губи обороти
губи обороти
Венто 1.8 АБС, Ланди Ренцо изпарител. Когато карам на газ от време като освободя от скорост губи обороти и пончкога направо гасне,също в завой на свободна губи обороти както и ако въртч волана на място губи обороти.Вярно че помпата на хидравликата мове и да е за смяна вече но на бензин ги няма тези проблеми..някакви идеи ?
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: губи обороти
Дай повече инфо за системата.Каква е-ламбда контрол,ГИ или обикновенна.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: губи обороти
Газта е много по-чувствителна на допълнителен въздух, отколкото бензинът. Т.е. то на бензин може и да ги има, но просто да не са толкоз очевадни като при газ. Как е монтиран изпарителят ти, щото доколкото знам и това имаше значение за падането на обороти при завой например.
Re: губи обороти
обикновена газова е понеже е моноинжекция..не съм много наясно как е монтиран изпарителя, намира се между казан4ето за антифриз и двигателя само 4е по на ниско ( ако тоша въобще има значение) на около 45-50000 км е изпарителч като не съм сменял абсолютно нищо по газовата система (майстора каза че не е нужно).разхода е добър (около 8 извънградско с не особено жалене на педала на газта )
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: губи обороти
Ако това се е появило скоро като проблем, без да твърдя, че съм специалист бих те посъветвал да провериш за засмукване на допълнителен въздух отнякъде след дросела. Т.е. тампон на моното примерно, не зная до каква степен този мотор има вакууми, но също не пречи да провериш маркуча за сервото на спирачките, който взема вакуум от колектора и го праща през клапана към сервото. Ако ти се вижда много стар и е понапукан не пречи да го подмениш, става лесно и не е скъпо. Според мен в даден момент сместа ти рязко се обеднява на газ и затова колата ти гасне, което говори, че ако действително смуче отнякъде въздух то си смуче доста сериозно. В момента, в който върнеш газта и дроселовата ти клапа се позатвори мисля товага вакуумът ставаше най-голям (когато борд.компа отчита разход 0.0 на 100). С други думи виж си първо тампона на моното. Има разни спрейчета, с който се пръсва, мисля съдържаха ЕТЕР, в неговата основа и там където контактува с колектора и дроселовото тяло и ако колата промени оборотите си - там ти е проблемът. Само това за намалянето на оборотите в завой не мога да ти кажа от какво е, но предполагам като оправиш другите два проблема и той ще изчезне, навярно идват от едно място и трите.
п.п. по колата има ли правени настройки на газ? Някой да не ти я е скопил прекалено много?
п.п.2 това, че масторът е казал, че не е за профилактика изпарителят малко не звучи сериозно. 45-50 000км без да е пипано нещо по този изпарител не са малко, според мен. Видимо и на моят му нямаше нищо, но да ти кажа откак сложихме новите мембрани си има разлика.
п.п. по колата има ли правени настройки на газ? Някой да не ти я е скопил прекалено много?
п.п.2 това, че масторът е казал, че не е за профилактика изпарителят малко не звучи сериозно. 45-50 000км без да е пипано нещо по този изпарител не са малко, според мен. Видимо и на моят му нямаше нищо, но да ти кажа откак сложихме новите мембрани си има разлика.
Re: губи обороти
благодаря за съвета колега, за настройките майстора ми ги е правил върви си колата но най вече в ниските до 4000 оборота,след това става по мудна но за извънградско е идеална та дори и в градско защото се наема доста още в ниските.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: губи обороти
Преди майсторът да ти ги направи тези настройки имаше ли такива проблеми?? Важното е да се започне от някъде все пак, така можем да си предполагаме до утре
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: губи обороти
Ами откъм разход горе-долу е почти същото или една идея по-добре, откъм вървеж в момента си я харесвам много как движи, но пък след като ги сменихме си направих аз настройките на газта, оборотите на ПХ са стабилни и така
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: губи обороти
Има ли разлика при топъл и студен двигател?
Re: губи обороти
иначе и аз си правих сам настройките но тъй като имам 2 врътки за регулиране на газта и 1 за празния ход дойде момент в който неможах да я настроя да гори малко и да върви добре и затова отидох при него че ми и миришеше на газ отнякъде и за по сигурно да я види той
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта