Поло 1.6 АЕА моно с електрическо Ловато.
При мен въпросният винт е затворен и газаджията ми каза да не го пипам.Нямам проблеми с обороти, разхода и вървежа.
Паля винаги на бензин/автоматичен режим на ключа/.
Монтираха обикновенна газова (ел. изпарител) не ГИ на Микрата на дъщеря ми .Там този винт е въртян .
От изчетеното стигам до извода че при развъртян на 1-1.5 примерно оборота се пуска постоянно количество газ,необходима ако се пали директно на газ/може да греша/ или влияе за по-финно регулиране на оборотите.
Моля ,знаещите да дадат мнение.
Благодаря!
За бронзовият винт на изпарителя
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
За бронзовият винт на изпарителя
Последна промяна от 4i4o-dido на Вто 09 авг 2011 9:42, променено общо 1 път.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: За бронзовият винт на изпарителя
Този винт е за преходната характеристика на работа: празни обороти когато почти няма вакуум -> работен режим. Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната, т.н. обогатител който се задейства с бутон. Принципно този винт трябва да е отвъртян за да има добра работа мотора при ниски обороти. При теб щом всичко е ОК не го пипай.
Re: За бронзовият винт на изпарителя
Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната
Само "вкумното" Ловато го има.При студено време почти няма палене на газ ако този винт е завит докрай .
Защо ли до има ,ако не върши работа?
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: За бронзовият винт на изпарителя
Защо ли до има ,ако не върши работа?[/quote]
Да,затова искам да му зная предназначението.Защото газаджиите почват едно увъртане и т.н. А иначе колите се палят винаги на бензин.
Да,затова искам да му зная предназначението.Защото газаджиите почват едно увъртане и т.н. А иначе колите се палят винаги на бензин.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: За бронзовият винт на изпарителя
i.e.i написа:Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната
Само "вкумното" Ловато го има.При студено време почти няма палене на газ ако този винт е завит докрай .
Защо ли до има ,ако не върши работа?
Ти май съвсем избирателно четеш?! Къде съм написал, че не върши работа? Я погледни пак:
Mihailov78 написа:Този винт е за преходната характеристика на работа: празни обороти когато почти няма вакуум -> работен режим. Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната, т.н. обогатител който се задейства с бутон. Принципно този винт трябва да е отвъртян за да има добра работа мотора при ниски обороти. При теб щом всичко е ОК не го пипай.
И пак да кажа - функцията на този винт НЕ Е лесното палене на газ, а от него се определя преходната характеристика на работа на газовият изпарител при работа на ниски и прехода към средни обороти. Може да се каже, че при правилно регулиране на този винт се осигурява нормално запалване на автомобила. В някой случай газовия изпарител работи добре и със завъртян винт, зависи от колата, монтажа и модела на изпарителя. За това му казах, ако е наред колата като палене и вървеж да не го пипа. А и съвсем не е вярно, че само Ловато има обогатител.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: За бронзовият винт на изпарителя
Да се включа и аз в темата с въпрос.
Щом този винт регулира плавния преход от ниски към високи обороти може ли да създава проблеми?
Когато автомобилът ми е на скорост(без значение на коя )в обхвата м/у 1600 и 2000 об/мин колата забива усезаемо.
При отпускане на педала на газта се усеща , също така и при подаване на газ.
Колата на първото запалване пали почти "без ключ" ,но след това пали на 10 - 15 секунда.
Трябва ли да се върне този винт?
Можем ли да говорим за богата смес , при положение , че вървежа на автомобила си е нормален.
Щом този винт регулира плавния преход от ниски към високи обороти може ли да създава проблеми?
Когато автомобилът ми е на скорост(без значение на коя )в обхвата м/у 1600 и 2000 об/мин колата забива усезаемо.
При отпускане на педала на газта се усеща , също така и при подаване на газ.
Колата на първото запалване пали почти "без ключ" ,но след това пали на 10 - 15 секунда.
Трябва ли да се върне този винт?
Можем ли да говорим за богата смес , при положение , че вървежа на автомобила си е нормален.
Re: За бронзовият винт на изпарителя
Идеята на реглажа е "нормална" смес при всякакви обороти.
В 99% причина за самоволното вдигане на оборотите и гаснене при висока скорост на ПХ са
точно от неправилен реглаж на този винт.
Темата е за ловато.
В 99% причина за самоволното вдигане на оборотите и гаснене при висока скорост на ПХ са
точно от неправилен реглаж на този винт.
Само "вкумното" Ловато го има.
А и съвсем не е вярно, че само Ловато има обогатител.
Темата е за ловато.
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За бронзовият винт на изпарителя
i.e.i написа:Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната
Само "вкумното" Ловато го има.При студено време почти няма палене на газ ако този винт е завит докрай .
Защо ли до има ,ако не върши работа?
Електрическото ми Ловато защо ли има винт ? Бъркаш пич - 2 години карах с навъртян винт зиме лете няма дерт , НО както колега над мен каза - модел изпарител , марка кола , монтаж и настройки ...
П.С.На някои изпарители дори го няма този винт , - вакуумното Ловато на бащата е така , дано го пребарам да ударя 1-2 снимки . На още 1-2 коли съм виждал също го нямат този винт .
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За бронзовият винт на изпарителя
Потвърждавам. Моето вакуумно ловато го няма. Доколкото знам тоя винт е за настройка чувствителността на мембраната мисля.
Re: За бронзовият винт на изпарителя
Стана ,като"развален телефон".
Да се надяваме ,че 4i4o-dido е разбрал за винта.
Да се надяваме ,че 4i4o-dido е разбрал за винта.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта