губи обороти

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Simbara
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

губи обороти

Мнениеот Simbara » Съб 23 юли 2011 13:15


Венто 1.8 АБС, Ланди Ренцо изпарител. Когато карам на газ от време като освободя от скорост губи обороти и пончкога направо гасне,също в завой на свободна губи обороти както и ако въртч волана на място губи обороти.Вярно че помпата на хидравликата мове и да е за смяна вече но на бензин ги няма тези проблеми..някакви идеи ?




landir
Мнения: 240
Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: губи обороти

Мнениеот landir » Съб 23 юли 2011 13:41


Дай повече инфо за системата.Каква е-ламбда контрол,ГИ или обикновенна.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: губи обороти

Мнениеот stefan4o » Съб 23 юли 2011 13:47


Газта е много по-чувствителна на допълнителен въздух, отколкото бензинът. Т.е. то на бензин може и да ги има, но просто да не са толкоз очевадни като при газ. Как е монтиран изпарителят ти, щото доколкото знам и това имаше значение за падането на обороти при завой например.


Потребителски аватар
Simbara
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи обороти

Мнениеот Simbara » Съб 23 юли 2011 15:28


обикновена газова е понеже е моноинжекция..не съм много наясно как е монтиран изпарителя, намира се между казан4ето за антифриз и двигателя само 4е по на ниско ( ако тоша въобще има значение) на около 45-50000 км е изпарителч като не съм сменял абсолютно нищо по газовата система (майстора каза че не е нужно).разхода е добър (около 8 извънградско с не особено жалене на педала на газта :) )


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: губи обороти

Мнениеот stefan4o » Съб 23 юли 2011 15:40


Ако това се е появило скоро като проблем, без да твърдя, че съм специалист бих те посъветвал да провериш за засмукване на допълнителен въздух отнякъде след дросела. Т.е. тампон на моното примерно, не зная до каква степен този мотор има вакууми, но също не пречи да провериш маркуча за сервото на спирачките, който взема вакуум от колектора и го праща през клапана към сервото. Ако ти се вижда много стар и е понапукан не пречи да го подмениш, става лесно и не е скъпо. Според мен в даден момент сместа ти рязко се обеднява на газ и затова колата ти гасне, което говори, че ако действително смуче отнякъде въздух то си смуче доста сериозно. В момента, в който върнеш газта и дроселовата ти клапа се позатвори мисля товага вакуумът ставаше най-голям (когато борд.компа отчита разход 0.0 на 100). С други думи виж си първо тампона на моното. Има разни спрейчета, с който се пръсва, мисля съдържаха ЕТЕР, в неговата основа и там където контактува с колектора и дроселовото тяло и ако колата промени оборотите си - там ти е проблемът. Само това за намалянето на оборотите в завой не мога да ти кажа от какво е, но предполагам като оправиш другите два проблема и той ще изчезне, навярно идват от едно място и трите. :beer
п.п. по колата има ли правени настройки на газ? Някой да не ти я е скопил прекалено много?
п.п.2 това, че масторът е казал, че не е за профилактика изпарителят малко не звучи сериозно. 45-50 000км без да е пипано нещо по този изпарител не са малко, според мен. Видимо и на моят му нямаше нищо, но да ти кажа откак сложихме новите мембрани си има разлика.


Потребителски аватар
Simbara
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи обороти

Мнениеот Simbara » Съб 23 юли 2011 15:52


благодаря за съвета колега, за настройките майстора ми ги е правил върви си колата но най вече в ниските до 4000 оборота,след това става по мудна но за извънградско е идеална та дори и в градско защото се наема доста още в ниските.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: губи обороти

Мнениеот stefan4o » Съб 23 юли 2011 15:53


Преди майсторът да ти ги направи тези настройки имаше ли такива проблеми?? Важното е да се започне от някъде все пак, така можем да си предполагаме до утре mhihi


Потребителски аватар
Simbara
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи обороти

Мнениеот Simbara » Съб 23 юли 2011 15:56


имаше ги но не бяха толкова чести като сега


Потребителски аватар
Simbara
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи обороти

Мнениеот Simbara » Съб 23 юли 2011 15:57


каква е разликата при теб при смяна на мембрани?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: губи обороти

Мнениеот stefan4o » Съб 23 юли 2011 16:13


Ами откъм разход горе-долу е почти същото или една идея по-добре, откъм вървеж в момента си я харесвам много как движи, но пък след като ги сменихме си направих аз настройките на газта, оборотите на ПХ са стабилни и така mhihi


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: губи обороти

Мнениеот muns61 » Съб 23 юли 2011 16:45


Има ли разлика при топъл и студен двигател?


Потребителски аватар
Simbara
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи обороти

Мнениеот Simbara » Съб 23 юли 2011 17:41


при студен двигател е по добре


Потребителски аватар
Simbara
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: губи обороти

Мнениеот Simbara » Съб 23 юли 2011 17:44


иначе и аз си правих сам настройките но тъй като имам 2 врътки за регулиране на газта и 1 за празния ход дойде момент в който неможах да я настроя да гори малко и да върви добре :) и затова отидох при него че ми и миришеше на газ отнякъде и за по сигурно да я види той



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта