проблем с газовата-гори страшно мн
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем с газовата-гори страшно мн
Миро, твоите стойности сравнени с тези на колегата (има цилиндър на 6 атм.) са като кола от завода бре. 90% съм сигурен, че повечето ще ти кажат, че не си още за ремонт. Поне аз не бих ремонтирал двигател с такива стойности на налягане. Преди да разкарам оригиналния си 1.3 бяха от сорта на 8-6-6-8 дали в такава последователност бяха не помня вече, ама само осмици и шестици ми каза момчето, дето му я бях оставил да я гледа Е те такъв мотор с мерак да го хвърлиш/ремонтираш. Мисля, че минимално допустимата компресия е 8атм. на цилиндър, ако бъркам нека бъда поправен.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: проблем с газовата-гори страшно мн
joker написа:taran написа:djoshi написа:колега сега като опитен газаджия да се намеся и аз.първо отвори въздушния филтър и блокирай клапата на горещия въздух,виж как е въздушния филтър ако се налга го смени ако няма ефект ланди ренцо бяха пуснали една партида ицпарители на които високото налягане беше пуснато до край,ако няма ефект слет тези съвети ходи да ти сменят мембраните ама в читав сервиз
В какво положение е правилна да се блокира клапата?Отворена към топъл въздух или отворена към студен?
Като откачиш вакуума(не забравяй да го запушиш!) клапата си остава за студено....но не ти е това проблема!!!Със сигурност!При тази компресия без ремонт няма да минеш!Газта просто си лети през дупето на колата без да изгаря...с тези клапани така става...
В повечето случаи има ефект от блокирането на клапата.Аз лично съм махнал и резонансната тръба,колегата да погледне и тампона на моното,че прави големи бели
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта