Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
- Автомобил: GolfIII
- Двигател:
- Местоположение: СтЗагора0877046889
Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Здравейте колеги!
Слагал съм газ на много моноинжекции, но Поло до сега не съм правил.Има ли някакви особености, от къде се хваща отоплението на изпарителя и др.Моля който поназнайва да каже!Благодаря предварително!
Слагал съм газ на много моноинжекции, но Поло до сега не съм правил.Има ли някакви особености, от къде се хваща отоплението на изпарителя и др.Моля който поназнайва да каже!Благодаря предварително!
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Подгряването,като на всички(от парното).
И сложи кода на мотора.
И сложи кода на мотора.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Кажи какво е полото и кода на двигателя,защото ако слагаш обикновенна газова,май ще се вкараш в приключение.
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Ако Полото е АБД , нямаш никакви кахъри за обикновена газ - моноинжекция , алуминиеви колектори , TPS , все хубави неща . Ако обаче е АЕХ и искаш обикновена газ -> по-трудно : пълна инжекция + пластмасов колектор .
Отоплението можеш да го завъртиш така , че просто да удължиш отоплението на колектора , т.е. схемата да ти е такава : пластмасов фланец на главата ->маркуч входен към колектора->от колектора към входен щутцер на изпарителя->изходен щутцер на газта ->обратно в пластмасовия фланец . Не знам дали ме разбра , но ако трябва ще ти го нарисувам или снимам
P.S.Това е за 1.4 АБД/1.6 АБУ моноинжекция с алуминиев колектор с водна риза .
Отоплението можеш да го завъртиш така , че просто да удължиш отоплението на колектора , т.е. схемата да ти е такава : пластмасов фланец на главата ->маркуч входен към колектора->от колектора към входен щутцер на изпарителя->изходен щутцер на газта ->обратно в пластмасовия фланец . Не знам дали ме разбра , но ако трябва ще ти го нарисувам или снимам
P.S.Това е за 1.4 АБД/1.6 АБУ моноинжекция с алуминиев колектор с водна риза .
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
- Автомобил: GolfIII
- Двигател:
- Местоположение: СтЗагора0877046889
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
APQ е мотора и моя приятел вика(понеже е в друг град) ,че колекторите му се виждали от бакелит,което ме навежда на мисълта ,че колата е пълна инжекция.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Направо си е за Г.И. Колекторите са му пластмасови и при един гърмеж ще стане много интересно
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
realprofesora написа:APQ е мотора и моя приятел вика(понеже е в друг град) ,че колекторите му се виждали от бакелит,което ме навежда на мисълта ,че колата е пълна инжекция.
Кажи му за негово добро да събере лев за ГИ, иначе ще се появи тема, колко е недоволен от марката ФВ
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
ГИ няма отърване.С обикновенната можеш да се вкараш в приключение.
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 9:05
- Автомобил: GolfIII
- Двигател:
- Местоположение: СтЗагора0877046889
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Няма ли вариант да се замени инжекцията с моно с метални всмукатели?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Направо сменете инжекцията с карбуратор
Тия коли като ги купуваТЕ, не ги ли мислите малко нещата?
Тия коли като ги купуваТЕ, не ги ли мислите малко нещата?
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Вече има ГИ на мн.прилични цени.Достатъчно е да попаднеш на правилното място.
Имам АКК(най-слабия 1.4) с ГИ и няма разлика при движение от бензина,а от разхода съм впечатлен.
Имам АКК(най-слабия 1.4) с ГИ и няма разлика при движение от бензина,а от разхода съм впечатлен.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Замислете се за смяна на цялото возило....първо тия 1.4 са адски скапани и проблемни,след това с тия 60 коня дори на сам човек,ако е по-пълен му идва много...освен да ходи сам човен на работа за друго не става.търкалял съм ибиза с такъв двигател..доста е икономична колата,но само това.като ще е поло поне някое 1.6,което е доказано че лесно става номера с газта.и като цяло си сложи ГИ малко повече пари,но се избиват и си доволен,нали тази кола е за каране все пак.с рикс да ме разпънат на кръст тука едно клио 2 1.4 98 коня е страхотна кола и като вървене и като разход и като комфорт.. е пак е с пластмасови колектори и става само с ГИ,но караш нещо нормално,прилично здраво,и не продължаваш да се клатиш като слезеш от колата.
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
realprofesora написа:Няма ли вариант да се замени инжекцията с моно с метални всмукатели?
Коя година е тва поло ? Има 1 вариант - от АБД/АБУ колектор , на който се набиват втулки и се прехвърлят дюзите , рейла и тн .
030 129 711 ВС - номер на APQ колектор
030 129 711 Р - номер на ABD колектор .
agent_kowalski написа:Замислете се за смяна на цялото возило....първо тия 1.4 са адски скапани и проблемни,след това с тия 60 коня дори на сам човек,ако е по-пълен му идва много...освен да ходи сам човен на работа за друго не става.търкалял съм ибиза с такъв двигател..доста е икономична колата,но само това.като ще е поло поне някое 1.6,което е доказано че лесно става номера с газта.и като цяло си сложи ГИ малко повече пари,но се избиват и си доволен,нали тази кола е за каране все пак.с рикс да ме разпънат на кръст тука едно клио 2 1.4 98 коня е страхотна кола и като вървене и като разход и като комфорт.. е пак е с пластмасови колектори и става само с ГИ,но караш нещо нормално,прилично здраво,и не продължаваш да се клатиш като слезеш от колата.
Да говориш за френски чЪкии тук е като да хвалиш VW на беемвистите - направо си е тъпо . Едно рено /меган примерно/ 2001-2 е по-евтино от моя голф '94 , сещаш се защо нали ? От няколко дена гледам раздаваш тонове странни коментари , включително и за моторите . За проблемите на 1.4 няма да те питам , ще разбуташ някоя -друга тема и ще ми копираш нещо . ТИ въобще знаеш ли разликите на моторите 1.4./1.6 от тези години , май не ? Като си 'търкалял' ибиза , какви фатални проблеми ти създаде ? И с колко милиона лева ги оправи ? Незнанието не оправдава глупостта Спирам , че ще разваля тона накрая ...
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред
Ivan4u -
Ковалски- Ако си вземе колело, ша му останат пари и да почерпи.
Клио да ми хвалиш, аре няма нужда. На тея 100коня, отварял ли си им капака, да видиш, че няма къде да си пъхнеш ръката.
Колко километра на година кара твоя приятел? Да посмята и ще разбере дали има смисъл от инжекцион.
Така и не разбрах, това поло пълен инжекцион ли е?
Ковалски- Ако си вземе колело, ша му останат пари и да почерпи.
Клио да ми хвалиш, аре няма нужда. На тея 100коня, отварял ли си им капака, да видиш, че няма къде да си пъхнеш ръката.
Колко километра на година кара твоя приятел? Да посмята и ще разбере дали има смисъл от инжекцион.
Така и не разбрах, това поло пълен инжекцион ли е?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта