При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
Здравейте.Имам 1 въпрос.Таралежа(подгрева на всмукателният колектор) е по-добре да работи или не.Говоря само за палене на студен мотор на газ?
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
до колкото знам при работа на газ на двигателя му е по-добре да е по-студена сместа (повечко кислород има). Докато при бензин трябва сместа да е по-топла за даможе бензина по-добре да се изпари и се получи по-хубаво смесообразуване.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: При палене на студен мотор-за или против подгрева на колекто
За бензина ми е ясно.Защото замислих следната схема с едно реле с НЗ.При подаване на 12в от газовата,прекъсва веригата и тералежа спира да работи,а при включване на бензин отива от отворено в затворено положение и воала '
EDIT: С реле го направих на газ,да не работи.
EDIT: С реле го направих на газ,да не работи.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта