Здравейте
Хрумнаха ми две неща.Първо по-малко тъпото.
Бутилките ни както се пълнят на 80% това нали е добре,обаче се зачудих при каква температура на самата бутилка нялягането ще се покачи дотолкова че да се включи предпазния клапан.
Втория:
Мислех си чисто теоретично дали е възможно следното:
На карбуратор примерно или моно да се сложи ГИ.Ясно че е безсмислено на кола за 1000лв да се дават още толкова за това ,но чисто теоретично.С компютъра,да се сложи ламбда сонда,инжектори и тн.Ясно че автоматичното превключване не върви на карбуратор,но дали е възможно и какво би се получило,би трябвало да върви повече от на бензин в такъв случай
два тъпи въпроса.
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: два тъпи въпроса.
Не че съм много компетентен,но като е за тъпотий,да се включа
По първия въпрос,несъм много сигурен но ако питаш за клапана за принудително изпускане на газта,при новите "евросонди" сработва при налягане 20тина бара-гледах клипове,примерно 15-20 минути гореше колата преди да сработи,сигурно е над 100 градуса.
По втория въпрос,напълно е възможно-но трябва определено да се добавят доста неща,за да може еку-то на газовия инжекцион да получава информация и да работи коректно.
По първия въпрос,несъм много сигурен но ако питаш за клапана за принудително изпускане на газта,при новите "евросонди" сработва при налягане 20тина бара-гледах клипове,примерно 15-20 минути гореше колата преди да сработи,сигурно е над 100 градуса.
По втория въпрос,напълно е възможно-но трябва определено да се добавят доста неща,за да може еку-то на газовия инжекцион да получава информация и да работи коректно.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: два тъпи въпроса.
на първия идеята е че дори да седи на слънце колата цял ден да се нагрее вътре примерно в купето на 60 градуса проблем няма..не че ако не пътувам веднага пълня до горе лятото,но все пак
по втория въпрос е просто любопитство.ясно е че няма смисъл за кола 1000лв да се набиват 1500лв за това,но е интересно дали е възможно и какъв ще е резулатата..би трябвало повишаване на мощносттра спрямо работа на бензин
по втория въпрос е просто любопитство.ясно е че няма смисъл за кола 1000лв да се набиват 1500лв за това,но е интересно дали е възможно и какъв ще е резулатата..би трябвало повишаване на мощносттра спрямо работа на бензин
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: два тъпи въпроса.
няма на кола моно да се сложи газов инжексион защото компа на газовата няма от каде да взема инфо за 4 цилиндара при условие че в моното е една,и няма никакив смисъл от газов инжекцион при условие че при моното вероятноста да грамне на газ е равна на вероятноста да грамне на бензин.за моно се слага ламда контрол която взема инфо от ламбда сондада и контролира количеството гориво постъпващо в двигателя и съответно я коригира
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: два тъпи въпроса.
По втория въпрос...Може да се сложи Г.И. на моно.Просто вместо от 4 бензинови дюзи сигнала се хваща от единствената и резултата е,че всички впръскват на веднъж.Връзвали сме на бус VW с двигател 2.5 5 цилиндъра.
При него и 5-те дюзи впръскват едновремено и са свързани успоредно всичките.Буксата им е е само с две кабечета +/-,като при моното.Буса си работи идеално на газ и момчето е повече от доволно.При по-старите така наречени пълни инжеции повечето работят на този принцип или "фул груп".Всички дюзи са вързани на едно и впръскват горивото на веднъж.Би трябвало да се получи,ама нема смисъл
При него и 5-те дюзи впръскват едновремено и са свързани успоредно всичките.Буксата им е е само с две кабечета +/-,като при моното.Буса си работи идеално на газ и момчето е повече от доволно.При по-старите така наречени пълни инжеции повечето работят на този принцип или "фул груп".Всички дюзи са вързани на едно и впръскват горивото на веднъж.Би трябвало да се получи,ама нема смисъл
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: два тъпи въпроса.
ясно е че няма смисъл от такава инвестиция на 20+ годишна кола,просто въпроса е принципен от любопитство
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: два тъпи въпроса.
По пътя на логиката щом при по-старите инжекциони бенз.им дюзи взимат сигнал от едно място и впръскват всички на веднъж.би трябвало и при моното да се получи същия ефект.Само че на газ.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: два тъпи въпроса.
Bai Sando написа:По втория въпрос...Може да се сложи Г.И. на моно.Просто вместо от 4 бензинови дюзи сигнала се хваща от единствената и резултата е,че всички впръскват на веднъж.Връзвали сме на бус VW с двигател 2.5 5 цилиндъра.
При него и 5-те дюзи впръскват едновремено и са свързани успоредно всичките.Буксата им е е само с две кабечета +/-,като при моното.Буса си работи идеално на газ и момчето е повече от доволно.При по-старите така наречени пълни инжеции повечето работят на този принцип или "фул груп".Всички дюзи са вързани на едно и впръскват горивото на веднъж.Би трябвало да се получи,ама нема смисъл
Няма невъзможни неща,но няма смисъл от всичко това,поне аз не виждам.
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: два тъпи въпроса.
Интересно нещо би се получило ако се сложи ГИ на моно, нещо като пълна инжекция на газ, би следвало да може да се монтира и да няма особени трудности!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: два тъпи въпроса.
На сондите БРЦ пише 27 бара на предпазния клапан. Бутилката издрържа доста повече.
Ако сигнала от дюзата на моното се подаде на 1 канал на газовия комп и газта се подаде с дюза в моното, като на жигулов карбуратор, ще се получи дозиране както на многоточков ГИ. Дюзата ще се сметне грубо и опитно ще се подбере. Ще се наложи използването на 2 или 3 електромагнитни клапана за дюзата, работещи в паралел, заради дебита им. Нищо сложно и невъзможно.
Ако сигнала от дюзата на моното се подаде на 1 канал на газовия комп и газта се подаде с дюза в моното, като на жигулов карбуратор, ще се получи дозиране както на многоточков ГИ. Дюзата ще се сметне грубо и опитно ще се подбере. Ще се наложи използването на 2 или 3 електромагнитни клапана за дюзата, работещи в паралел, заради дебита им. Нищо сложно и невъзможно.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: два тъпи въпроса.
въпроса е тия 27 бара примерно при каква температура ще се достигнат при 80% пълна бутилка,то ясно че зависи и от обема на самата бутилка,но явно не е опасно при едни 30 градуса навънка ако колата седи на слънце цял ден.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта