Здравейте!
Разбира се краткото разяснение няма да е от моя страна, макар да е възможно заглавието да е подвело някои от вас. Напротив, надявам се вие да ми разясните нещо относно ключето или превключвателя при газовите уредби.
Наскоро се сдобих с Джета с газова уредба и я карам само на газ. Но искам да я подкарам и на бензин от време на време.
Ключа се състои от два бутона - черен и червен и три лампички между тях. Черният бутон, доколкото разбирам, превключва от газ на бензин - той е с три положения - газ, празно, бензин.
За какво служи червения бутон, който поради червения си цвят аз упорито не смея да натисна
Той нужен ли е при превключване от газ на бензин или е достатъчен главния бутон с трите положения?
Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Принудително ти вкарва газ в изпарителя.Или инак казано-обогатител.Служи при първо палене за деня да подадеш повечко газ за по-лесно палене на газ.Цъкаш два-три пъти и палиш.
- jorostamenov
- Мнения: 398
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 22:15
- Автомобил: golf 3
- Двигател: abs 92 1.8mi 90k.c
- Местоположение: софия
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
balamata написа:Принудително ти вкарва газ в изпарителя.Или инак казано-обогатител.Служи при първо палене за деня да подадеш повечко газ за по-лесно палене на газ.Цъкаш два-три пъти и палиш.
демек нещо като смукач както казва колегата даваш на контакт и натискаш 2-3 пъти и палиш
- Todrias
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 авг 2011 12:55
- Автомобил: Volkswagen Jetta 2
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Благодарско за отговора!
Днес пробвах да превключа на бензин, но нещо не ми се получи
Бях доста засрамен от себе си. Запалих - увеличих леко оборотите и превключих черния бутон дав пъти надолу - колата прихълца и изгасна. Върнах на газ, запалих, тръгнах на ход - някъде на втора предавка - 20 - 25 км/ч - отново опитах да превключа -отново изгасна и въобще не успя да захапе.
Къде греша?
Днес пробвах да превключа на бензин, но нещо не ми се получи
Бях доста засрамен от себе си. Запалих - увеличих леко оборотите и превключих черния бутон дав пъти надолу - колата прихълца и изгасна. Върнах на газ, запалих, тръгнах на ход - някъде на втора предавка - 20 - 25 км/ч - отново опитах да превключа -отново изгасна и въобще не успя да захапе.
Къде греша?
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Сигурно си с карбуратор и трябва време бензина да стигне до карбуратора, затова превключвай в движение и на скорост, провери все пак дали имаш и бензин
- Todrias
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 авг 2011 12:55
- Автомобил: Volkswagen Jetta 2
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
С карбуратор е да. Значи просто не съм давал възможност и време на колата да си дръпне бензин. Ок, мерси много !
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Превключването от газ на бензин при карбуратор става в движение така, както ти пие колегата. На място вдигаш около 3000 оборота и щракваш ключето на положение бензин, мотора губи обороти. Преди да угасне, щракваш на газ за секунда - две, вдига обороти и пак - на бензин. Така няколко пъти се налага понякога, докато бензиновата помпа напълни карба и мотора заработи нормално.
От бензин на газ - ключето в средно положение, докато изгори бензина в карба - така не пуска никакво гориво. Като заглъхне мотора, щрак на газ.
От бензин на газ - ключето в средно положение, докато изгори бензина в карба - така не пуска никакво гориво. Като заглъхне мотора, щрак на газ.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Така както направо си включил на газ, така може да я задавиш, че ще ти побелеят косите и ще ти отиде акумулатора.
Да изгори бензинът и тогава на газ.
Чуваш ли как щрака клапана като превключваш? Трудно е, но се чува.
Да изгори бензинът и тогава на газ.
Чуваш ли как щрака клапана като превключваш? Трудно е, но се чува.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Todrias написа:Благодарско за отговора!
Днес пробвах да превключа на бензин, но нещо не ми се получи
Бях доста засрамен от себе си. Запалих - увеличих леко оборотите и превключих черния бутон дав пъти надолу - колата прихълца и изгасна. Върнах на газ, запалих, тръгнах на ход - някъде на втора предавка - 20 - 25 км/ч - отново опитах да превключа -отново изгасна и въобще не успя да захапе.
Къде греша?
извиняваи за въпроса(не те подценявам нещо) а бензин имаш ли в колата,понеже при мен прехвърля мн лесно с карб съм,а относно чевения бутон това е обогатител пуска принудително газ при сутрешно палене се използва или когато е по студенко и е палиш на газ
- Todrias
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 авг 2011 12:55
- Автомобил: Volkswagen Jetta 2
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Според изискванията на фрума е редно да споделя, когато проблемите се оправят.
Отначало ми е било почти невъзможно да карам на бензин, защото бензиновата помпа се оказа за смяна - вътре се беше раздробила на трохи. Предупредха ме, че когато постоянно се кара на газ - помпата работи на сухо и мембраната се изхабява по-бързо. Предполагам повечето от вас го знаете, но може и някои друг като мен начинаещ да го прочете и ще е хубаво да го знае.
Тоест - хора - карайте и на бензин, когато можете.
Друго беше, че превключвателя под капака нямаше маса - трябваше да го вържа за купето, за да получа този заветен (-), сиреч маса. Завинтих го с болт за купето и започна да щрака най-сетне. Сега нямам никакви проблеми с превключването.
Благодарско на всички, които писаха тук в темата!
Отначало ми е било почти невъзможно да карам на бензин, защото бензиновата помпа се оказа за смяна - вътре се беше раздробила на трохи. Предупредха ме, че когато постоянно се кара на газ - помпата работи на сухо и мембраната се изхабява по-бързо. Предполагам повечето от вас го знаете, но може и някои друг като мен начинаещ да го прочете и ще е хубаво да го знае.
Тоест - хора - карайте и на бензин, когато можете.
Друго беше, че превключвателя под капака нямаше маса - трябваше да го вържа за купето, за да получа този заветен (-), сиреч маса. Завинтих го с болт за купето и започна да щрака най-сетне. Сега нямам никакви проблеми с превключването.
Благодарско на всички, които писаха тук в темата!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Кратко разяснение на тема ключета на Газови уредби
Ако винаги имаш бензин в резервоара и клапана на бензин е след помпата, преди карба, няма да я скапеш. Така тя работи на празен ход, почти без да движи мембраната.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта