало нужда да се спира въздухът преди плочката.
- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Колега имам същия проблем със същия мотор. 20/100 градско и 8/100 извънградско. Нормално каране до 120км/ч извънграда и не повече от 3000об/мин в града. Центровка на запалването не е правена от много време, но нямам проблем с паленето. Нищо не е затапвано. Филтъра за въздуха е нов. Изпарителя е на 5 години и не са му сменяни мембраните. Преди ми даваше около 14/100 градско и постепенно почна да ги вдига. Доскоро беше около 17/100 в града, но сега е трепач слагам 10л. и минивам 50км. Както казваш, ако развия тройника задържа 2000об/мин, като го завия малко оборотите почват да падат почти без задържане. Колата я карам на къси разстояния в града до 800м., но чак такъв разход. Свещите са добре, кабелите са добри, имам палец и капачка за смяна /карам ги вече 50000км., но иначе не са проблемни. Чуквам и пали веднага и на газ и на бензин. Не тресе, върви добре. Чудя се дали настройка с газанализатор ще оправи нещата. Газовото филтърче е чистено преди 3000км. Не изпуска газ. Мисля си да не е от някой датчик, но пък всичко си отчита точно. Ще следя темата с интерес.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
passat19911800 написа:Колега имам същия проблем със същия мотор. 20/100 градско и 8/100 извънградско. Нормално каране до 120км/ч извънграда и не повече от 3000об/мин в града. Центровка на запалването не е правена от много време, но нямам проблем с паленето. Нищо не е затапвано. Филтъра за въздуха е нов. Изпарителя е на 5 години и не са му сменяни мембраните. Преди ми даваше около 14/100 градско и постепенно почна да ги вдига. Доскоро беше около 17/100 в града, но сега е трепач слагам 10л. и минивам 50км. Както казваш, ако развия тройника задържа 2000об/мин, като го завия малко оборотите почват да падат почти без задържане. Колата я карам на къси разстояния в града до 800м., но чак такъв разход. Свещите са добре, кабелите са добри, имам палец и капачка за смяна /карам ги вече 50000км., но иначе не са проблемни. Чуквам и пали веднага и на газ и на бензин. Не тресе, върви добре. Чудя се дали настройка с газанализатор ще оправи нещата. Газовото филтърче е чистено преди 3000км. Не изпуска газ. Мисля си да не е от някой датчик, но пък всичко си отчита точно. Ще следя темата с интерес.
Искаш да кажеш, че преди си я карал пак на такива разстояния и ти е горяла 14? А сега ти гори 20? Доста странно. Нали знаеш, че колкото на по-къси разстояния се кара, толкоз разходът е по-висок, а ти с тези 800м не знам дали изобщо успяваш да загрееш антифриза до повече от 40-50 градуса и то лятото.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
passat19911800 написа:Колега имам същия проблем със същия мотор. 20/100 градско и 8/100 извънградско. Нормално каране до 120км/ч извънграда и не повече от 3000об/мин в града. Центровка на запалването не е правена от много време, но нямам проблем с паленето. Нищо не е затапвано. Филтъра за въздуха е нов. Изпарителя е на 5 години и не са му сменяни мембраните. Преди ми даваше около 14/100 градско и постепенно почна да ги вдига. Доскоро беше около 17/100 в града, но сега е трепач слагам 10л. и минивам 50км. Както казваш, ако развия тройника задържа 2000об/мин, като го завия малко оборотите почват да падат почти без задържане. Колата я карам на къси разстояния в града до 800м., но чак такъв разход. Свещите са добре, кабелите са добри, имам палец и капачка за смяна /карам ги вече 50000км., но иначе не са проблемни. Чуквам и пали веднага и на газ и на бензин. Не тресе, върви добре. Чудя се дали настройка с газанализатор ще оправи нещата. Газовото филтърче е чистено преди 3000км. Не изпуска газ. Мисля си да не е от някой датчик, но пък всичко си отчита точно. Ще следя темата с интерес.
Изпарителя ти прави богата смес на студено и малки натоварвания. Ако регулираш газта на студено, на топли няма мощност.
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
При последно засичане с гумения тампон с по-малък диаметър-18/100 градско,при положение че е изобщо без филтър(махнах меката връзка от филтърната кутия),предполагам с филтъра ще се вдигне малко,ефекта е минимален,значи.Правилното решение е ясно,да я закарам в София при някой от клубните майстори и да не се занимавам с глупости.За съжаление нямам това време,колата постоянно ми е нужна.Накрая ще я удуша от газовата колкото да се придвижвам из града с някъв човешки разход,и това е ...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
Обади се да го видя този змей горянин.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с разхода на Пасат Б4,1,8 АБС
valtor написа:При последно засичане с гумения тампон с по-малък диаметър-18/100 градско,при положение че е изобщо без филтър(махнах меката връзка от филтърната кутия),предполагам с филтъра ще се вдигне малко,ефекта е минимален,значи.Правилното решение е ясно,да я закарам в София при някой от клубните майстори и да не се занимавам с глупости.За съжаление нямам това време,колата постоянно ми е нужна.Накрая ще я удуша от газовата колкото да се придвижвам из града с някъв човешки разход,и това е ...
Колега, по-добре недей да я удушаваш и да се надяваш да ти гори по-малко. За такъв разход, какъвто цитираш или крановете ти на тройника са прекомерно развити (правил съм подобен разход на моята с доста развити кранове) или имаш проблем с изпарителя. На първо време пипни го с ръка, когато колата е загряла дали и той е горещ. Най-добре намери някой, който се занимава с такива неща да ти помогне, примерно колегата над мен
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта