agent_kowalski написа:не е така.пропан-бутана и много други неща,от които не разбирам се втечнява при точно определена температура и налягане.нещата са свързани.съответно ако ти зареждат с ниско налягане освен че зареждането става бавно ти вкарват някакъв процент не втечнена газ,който запълва по-бавно бутилката и от тука колонката си отчита като за втечнена газ,но ти плащаш изпарения.в крайна сметка докато се напълни примерно 30 литрова бутика колонката ти е отчела примерно 35.реално бутилката ти е пълна нормално ,колата върви ,но си платил повече.
никой не спори точно кога ше му се задейства клапана,но като на бутилката ти пише някакви литри и вече на колонката са се отчели повече от самия обем на бутилката нещата не са точни.примерно моята ако е 40 примерно дали ще щтракне на 32,33 или 34 не споря,ама като отиде на 39,40,41 и нагоре при положение че все пак на газ съм стигнал до колонката,а не ба бензин и имам поне половин литър останал става
Това, че ни лъжат по газстанциите не само с количеството, но и с качеството е известно на всички и затова не мога да споря. А за останалото трябва да се впусна в дълги и сложни обяснения за критична температура, наситени пари и прочее неща, които нямат нищо общо с проблема на колегата.
И на двете ми бутилки поплавъка не работеше както трябва и през бутилките са минали тонове газ без да имам някакви проблеми, но съм знаел за този проблем и как да зареждам и карам безопасно.
Ремонта може да струва и 5лв ако трябва да се намести само поплавъка, но може и да се наложи да смениш сондата, можеш да послушаш колегата и да зареждаш 35л след като си сигурен, че бутилката е празна и много други варианти има, но е най-добре да караш докато се изпразни и да я отвориш за да видиш какъв е проблема.
Ако сега си паркирал с пълна догоре бутилка и утре я напече слънцето от предпазния клапан ще започне да излиза газ, и колата ще се напълни с взривоопасна смес.