При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто

Мнениеот mupk0 » Сря 17 авг 2011 13:05


Здравейте.Имам 1 въпрос.Таралежа(подгрева на всмукателният колектор) е по-добре да работи или не.Говоря само за палене на студен мотор на газ?




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто

Мнениеот mafiota » Сря 17 авг 2011 13:19


до колкото знам при работа на газ на двигателя му е по-добре да е по-студена сместа (повечко кислород има). Докато при бензин трябва сместа да е по-топла за даможе бензина по-добре да се изпари и се получи по-хубаво смесообразуване.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто

Мнениеот mupk0 » Сря 17 авг 2011 15:03


За бензина ми е ясно.Защото замислих следната схема с едно реле с НЗ.При подаване на 12в от газовата,прекъсва веригата и тералежа спира да работи,а при включване на бензин отива от отворено в затворено положение и воала :D'



EDIT: С реле го направих на газ,да не работи.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта