Въпроси за газова уредба
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпроси за газова уредба
Преимуществата на БРЦ са плавните настройки и отделните камери за газ и антифриз в корпуса. Избягва се възможността газа да надуе охладителната система поради пробила мембрана. Недостатък е големината и пластмасовите водни щуцери. Продават се бронзови и проблема е решен.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпроси за газова уредба
muns61 написа:Преимуществата на БРЦ са плавните настройки и отделните камери за газ и антифриз в корпуса. Избягва се възможността газа да надуе охладителната система поради пробила мембрана. Недостатък е големината и пластмасовите водни щуцери. Продават се бронзови и проблема е решен.
Смених ги ,ама с алуминиеви....и те вършат работа!!!
Re: Въпроси за газова уредба
Майстор Стойчо. От четенето в тоя форум ми се е набило в главата, въпреки че никога не съм бил в Русе. Система за смазване на клапаните не ти е нужна, но Евросондите мисля са задължителни вече, за новорегистрирани АГУ.
ПС: Да не забравиш да обърнеш волана на Голфа.
ПС: Да не забравиш да обърнеш волана на Голфа.
- BIG_BOY
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лондон
- Контакти:
Re: Въпроси за газова уредба
Привет колеги, днес вече успешно се газифицирах
И според майстор Стойчо BRC е по-добрият избор, ловато ги купили ланди и занижили качеството, така че без колебание инсталирах BRC евросонда, копче BRC, и изпарител BRC:
Днес покарах 50-на километра и учудващо добре върви на газ, някак си е по - плавно, не усетих загуба на мощност в сравнение с бензин, и на бензин и на газ си върви с 90км при 2500 оборота.
Пробвах с тороидална, но тази пура 40л 244 не заема много място и затова нея избрах като вариянт.
Сега остава да засека като разход, но според майстора извънградско 8-9 зависи от номера на обувката
И според майстор Стойчо BRC е по-добрият избор, ловато ги купили ланди и занижили качеството, така че без колебание инсталирах BRC евросонда, копче BRC, и изпарител BRC:
Днес покарах 50-на километра и учудващо добре върви на газ, някак си е по - плавно, не усетих загуба на мощност в сравнение с бензин, и на бензин и на газ си върви с 90км при 2500 оборота.
Пробвах с тороидална, но тази пура 40л 244 не заема много място и затова нея избрах като вариянт.
Сега остава да засека като разход, но според майстора извънградско 8-9 зависи от номера на обувката
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпроси за газова уредба
Честито!!!Със сигурност няма да се разочароваш!
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпроси за газова уредба
Честито,
а това с оборотите няма общо с горивото,на което караш!
а това с оборотите няма общо с горивото,на което караш!
- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Въпроси за газова уредба
Браво! При тези обстоятелства явно БРЦ наистина е по-добрият вариант. Ако и аз сега слагах газова уредба със сигрност щях да си сложа такава, защото е по-сигурна. Занапред ти препоръчвам по-честичко да сменяш въздушния филтър /около 4-5к./ Да си я ползваш със здраве и много безаварийни километри!
- BIG_BOY
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лондон
- Контакти:
Re: Въпроси за газова уредба
Благодаря колеги, направо се родих на газ
Вече навъртях 200км, на няколко пъти ми прави следното - докато карам примерно на 3-та с около 2000 оборота и изключа от скорост оборотите не падат.
Майстора каза да покарам 300-400км и да отида да ми регулира ниските обороти, от това ли така задържа?
Вече навъртях 200км, на няколко пъти ми прави следното - докато карам примерно на 3-та с около 2000 оборота и изключа от скорост оборотите не падат.
Майстора каза да покарам 300-400км и да отида да ми регулира ниските обороти, от това ли така задържа?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпроси за газова уредба
Стоят така на 2000 ли? Щото при газта съм забелязал, че оборотите по-мудно падат като пуснеш педала, отколкото на бензин. Не знам дали важи по принцип или е така само при мен, с карбуратор съм, ако това има значение.
- BIG_BOY
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лондон
- Контакти:
Re: Въпроси за газова уредба
stefan4o написа:Стоят така на 2000 ли? Щото при газта съм забелязал, че оборотите по-мудно падат като пуснеш педала, отколкото на бензин. Не знам дали важи по принцип или е така само при мен, с карбуратор съм, ако това има значение.
Да, изключил съм от скорост преди сфетофар, спирам и остават на 2000 оборота.
Не знам дали е от копчето, понеже то има 3 режима - бензин, автоматичен и на газ.
Майстора каза да карам на автоматичен, като запаля си пали на бензин, изчаквам да поработи 2 мин и като подам газ на 1800 автоматично си обръща на газ.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпроси за газова уредба
Kaк "залъгваш' компютъра????....емулатор,ресет реле,ламбда контрол......там търси проблема....не в реглажа на оборотите на газ...2000 об не са от реглажа на празния ход...Или не ти е регулиран добре насрещника на дроселовата клапа...на газ се усеща много повече...
- BIG_BOY
- Мнения: 41
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лондон
- Контакти:
Re: Въпроси за газова уредба
Всичко си е наред, това задържане дето го имаше изчезна от самосебе си, покарах около 500км и забелязах че на газ оборотите са много ниски, чак се тресеше колата леко, но ходих при майстора, регулира ги и сега всичко си е наред, направо се родих на газ
Малко като че ли ми се струва висок разхода - извънградско 400км с 35 литра газ, 2 човека без багаж, при постоянна скорост от 90-100. но пък иначе на газ колата върви колкото на бензин, та понеже не ми трябва мощност и скорост, може ли да се намали разхода, предполагам се затяга врърката на газта да подава по - малко?
Малко като че ли ми се струва висок разхода - извънградско 400км с 35 литра газ, 2 човека без багаж, при постоянна скорост от 90-100. но пък иначе на газ колата върви колкото на бензин, та понеже не ми трябва мощност и скорост, може ли да се намали разхода, предполагам се затяга врърката на газта да подава по - малко?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпроси за газова уредба
За какво ти е да го намаляш? Предполагам, че ще остане същия, но за сметка на това колата ще е по-мудна.
Предполагам, че тройникът ти е с една врътка? Ако е така можеш да опиташ с половин оборот стягане. Като стягаш т.е. въртиш по часовниковата, намаляваш отвора, през който постъпва притокът газ. Покарай още малко без да пипаш и го засечи поне още 1-2 пъти и тогава го пробвай. Лошото е, че на вкус и цвет се правят нещата и ти трябва сам да си я нагодиш да върви както ти харесва и съответно да гори Аз лично предпочитам смесено да ми дава 1-1.5л. отгоре, но като настъпя газта да не се чуди да спира ли да тръгва ли
Предполагам, че тройникът ти е с една врътка? Ако е така можеш да опиташ с половин оборот стягане. Като стягаш т.е. въртиш по часовниковата, намаляваш отвора, през който постъпва притокът газ. Покарай още малко без да пипаш и го засечи поне още 1-2 пъти и тогава го пробвай. Лошото е, че на вкус и цвет се правят нещата и ти трябва сам да си я нагодиш да върви както ти харесва и съответно да гори Аз лично предпочитам смесено да ми дава 1-1.5л. отгоре, но като настъпя газта да не се чуди да спира ли да тръгва ли
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта