Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Ivan4u » Пет 17 юни 2011 12:18


Пълна е , с АЕХ и няколко други са в една графа .




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот agent_kowalski » Пет 17 юни 2011 14:24


@Ivan4u
Прав си няма за какво да разваляме тона.Нали тука си приказваме,понякога и спорим,а в спора се ражда истината :)Не искам да засегна никой с нищо,просто на база моя опит и предпочитания казвам някои неща.Аз не съм фен непременно на vw,макар че най са ми легнали на сърцето,просто не мога да казвам на червното бяло и обратно.
С ибиза 1.4 60 коня 2001ва съм карал около 20 хиляди за тези километри ми писна от пищенето на чек енджина,разход на масло,оправиш тая гарниутира,текне от другата,ел стъкла спират,климатик спира,бордовия прекъсва дисплея,копчета глупости,като почнах да карам колата беше на 52хиялди аз я карах до 70 и малко само аз.В момента имам сведения че е е на 105 и са отваряли двигателя да шлайфат глава и подобни неща,че компресията паднала на 3.5.Иначе колата си вървеше като за 60 коня,аз съм я карал нормално от 70 до 105 хиляди какво се е случвало не знам.Имам един приятел с поло същия двигател,човека много си го пази и си го кара леко,сменя си всичко навреме и същата тъпотия му се случи на 150 хиляди...Голф4 съм карал пак служебен за 2 месеца,не знам какви му бяха километрите,но вътре беше супер запазен.По табло бяха 160хиляди,но вътре беше наистина супер запазен,предполагам бяха реални.Е това мяташе масло от където може от там,на три майстора съм го водил,като чуеха за 1.4 16v вадеха библията да се кръстят...нищо не искам да кажа просто това съм видял и карал.
Така що се отнася до рено.И френска кочина...от френско до френско има много разлика,ама много..пежо не коментирам и не искам.Спецялно клио....колкото и да сте предубедени и така нататък клиото си е много добър автомобил,изобщо не е по-малко здрав от полота,ибизи,фабии,корси и други немски или "немски" неща.Говоря за моделите около 2000година,такива съм имал и карал от този клас,за по-стари и по-нови не говоря.Клиото е в пъти по-широко и удобно от поло и ибиза,полото и ибизата с изправна ходова част и всичко сменено и направено с маркови части(смея да го твърдя,защото вносител ми е приятел) вози в пъти по-зле от голф 2 с амортисьори за смяна(на около 120хиляди всичките карани по дупките в България),голф2 е с пословично дървена возия по принцип.Ибизата е тясна,скапани матеряли,друса,супер дървени седалки,и аз който съм висок метър и 75 и тежа 85 килограма ми е супер тясно и не мога да си намеря място за колената.За разни корси и подобни да не говорим колко са дървени...За тези години и тези пари клиото предлага много повече от поло,ибиза или корса.И като комфорт,и като вървеж и като подръжка.Като здравина не смея да твърдя че е по-здраво,но съм сигурен че не е по-скапано.От другата седмица евентуално ще се метна за 3 месеца на едно 2001ва 1.4 98(97 го пишат някъде) коня на един приятел,който заминава малко за щатите.В кактото състояние ми го е дал,в такова ще му го върна та за три месеца ще видя какво ще се случи с него и ще ми направи ли проблем,а лятото карам доста до началото на октомври живот и здраве ще съм му врътнал едно 18-20 хиляди.Карал съм преди време такова служебно и не ми е правило никакви ядове,освен дефектирал стартер.
Сега не знам ,но се старая да бъда обективен и според мен клиото си е супер количка(разбира се за парите си) и не е нито по трошлива от поло и ибиза нито предлага нещо по-малко,дори смея да твърдя че предлага и повече.Сега няма да развивам и теории че корейските автомобили също хич не са лоши,че сигурно ще ме баннете,ама иначе ще кажете че има свобода на словото :) Нито продавам нещо,нито съм казъл на някой какво да кара,просто искам да кажа че не трябва да бъдем сляпи,и че както има хубави неща от vw ,така има и неща ,които си заслужават от марки,към които принципно сме предубедени.Същото важи и за обратното,oт vw в последните години има и не малко боклуци....Това ми беше идеята.Опитах се да дам по-друг поглед над нещата на колегата,които пита за газ на полото си :) Мен лично едно клио от тези години ме прави по-щастлив,а определено си правя сметка за нещата и не съм мазохист,да наливам пари в бездънна яма или нещо подобно :)Всяко нещо си има плюсове и минуси.Е сега разбира се някой може да каже че полото и ибизата всъщност изобщо не возят зле и лично не е имал проблеми с тях,и го устройват напълно,може и да не е карал и да е имал клио,или друг моедел на рено,или може да е имал неспулочлив модел/екземпляр от марката и да не е останал доволен, и да каже че говоря глупости,но това е положението.Никой не карам да се съгласява с мен,просто давам тема за размисъл.Иначе разбира се щом някой е доволен от колата си ,независимо от марката и няма причина да я сменя ;) :beer Наздраве колеги, и без лоши чувства,нали просто си говроим и обменяме опит и впечатления :)


