Въпроси за газова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот muns61 » Вто 12 юли 2011 9:27


Преимуществата на БРЦ са плавните настройки и отделните камери за газ и антифриз в корпуса. Избягва се възможността газа да надуе охладителната система поради пробила мембрана. Недостатък е големината и пластмасовите водни щуцери. Продават се бронзови и проблема е решен.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот joker » Вто 12 юли 2011 20:50


muns61 написа:Преимуществата на БРЦ са плавните настройки и отделните камери за газ и антифриз в корпуса. Избягва се възможността газа да надуе охладителната система поради пробила мембрана. Недостатък е големината и пластмасовите водни щуцери. Продават се бронзови и проблема е решен.

:да: :да: :да: :bowdown :bowdown :bowdown Смених ги ,ама с алуминиеви....и те вършат работа!!!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот velinsl » Вто 12 юли 2011 21:44


Майстор Стойчо. От четенето в тоя форум ми се е набило в главата, въпреки че никога не съм бил в Русе. Система за смазване на клапаните не ти е нужна, но Евросондите мисля са задължителни вече, за новорегистрирани АГУ.

ПС: Да не забравиш да обърнеш волана на Голфа. :lol:


Потребителски аватар
BIG_BOY
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон
Контакти:

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот BIG_BOY » Пет 15 юли 2011 23:03


Привет колеги, днес вече успешно се газифицирах :)

И според майстор Стойчо BRC е по-добрият избор, ловато ги купили ланди и занижили качеството, така че без колебание инсталирах BRC евросонда, копче BRC, и изпарител BRC:

Изображение

Изображение

Изображение

Днес покарах 50-на километра и учудващо добре върви на газ, някак си е по - плавно, не усетих загуба на мощност в сравнение с бензин, и на бензин и на газ си върви с 90км при 2500 оборота.

Пробвах с тороидална, но тази пура 40л 244 не заема много място и затова нея избрах като вариянт.

Сега остава да засека като разход, но според майстора извънградско 8-9 зависи от номера на обувката :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот joker » Съб 16 юли 2011 21:52


Честито!!!Със сигурност няма да се разочароваш!


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот agent_kowalski » Нед 17 юли 2011 8:31


Честито,
а това с оборотите няма общо с горивото,на което караш!


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот passat19911800 » Нед 17 юли 2011 19:32


Браво! При тези обстоятелства явно БРЦ наистина е по-добрият вариант. Ако и аз сега слагах газова уредба със сигрност щях да си сложа такава, защото е по-сигурна. Занапред ти препоръчвам по-честичко да сменяш въздушния филтър /около 4-5к./ Да си я ползваш със здраве и много безаварийни километри! heavy metal zork


Потребителски аватар
BIG_BOY
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон
Контакти:

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот BIG_BOY » Пон 18 юли 2011 11:27


Благодаря колеги, направо се родих на газ :lol:
Вече навъртях 200км, на няколко пъти ми прави следното - докато карам примерно на 3-та с около 2000 оборота и изключа от скорост оборотите не падат.
Майстора каза да покарам 300-400км и да отида да ми регулира ниските обороти, от това ли така задържа?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот stefan4o » Пон 18 юли 2011 11:31


Стоят така на 2000 ли? Щото при газта съм забелязал, че оборотите по-мудно падат като пуснеш педала, отколкото на бензин. Не знам дали важи по принцип или е така само при мен, с карбуратор съм, ако това има значение.


Потребителски аватар
BIG_BOY
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон
Контакти:

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот BIG_BOY » Пон 18 юли 2011 11:37


stefan4o написа:Стоят така на 2000 ли? Щото при газта съм забелязал, че оборотите по-мудно падат като пуснеш педала, отколкото на бензин. Не знам дали важи по принцип или е така само при мен, с карбуратор съм, ако това има значение.


Да, изключил съм от скорост преди сфетофар, спирам и остават на 2000 оборота.
Не знам дали е от копчето, понеже то има 3 режима - бензин, автоматичен и на газ.
Майстора каза да карам на автоматичен, като запаля си пали на бензин, изчаквам да поработи 2 мин и като подам газ на 1800 автоматично си обръща на газ.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот i.e.i » Пон 18 юли 2011 12:06


Върни се да я регулира, за да не се изплашиш от разхода mhihi


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот joker » Пон 18 юли 2011 21:52


Kaк "залъгваш' компютъра????....емулатор,ресет реле,ламбда контрол......там търси проблема....не в реглажа на оборотите на газ...2000 об не са от реглажа на празния ход...Или не ти е регулиран добре насрещника на дроселовата клапа...на газ се усеща много повече...


Потребителски аватар
BIG_BOY
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон
Контакти:

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот BIG_BOY » Сря 27 юли 2011 22:10


Всичко си е наред, това задържане дето го имаше изчезна от самосебе си, покарах около 500км и забелязах че на газ оборотите са много ниски, чак се тресеше колата леко, но ходих при майстора, регулира ги и сега всичко си е наред, направо се родих на газ :banana
Малко като че ли ми се струва висок разхода - извънградско 400км с 35 литра газ, 2 човека без багаж, при постоянна скорост от 90-100. но пък иначе на газ колата върви колкото на бензин, та понеже не ми трябва мощност и скорост, може ли да се намали разхода, предполагам се затяга врърката на газта да подава по - малко?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпроси за газова уредба

Мнениеот stefan4o » Сря 27 юли 2011 22:16


За какво ти е да го намаляш? Предполагам, че ще остане същия, но за сметка на това колата ще е по-мудна.
Предполагам, че тройникът ти е с една врътка? Ако е така можеш да опиташ с половин оборот стягане. Като стягаш т.е. въртиш по часовниковата, намаляваш отвора, през който постъпва притокът газ. Покарай още малко без да пипаш и го засечи поне още 1-2 пъти и тогава го пробвай. Лошото е, че на вкус и цвет се правят нещата и ти трябва сам да си я нагодиш да върви както ти харесва и съответно да гори :beer Аз лично предпочитам смесено да ми дава 1-1.5л. отгоре, но като настъпя газта да не се чуди да спира ли да тръгва ли mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта