газов инжекцион за passat B6 FSI
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 25 юли 2010 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
газов инжекцион за passat B6 FSI
Дайте съвет за газов инжекцион за passat B6 2.0 FSI 2006г.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: газов инжекцион за passat B6 FSI
местя в правилния раздел
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: газов инжекцион за passat B6 FSI
Извинения за незнанието ми,ама този ДВГ май не ставаше за газова????
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: газов инжекцион за passat B6 FSI
Става мисля. Има модели ГИ за коли с директно впръскване, но цените им май бяха.... ехеее до небето
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: газов инжекцион за passat B6 FSI
stefan4o написа:Става мисля. Има модели ГИ за коли с директно впръскване, но цените им май бяха.... ехеее до небето
Да де....ама де е Илия на кирия????
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: газов инжекцион за passat B6 FSI
Колеги наскоро се интересувах как стой въпросът с газ на FSI моторите и ми бе обяснено следното: проблемът при поставянето на газ при този тип мотори се изразява в това, че бензиновите инжектори са разположени във всмукателния колектор! Поради това температурата им се покачва доста и имат нужда от охлаждане за да работят добре! Това се постига чрез бензина, който минава през тях Сами се сещате какво би станало ако при работа на газ се преустанови бензиновия поток през дюзите - просто ще се прецакат бързо, лесно и СИГУРНО Именно затова битува мнение, че на тези мотори газ не се слага, но това не е съвсем така В момента зная за разработка на БРЦ (може да има и на други), която е специално направена за такъв тип мотори! Не мога да кажа, каква и е цената защото не съм се интересувал, но в общи линии ми обясниха принципа и на работа, който е следния: уредбата се настройва да впръсква бензин през определен брой газови цикли, като по този начин дюзите се охлаждат и не се прецакват (мисля, че на всеки 10 газови цикъла се прави един бензинов)! Това значи, че ако автомобилът гори да кажем 10 литра газ, то той изгаря и около литър бензин за охлаждане Доколкото знам, има газови инжекциони, който не са тази разработка на БРЦ и който имат опции за настройка на периодично впръскване на бензин през определено време, което може да свърши същата работа и да постигне желания ефект! Не съм се интересувал, но ще го направя, как стой въпросът за монтиране на течна фаза на TSI мотори и дали течната газ може да охлажда дюзите, но се съмнявам, защото въпреки течното си състояние газта се изпарява за части от секундата преди да постъпи в мотора и да се възпламени, това е съпроводено с отделяне на кислород, корто от своя страна подобрява горенето и съответно динамиката на автомобила, но няма как поне според мен да охлажда бензиновите дюзи Наскоро мой приятел газаджия бе помолен да монтира въпросната разработка на БРЦ на именно такъв мотор, но засега той се колебае, защото не го е правил, а той е наистина добър и не би рискувал да се прецака нещо по автомобила и за това отчасти да бъде виновен той! Но предполагам, че така или иначе скоро ще видим такива екземпляри да се движат на газ (ако вече няма де) и ще бъде интересно мнението на ползващите ги
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: газов инжекцион за passat B6 FSI
Тъпа работа...доста дори..при тия мотори газта ще има смисъл при доста голям пробег.Особенно градско като се сложи и бензина за палене сигурно ще дойде поне 2.5литра бензин/100, и като се сложи че тия двигатели всъщност не харчат чак толкова много газта почти се обезсмисля....
Ако човек търси икономичност тука май по-добре се вписва тди,колкото и да не съм фен на печките,ако съм изправен пред подобна дилема май печката печели
Ако човек търси икономичност тука май по-добре се вписва тди,колкото и да не съм фен на печките,ако съм изправен пред подобна дилема май печката печели
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта