За бронзовият винт на изпарителя

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот 4i4o-dido » Нед 07 авг 2011 17:53


Поло 1.6 АЕА моно с електрическо Ловато.
При мен въпросният винт е затворен и газаджията ми каза да не го пипам.Нямам проблеми с обороти, разхода и вървежа.
Паля винаги на бензин/автоматичен режим на ключа/.
Монтираха обикновенна газова (ел. изпарител) не ГИ на Микрата на дъщеря ми .Там този винт е въртян .
От изчетеното стигам до извода че при развъртян на 1-1.5 примерно оборота се пуска постоянно количество газ,необходима ако се пали директно на газ/може да греша/ или влияе за по-финно регулиране на оборотите.
Моля ,знаещите да дадат мнение.
Благодаря!

Последна промяна от 4i4o-dido на Вто 09 авг 2011 9:42, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот Mihailov78 » Вто 09 авг 2011 9:28


Този винт е за преходната характеристика на работа: празни обороти когато почти няма вакуум -> работен режим. Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната, т.н. обогатител който се задейства с бутон. Принципно този винт трябва да е отвъртян за да има добра работа мотора при ниски обороти. При теб щом всичко е ОК не го пипай. :beer


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот i.e.i » Сря 10 авг 2011 9:00


Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната

:не: Само "вкумното" Ловато го има.При студено време почти няма палене на газ ако този винт е завит докрай .
Защо ли до има ,ако не върши работа?


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот 4i4o-dido » Сря 10 авг 2011 10:37


Защо ли до има ,ако не върши работа?[/quote]
Да,затова искам да му зная предназначението.Защото газаджиите почват едно увъртане и т.н. А иначе колите се палят винаги на бензин.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот i.e.i » Сря 10 авг 2011 11:08




Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот Mihailov78 » Сря 10 авг 2011 13:09


i.e.i написа:
Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната

:не: Само "вкумното" Ловато го има.При студено време почти няма палене на газ ако този винт е завит докрай .
Защо ли до има ,ако не върши работа?


Ти май съвсем избирателно четеш?! Къде съм написал, че не върши работа? Я погледни пак:

Mihailov78 написа:Този винт е за преходната характеристика на работа: празни обороти когато почти няма вакуум -> работен режим. Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната, т.н. обогатител който се задейства с бутон. Принципно този винт трябва да е отвъртян за да има добра работа мотора при ниски обороти. При теб щом всичко е ОК не го пипай. :beer


И пак да кажа - функцията на този винт НЕ Е лесното палене на газ, а от него се определя преходната характеристика на работа на газовият изпарител при работа на ниски и прехода към средни обороти. Може да се каже, че при правилно регулиране на този винт се осигурява нормално запалване на автомобила. В някой случай газовия изпарител работи добре и със завъртян винт, зависи от колата, монтажа и модела на изпарителя. За това му казах, ако е наред колата като палене и вървеж да не го пипа. А и съвсем не е вярно, че само Ловато има обогатител.


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот xalerrelax » Сря 10 авг 2011 13:40


Да се включа и аз в темата с въпрос.
Щом този винт регулира плавния преход от ниски към високи обороти може ли да създава проблеми?
Когато автомобилът ми е на скорост(без значение на коя )в обхвата м/у 1600 и 2000 об/мин колата забива усезаемо.
При отпускане на педала на газта се усеща , също така и при подаване на газ.
Колата на първото запалване пали почти "без ключ" :) ,но след това пали на 10 - 15 секунда.
Трябва ли да се върне този винт?
Можем ли да говорим за богата смес , при положение , че вървежа на автомобила си е нормален.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот i.e.i » Сря 10 авг 2011 15:33


Идеята на реглажа е "нормална" смес при всякакви обороти.
В 99% причина за самоволното вдигане на оборотите и гаснене при висока скорост на ПХ са
точно от неправилен реглаж на този винт.
Само "вкумното" Ловато го има.

А и съвсем не е вярно, че само Ловато има обогатител.

Темата е за ловато.


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот Ivan4u » Сря 10 авг 2011 15:58


i.e.i написа:
Не е за лесно палене на газ, за тази цел има ел.клапан който бута мембраната

:не: Само "вкумното" Ловато го има.При студено време почти няма палене на газ ако този винт е завит докрай .
Защо ли до има ,ако не върши работа?


Електрическото ми Ловато защо ли има винт ? Бъркаш пич - 2 години карах с навъртян винт зиме лете няма дерт , НО както колега над мен каза - модел изпарител , марка кола , монтаж и настройки ... :да:

П.С.На някои изпарители дори го няма този винт , - вакуумното Ловато на бащата е така , дано го пребарам да ударя 1-2 снимки . На още 1-2 коли съм виждал също го нямат този винт .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот stefan4o » Сря 10 авг 2011 16:05


Потвърждавам. Моето вакуумно ловато го няма. Доколкото знам тоя винт е за настройка чувствителността на мембраната мисля.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За бронзовият винт на изпарителя

Мнениеот i.e.i » Сря 10 авг 2011 16:16


Стана ,като"развален телефон".
Да се надяваме ,че 4i4o-dido е разбрал за винта.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта