Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
realprofesora
Мнения: 94
Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
Автомобил: GolfIII
Двигател:
Местоположение: СтЗагора0877046889

Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот realprofesora » Чет 16 юни 2011 0:15


Здравейте колеги!
Слагал съм газ на много моноинжекции, но Поло до сега не съм правил.Има ли някакви особености, от къде се хваща отоплението на изпарителя и др.Моля който поназнайва да каже!Благодаря предварително!




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот i.e.i » Чет 16 юни 2011 7:28


Подгряването,като на всички(от парното).
И сложи кода на мотора.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот agent_kowalski » Чет 16 юни 2011 8:57


Кажи какво е полото и кода на двигателя,защото ако слагаш обикновенна газова,май ще се вкараш в приключение.


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Ivan4u » Чет 16 юни 2011 11:33


Ако Полото е АБД , нямаш никакви кахъри за обикновена газ - моноинжекция , алуминиеви колектори , TPS , все хубави неща . Ако обаче е АЕХ и искаш обикновена газ -> по-трудно : пълна инжекция + пластмасов колектор .

Отоплението можеш да го завъртиш така , че просто да удължиш отоплението на колектора , т.е. схемата да ти е такава : пластмасов фланец на главата ->маркуч входен към колектора->от колектора към входен щутцер на изпарителя->изходен щутцер на газта ->обратно в пластмасовия фланец . Не знам дали ме разбра , но ако трябва ще ти го нарисувам или снимам :да:

P.S.Това е за 1.4 АБД/1.6 АБУ моноинжекция с алуминиев колектор с водна риза .


realprofesora
Мнения: 94
Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
Автомобил: GolfIII
Двигател:
Местоположение: СтЗагора0877046889

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот realprofesora » Чет 16 юни 2011 18:25


APQ е мотора и моя приятел вика(понеже е в друг град) ,че колекторите му се виждали от бакелит,което ме навежда на мисълта ,че колата е пълна инжекция.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Bai Sando » Чет 16 юни 2011 19:18


Направо си е за Г.И. :lol: Колекторите са му пластмасови и при един гърмеж ще стане много интересно :?


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот agent_kowalski » Чет 16 юни 2011 19:40


Точно


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот stefan4o » Чет 16 юни 2011 19:49


realprofesora написа:APQ е мотора и моя приятел вика(понеже е в друг град) ,че колекторите му се виждали от бакелит,което ме навежда на мисълта ,че колата е пълна инжекция.

Кажи му за негово добро да събере лев за ГИ, иначе ще се появи тема, колко е недоволен от марката ФВ mhihi


landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот landir » Чет 16 юни 2011 21:11


ГИ няма отърване.С обикновенната можеш да се вкараш в приключение. :D


realprofesora
Мнения: 94
Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
Автомобил: GolfIII
Двигател:
Местоположение: СтЗагора0877046889

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот realprofesora » Пет 17 юни 2011 5:35


Няма ли вариант да се замени инжекцията с моно с метални всмукатели?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот stefan4o » Пет 17 юни 2011 7:15


Направо сменете инжекцията с карбуратор eusa
Тия коли като ги купуваТЕ, не ги ли мислите малко нещата?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот i.e.i » Пет 17 юни 2011 7:52


Вече има ГИ на мн.прилични цени.Достатъчно е да попаднеш на правилното място.
Имам АКК(най-слабия 1.4) с ГИ и няма разлика при движение от бензина,а от разхода съм впечатлен.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот agent_kowalski » Пет 17 юни 2011 8:31


Замислете се за смяна на цялото возило....първо тия 1.4 са адски скапани и проблемни,след това с тия 60 коня дори на сам човек,ако е по-пълен му идва много...освен да ходи сам човен на работа за друго не става.търкалял съм ибиза с такъв двигател..доста е икономична колата,но само това.като ще е поло поне някое 1.6,което е доказано че лесно става номера с газта.и като цяло си сложи ГИ малко повече пари,но се избиват и си доволен,нали тази кола е за каране все пак.с рикс да ме разпънат на кръст тука едно клио 2 1.4 98 коня е страхотна кола и като вървене и като разход и като комфорт.. е пак е с пластмасови колектори и става само с ГИ,но караш нещо нормално,прилично здраво,и не продължаваш да се клатиш като слезеш от колата.


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Ivan4u » Пет 17 юни 2011 10:06


realprofesora написа:Няма ли вариант да се замени инжекцията с моно с метални всмукатели?


Коя година е тва поло ? Има 1 вариант - от АБД/АБУ колектор , на който се набиват втулки и се прехвърлят дюзите , рейла и тн .
030 129 711 ВС - номер на APQ колектор
030 129 711 Р - номер на ABD колектор .

agent_kowalski написа:Замислете се за смяна на цялото возило....първо тия 1.4 са адски скапани и проблемни,след това с тия 60 коня дори на сам човек,ако е по-пълен му идва много...освен да ходи сам човен на работа за друго не става.търкалял съм ибиза с такъв двигател..доста е икономична колата,но само това.като ще е поло поне някое 1.6,което е доказано че лесно става номера с газта.и като цяло си сложи ГИ малко повече пари,но се избиват и си доволен,нали тази кола е за каране все пак.с рикс да ме разпънат на кръст тука едно клио 2 1.4 98 коня е страхотна кола и като вървене и като разход и като комфорт.. е пак е с пластмасови колектори и става само с ГИ,но караш нещо нормално,прилично здраво,и не продължаваш да се клатиш като слезеш от колата.


Да говориш за френски чЪкии тук е като да хвалиш VW на беемвистите - направо си е тъпо . Едно рено /меган примерно/ 2001-2 е по-евтино от моя голф '94 , сещаш се защо нали ? От няколко дена гледам раздаваш тонове странни коментари , включително и за моторите . За проблемите на 1.4 няма да те питам , ще разбуташ някоя -друга тема и ще ми копираш нещо . ТИ въобще знаеш ли разликите на моторите 1.4./1.6 от тези години , май не ? Като си 'търкалял' ибиза , какви фатални проблеми ти създаде ? И с колко милиона лева ги оправи ? Незнанието не оправдава глупостта ;) Спирам , че ще разваля тона накрая ...


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Гергин » Пет 17 юни 2011 12:07


Ivan4u - :beer


Ковалски- Ако си вземе колело, ша му останат пари и да почерпи.
Клио да ми хвалиш, аре няма нужда. На тея 100коня, отварял ли си им капака, да видиш, че няма къде да си пъхнеш ръката.

Колко километра на година кара твоя приятел? Да посмята и ще разбере дали има смисъл от инжекцион.
Така и не разбрах, това поло пълен инжекцион ли е?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта