дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Върви си на бензин,но се замислих нали се врътва делкото ,защото газта уж с по-голямо октаново число, и от там си мислех че би трябвало да върви по-добре с по-голям бензин от 95..то при тая цена на 95 над 2.50 няма да пробвам друго,ама ако се кротнат цените може да капна малко по-хубав бензин да видя как ще е и дали няма да чука аванса
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
При работа на газ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се увеличава аванса. С колко, зависи от мотора. На бензин пак ще работи, но не на максимален режим, заради детонациите. Все пак, на гзифицирана кола бензина е резервно гориво.
Разликата в динамика и разход с и без аванс е забележима.
Разликата в динамика и разход с и без аванс е забележима.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
muns61 знам го това което казваш въпроса е ми е таква кола ще върви ли по-добре с повисокооктанов бензин?под добре разбирай всичко,разход ,вървеж,липса на детонации и тн?
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
...
Последна промяна от Ivan4u на Пон 18 юли 2011 10:53, променено общо 2 пъти.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
muns61 написа:При работа на газ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се увеличава аванса. С колко, зависи от мотора. На бензин пак ще работи, но не на максимален режим, заради детонациите. Все пак, на гзифицирана кола бензина е резервно гориво.
Разликата в динамика и разход с и без аванс е забележима.
А има ли стандартизирано и уточнено колко горе-долу трябва да се увеличи авансът при кола да кажем заводски с 5-6 градуса на бензин? Предполагам при нея градусите ще са по-малко, отколкото при такива с 18 предварение, като Мк2-вите 1.6 и някои 1.8. Или просто се прави на "вкус и цвет"
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Ivan4u ясно мерси за поясненията
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
stefan4o написа:muns61 написа:При работа на газ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се увеличава аванса. С колко, зависи от мотора. На бензин пак ще работи, но не на максимален режим, заради детонациите. Все пак, на гзифицирана кола бензина е резервно гориво.
Разликата в динамика и разход с и без аванс е забележима.
А има ли стандартизирано и уточнено колко горе-долу трябва да се увеличи авансът при кола да кажем заводски с 5-6 градуса на бензин? Предполагам при нея градусите ще са по-малко, отколкото при такива с 18 предварение, като Мк2-вите 1.6 и някои 1.8. Или просто се прави на "вкус и цвет"
Май май на усет се прави. моята на метан сега е на 15 градуса, а заводско и дават 8 и съм забелязал че колтото повече увеличавам толкова по-добре става. даже се замислям за 20 градуса , ама тва е метан, газта не и трябва чак толкова
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
С центробежните регулатори, ако пък има и вакуумен, центровката се прави на усет. Е, иска се и малко опит!
А колкото до тръба на Вентури, играл съм си с жигулов карб да пусна газта през малкия дифузьор, от другата страна на бензина. Голяма играчка с дупчене, фрезоване и накрая - същият разход, като с щуцери, които подават газта точно под дифузьора. Който си е тръба на Вентури.
А колкото до тръба на Вентури, играл съм си с жигулов карб да пусна газта през малкия дифузьор, от другата страна на бензина. Голяма играчка с дупчене, фрезоване и накрая - същият разход, като с щуцери, които подават газта точно под дифузьора. Който си е тръба на Вентури.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Незнам, но при Тойотата направо се родих, а и разхода падна. Сега чета тук за разни турбонатори ..., магнити... ала бала. Казват че с около 1 ..2 смъквало разхода
- Ivo_Golf3_GT
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 12 апр 2010 3:32
- Автомобил: VW Golf 3 Syncro 1998 klimatronik
- Двигател: VR6 2.9 ABV 190 PS
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Колега, я пусни някой линк за тия турбонатори да видим за какво иде реч.
Че и мене ме интересува оптимизирането на вървеж и разход с газова.
Мерси!
Че и мене ме интересува оптимизирането на вървеж и разход с газова.
Мерси!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
При АГУ има компромиси винаги. Или не върви или гори много. Мъча се доста време и пробвам варианти. Не искам да те отчайвам, ама ако я настроиш да върви като на бензин и си от хората с голяма обувка ще останеш от разхода. Това се дължи на разликата в калоричността на двата вида гориво. Когато е скопена колата в градско гори малко (успях да постигна чисто градско 11/100 в Стара Загора зимата с каране предимно на къси дестинации на незагряла кола!!), но извънградското е мъка. В момента съм ограничил входящия въздух към плочката и резултатът е много добър респонс на газ, почти няма разлика с бензин, извънградско се ядва, но в града останах леко неприятно изненадан, но може и да се дължи на факта, че не я карам икономично, а доста често се кара и на къси разстояния. Сега го сметнах 13.7/100 средно Ще заредя и от ЕКО и ще галя педаля да видим пак
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Ivo_Golf3_GT написа:Колега, я пусни някой линк за тия турбонатори да видим за какво иде реч.
Че и мене ме интересува оптимизирането на вървеж и разход с газова.
Мерси!
http://mazeto.net/index.php?board=37.0
stefan4o написа:При АГУ има компромиси винаги. Или не върви или гори много. Мъча се доста време и пробвам варианти. Не искам да те отчайвам, ама ако я настроиш да върви като на бензин и си от хората с голяма обувка ще останеш от разхода. Това се дължи на разликата в калоричността на двата вида гориво. Когато е скопена колата в градско гори малко (успях да постигна чисто градско 11/100 в Стара Загора зимата с каране предимно на къси дестинации на незагряла кола!!), но извънградското е мъка. В момента съм ограничил входящия въздух към плочката и резултатът е много добър респонс на газ, почти няма разлика с бензин, извънградско се ядва, но в града останах леко неприятно изненадан, но може и да се дължи на факта, че не я карам икономично, а доста често се кара и на къси разстояния. Сега го сметнах 13.7/100 средно Ще заредя и от ЕКО и ще галя педаля да видим пак
Всичко това ми е напълно ясно, занимавам се отдавна (непофесионално - но мисля че надминавам много профисионалисти в тази сфера ), постигнал някакъв оптимален вариант между вървеж и разход който напълно ме устройва. По принцип рядко изрязвам над 3500 об./мин. А и тази Тойота имам чувство че е правена да работи на газ. Не съм имал друга кола да се държи толкова добре с обикновенна газова. А е пълна инжекция, и двигателя е лиин бърн!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Аз между другото ти бях писал на скайп и те дебнах като си онлайн да обменим малко опит. Ако ти се занимава - има ми скайпа в профила
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
stefan4o написа:Аз между другото ти бях писал на скайп и те дебнах като си онлайн да обменим малко опит. Ако ти се занимава - има ми скайпа в профила
Да може, но ако се случа аз на компа вкъщи
Ето погледни тук, описал съм по какъв начин съм сметнал моя смесител:
viewtopic.php?f=22&t=177152
Бях сложил и ТАП, но го махнах, защото при мен предварението започва от 10 гр., и в процеса на работа се увеличава до 40.
Най-важно е да не се обеднява много сместа, че тогава вече горят клапани.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 183 госта