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Pencp » Пет 17 юни 2011 15:20


Ivan4u написа:Ако Полото е АБД , нямаш никакви кахъри за обикновена газ - моноинжекция , алуминиеви колектори , TPS , все хубави неща . Ако обаче е АЕХ и искаш обикновена газ -> по-трудно : пълна инжекция + пластмасов колектор .

Отоплението можеш да го завъртиш така , че просто да удължиш отоплението на колектора , т.е. схемата да ти е такава : пластмасов фланец на главата ->маркуч входен към колектора->от колектора към входен щутцер на изпарителя->изходен щутцер на газта ->обратно в пластмасовия фланец . Не знам дали ме разбра , но ако трябва ще ти го нарисувам или снимам :да:

P.S.Това е за 1.4 АБД/1.6 АБУ моноинжекция с алуминиев колектор с водна риза .


съжалявам,колега но по този начин не става и не е правилно да се прави,защото:
1.връзваш го последователно на колектора,което е грешка-изпърителя се връзва паралелно!
2.като отвори големия кръг на този двигател,термостата затваря кръга на колектора,за да може той да не се подгрява повече ..и т.н.!
3.като затвори кръга на колектора,спира потока през изпарителя и си аут!
4.при последователно свързване,както беше казал ти,вкарваш студена вода от изпарителя в
колектора ,което спомага да увеличиш конденза на всмукваната гориво-въздушна смес /тъй като
колектора остава много по-студен ,отколкото трябва/.


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Ivan4u » Пет 17 юни 2011 15:47


Може и аз да бъркам точната подредба по схемата - моята кола е вързана по този начин и съм нямал никога проблеми .За термостата бъркаш сериозно - термостата НЕ затваря кръга на колектора . Единственото , което спира след определена температура , е подгревателя на колектора - след 60 градуса спира да подгрява . Както казах , обърках схемата - мисля че изходния маркуч минаваше зад колектора , т.е.не влиза обратно в него . Ще снимам после и ще постна тук :да:

П.С.Давам му примерен вариант как е направена моята и работи безпроблемно . Може и да има по-добър вариант :)


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот martom » Пон 08 авг 2011 22:25


Да попитам.Понеже всички казват,че на кола с пластмасови колектори се слага ГИ заради детонациите?Колко от вас са виждали такива спукани колектори?И само заради тези колектори ли е необходим ГИ вместо обикновена газова уредба?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Bai Sando » Пон 08 авг 2011 22:38


Аз съм виждал цепнати и лепени със силикон и винтове mhihi
Като сметнеш и дроселовата клапа,която не е никак евтина...едва ли ще си помислиш повече за обикновна газова.


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот Ivan4u » Вто 09 авг 2011 10:12


Имах снимка някъде из компа на един пластмасов , май от Роувър... -> с дупка поне 5х5 см mhihi Някои хора дори на коли с ГИ пак слагат 'кихалки' :wink: Смесообразуването при пълната инжекция е съвсем друго от моното , както и 'реакциите' им след слагане на газ -> има поне 20кг теми из форума :да:

Последна промяна от Ivan4u на Вто 09 авг 2011 10:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот stefan4o » Вто 09 авг 2011 10:15


martom написа:Да попитам.Понеже всички казват,че на кола с пластмасови колектори се слага ГИ заради детонациите?Колко от вас са виждали такива спукани колектори?И само заради тези колектори ли е необходим ГИ вместо обикновена газова уредба?

Какво значение има колко от нас за виждали? Ще ти го кажа така - ако на 1000 коли на една й се прецака точно поради детонация колектора и това е ТВОЯТА кола тогава ще ревнеш, че съдбата ти е изиграла лоша шега и ще напсуваш Мърфи заради законите, които е написал mhihi
Т.е. логика от сорта "точно па на мен ли ше ми се случи" е малко оптимистична и рискова :Mr Green Fun


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Газиране на Поло 1,4 60к.с.- компетентните са на ред

Мнениеот agent_kowalski » Вто 09 авг 2011 11:00


не че е моя работа,но много се впрягам като чета подобни въпроси и дилеми...еми като нямаш пари да подържаш една кола защо си я взел?искаш газ за твоята кола може ГИ и това е.като нямаш пари за ГИ караш по-евтина и стара кола.да не говориме че повечето хора с подобни въпроси за обикновенна газ толкова и карат и толкова им трябва газ,ама това е друга тема...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта