дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Не че съм тръгнал да го права , а си мислиме с един приятел дали ,ако забиеме 4 щуцера на колекторите и от двойника направо забиеме газта там ще има ефект.Идеята ни се породи от това ,че примерно дюзите на инжекционите са именно там .Дали болните ни мозъци са измислили нещо което би подобрило работните характеристики на една обикновенна газова или сме в много грешна посока
Последна промяна от Golf`mafia на Чет 14 юли 2011 19:53, променено общо 1 път.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
Кое ще регулира количеството газ което се подава
Мисля че имаше писано по въпроса, но не съм сигурен
Мисля че имаше писано по въпроса, но не съм сигурен
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
Golf`mafia написа:Не че съм тръгнал да го права , а си мислиме с един приятел дали ,ако забиеме 4 щуцера на колекторите и от двойника направо забиеме газта там ще има ефект.Идеята ни се породи от това ,че примерно дюзите на инжекционите са именно там .Дали болните ни мозъци са измислили нещо което би подобрило работните характеристики на една обикновенна газова или сме в много грешна посока
Нищо няма да се получи.
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
как кое ще регулира пак си минава първо през тройника и после тръгва към колекторите
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
landir написа:Golf`mafia написа:Не че съм тръгнал да го права , а си мислиме с един приятел дали ,ако забиеме 4 щуцера на колекторите и от двойника направо забиеме газта там ще има ефект.Идеята ни се породи от това ,че примерно дюзите на инжекционите са именно там .Дали болните ни мозъци са измислили нещо което би подобрило работните характеристики на една обикновенна газова или сме в много грешна посока
Нищо няма да се получи.
обоснови се поне?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
Като гледам в по какво време е създадена темата, явно нещо е стимулирало допълнително мозъчната дейност.
Направи го и после пиши в темата, защо не се получават нещата.
Направи го и после пиши в темата, защо не се получават нещата.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
Да ама те инжекторите вкарват под налягане, ма на обикновената газова им трябва разреждане да тръгне газта. пък и няма как да се управлява газта щото дросела е доста по-нагоре по тръбата. а на празех ход нали се сещаш какво ще стане, дросела е почти затворен и си дърпа яко газ щото разреждането преди него е голямо. просто нема как да стане. то това е идеята на газовия инжекцион ама там е малко по-различно..
- williams_vn
- Мнения: 723
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
направо се откажете не се занимаваите няма да стане газта се подава винаги преди дросела тои регулира притока на газ ,вакума преди смукателния клапан е голям и ще дави колата а газовия инжекцион го дожира прецизно според данни от бензиновия комп и неговия собствения това е
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: дупчене на колекторите вместо плочка
прави сте може да се трие
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Аз лично съм намерил изхода - тръба на вентури!
Лично съм си я проектирал и изработил според моите условия. Не съм намирал друг равен смесител на пазара!
Лично съм си я проектирал и изработил според моите условия. Не съм намирал друг равен смесител на пазара!
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
mafiota написа:Аз лично съм намерил изхода - тръба на вентури!
Лично съм си я проектирал и изработил според моите условия. Не съм намирал друг равен смесител на пазара!
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
почти няма разлика при динамиката на газ и бенз
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
да не отварям нова тема имам едно питане...на кола карбуратор....делкото като е мръднато 2-3 градуса напред за работа на газ има ли нещо вярно в мислите ми че ще върви по-добре с бензин 98,отколкото с 95 или нещо бъркам
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: дупчене на колекторите вместо плочка-за триене
Чак за промяна ... не знам . НО ако колата ти е сгъстена прилично , е тогава вече няма да можеш да караш дори с 95 Но пък ще върви доста добре на газ и от бензините единствено 100 октановите коктейли
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта