дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот agent_kowalski » Пон 18 юли 2011 8:34


Върви си на бензин,но се замислих нали се врътва делкото ,защото газта уж с по-голямо октаново число, и от там си мислех че би трябвало да върви по-добре с по-голям бензин от 95..то при тая цена на 95 над 2.50 няма да пробвам друго,ама ако се кротнат цените може да капна малко по-хубав бензин да видя как ще е и дали няма да чука аванса :?:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот muns61 » Пон 18 юли 2011 8:41


При работа на газ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се увеличава аванса. С колко, зависи от мотора. На бензин пак ще работи, но не на максимален режим, заради детонациите. Все пак, на гзифицирана кола бензина е резервно гориво.
Разликата в динамика и разход с и без аванс е забележима.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот agent_kowalski » Пон 18 юли 2011 10:29


muns61 знам го това което казваш :) въпроса е ми е таква кола ще върви ли по-добре с повисокооктанов бензин?под добре разбирай всичко,разход ,вървеж,липса на детонации и тн? :beer


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот Ivan4u » Пон 18 юли 2011 10:46


...

Последна промяна от Ivan4u на Пон 18 юли 2011 10:53, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот stefan4o » Пон 18 юли 2011 10:49


muns61 написа:При работа на газ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се увеличава аванса. С колко, зависи от мотора. На бензин пак ще работи, но не на максимален режим, заради детонациите. Все пак, на гзифицирана кола бензина е резервно гориво.
Разликата в динамика и разход с и без аванс е забележима.

А има ли стандартизирано и уточнено колко горе-долу трябва да се увеличи авансът при кола да кажем заводски с 5-6 градуса на бензин? Предполагам при нея градусите ще са по-малко, отколкото при такива с 18 предварение, като Мк2-вите 1.6 и някои 1.8. Или просто се прави на "вкус и цвет" mhihi


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот agent_kowalski » Пон 18 юли 2011 10:51


Ivan4u ясно мерси за поясненията :beer


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот genov1 » Пон 18 юли 2011 11:13


stefan4o написа:
muns61 написа:При работа на газ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се увеличава аванса. С колко, зависи от мотора. На бензин пак ще работи, но не на максимален режим, заради детонациите. Все пак, на гзифицирана кола бензина е резервно гориво.
Разликата в динамика и разход с и без аванс е забележима.

А има ли стандартизирано и уточнено колко горе-долу трябва да се увеличи авансът при кола да кажем заводски с 5-6 градуса на бензин? Предполагам при нея градусите ще са по-малко, отколкото при такива с 18 предварение, като Мк2-вите 1.6 и някои 1.8. Или просто се прави на "вкус и цвет" mhihi

Май май на усет се прави. моята на метан сега е на 15 градуса, а заводско и дават 8 и съм забелязал че колтото повече увеличавам толкова по-добре става. даже се замислям за 20 градуса :Mr Green Fun , ама тва е метан, газта не и трябва чак толкова


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот muns61 » Пон 18 юли 2011 11:28


С центробежните регулатори, ако пък има и вакуумен, центровката се прави на усет. Е, иска се и малко опит! :lol:
А колкото до тръба на Вентури, играл съм си с жигулов карб да пусна газта през малкия дифузьор, от другата страна на бензина. Голяма играчка с дупчене, фрезоване и накрая - същият разход, като с щуцери, които подават газта точно под дифузьора. Който си е тръба на Вентури.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот mafiota » Пет 29 юли 2011 20:28


Незнам, но при Тойотата направо се родих, а и разхода падна. Сега чета тук за разни турбонатори ..., магнити... ала бала. Казват че с около 1 ..2 смъквало разхода 8)


Потребителски аватар
Ivo_Golf3_GT
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
Местоположение: София
Контакти:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот Ivo_Golf3_GT » Пет 29 юли 2011 20:57


Колега, я пусни някой линк за тия турбонатори да видим за какво иде реч.
8) Че и мене ме интересува оптимизирането на вървеж и разход с газова.
Мерси!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот stefan4o » Пет 29 юли 2011 21:12


При АГУ има компромиси винаги. Или не върви или гори много. Мъча се доста време и пробвам варианти. Не искам да те отчайвам, ама ако я настроиш да върви като на бензин и си от хората с голяма обувка ще останеш scare от разхода. Това се дължи на разликата в калоричността на двата вида гориво. :beer Когато е скопена колата в градско гори малко (успях да постигна чисто градско 11/100 в Стара Загора зимата с каране предимно на къси дестинации на незагряла кола!!), но извънградското е мъка. В момента съм ограничил входящия въздух към плочката и резултатът е много добър респонс на газ, почти няма разлика с бензин, извънградско се ядва, но в града останах леко неприятно изненадан, но може и да се дължи на факта, че не я карам икономично, а доста често се кара и на къси разстояния. Сега го сметнах 13.7/100 средно mhihi Ще заредя и от ЕКО и ще галя педаля да видим пак :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот mafiota » Пет 29 юли 2011 21:54


Ivo_Golf3_GT написа:Колега, я пусни някой линк за тия турбонатори да видим за какво иде реч.
8) Че и мене ме интересува оптимизирането на вървеж и разход с газова.
Мерси!


http://mazeto.net/index.php?board=37.0 8) :twisted:

stefan4o написа:При АГУ има компромиси винаги. Или не върви или гори много. Мъча се доста време и пробвам варианти. Не искам да те отчайвам, ама ако я настроиш да върви като на бензин и си от хората с голяма обувка ще останеш scare от разхода. Това се дължи на разликата в калоричността на двата вида гориво. :beer Когато е скопена колата в градско гори малко (успях да постигна чисто градско 11/100 в Стара Загора зимата с каране предимно на къси дестинации на незагряла кола!!), но извънградското е мъка. В момента съм ограничил входящия въздух към плочката и резултатът е много добър респонс на газ, почти няма разлика с бензин, извънградско се ядва, но в града останах леко неприятно изненадан, но може и да се дължи на факта, че не я карам икономично, а доста често се кара и на къси разстояния. Сега го сметнах 13.7/100 средно mhihi Ще заредя и от ЕКО и ще галя педаля да видим пак :Mr Green Fun




Всичко това ми е напълно ясно, занимавам се отдавна (непофесионално - но мисля че надминавам много профисионалисти в тази сфера :lol: ), постигнал някакъв оптимален вариант между вървеж и разход който напълно ме устройва. По принцип рядко изрязвам над 3500 об./мин. А и тази Тойота имам чувство че е правена да работи на газ. Не съм имал друга кола да се държи толкова добре с обикновенна газова. А е пълна инжекция, и двигателя е лиин бърн!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот stefan4o » Пет 29 юли 2011 21:57


Аз между другото ти бях писал на скайп и те дебнах като си онлайн да обменим малко опит. Ако ти се занимава - има ми скайпа в профила :beer


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене

Мнениеот mafiota » Съб 30 юли 2011 7:43


stefan4o написа:Аз между другото ти бях писал на скайп и те дебнах като си онлайн да обменим малко опит. Ако ти се занимава - има ми скайпа в профила :beer



Да може, но ако се случа аз на компа вкъщи :twisted: :beer

Ето погледни тук, описал съм по какъв начин съм сметнал моя смесител:

viewtopic.php?f=22&t=177152

Бях сложил и ТАП, но го махнах, защото при мен предварението започва от 10 гр., и в процеса на работа се увеличава до 40.
Най-важно е да не се обеднява много сместа, че тогава вече горят клапани.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта