Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Здравейте, имам ГИ Бардолини, поставен на Голф 3 АЕК, преди около 2 години (35 хиляди километра). За съжаление обаче преди няколко седмици се появи следният проблем - на втора и трета скорост с подминаването на 5000 хиляди оборота ГИ превключва на бензин. Странното е, че на първа и празен ход не се обръща на бензин. На 4-та и 5-та не съм пробвал, няма къде, а и голфа едва ли ще издържи до такива скорости. Смених филтъра на газовия клапан и този преди дюзите - без резултат.
Започвам да се съмнявам, че датчика за налягането прави мизерии, та откъде мога да купя такъв и трябва ли да се прави повторна настройка на ГИ при смяната му?
Започвам да се съмнявам, че датчика за налягането прави мизерии, та откъде мога да купя такъв и трябва ли да се прави повторна настройка на ГИ при смяната му?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Mоже да имаш голям пад на налягане след редуктора, иди на диагностика.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Каква марка е изпарителя и колко километра си изминал от монтажа до сега ?
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Марката на изпарителя е ZAVOLI. Изминатите километри са ~35 хиляди.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Бях сигурен че е Заволи, имаш проблем точно с него, за съжаление поради малките му размери топлообмена се подсилва от едни спирали от медна тел, които са разположени по пътя на входящата газ, всичко е чудесно ако газта е чиста, при нас обаче такава липсва, имаме предимно мръсна газ която задръства и затлачва тези тесни места и се получава твоя проблем.
Решението е съвсем просто и гарантира пълен успех, разглобяваш, почистваш хубаво с коресилин и сглобяваш, трудно е разглобяването защото всичко е залепнало, малко почукваш отвсякъде докато се отлепят капаците, мембраните не са мръднали и няма смисъл да се сменят.
Решението е съвсем просто и гарантира пълен успех, разглобяваш, почистваш хубаво с коресилин и сглобяваш, трудно е разглобяването защото всичко е залепнало, малко почукваш отвсякъде докато се отлепят капаците, мембраните не са мръднали и няма смисъл да се сменят.
Последна промяна от eurogas на Съб 01 окт 2011 13:33, променено общо 1 път.
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
eurogas
Изпарителя беше свален и почистен, но не беше толкова много мръсотията и мизерията, колкото очаквах. "Червената" мембрана обаче се беше напукала и доста голяма част от нея се беше втвърдила, та и мембраните + още някакви уплътнения трябваше да се сменят. И вече колата не превключва на бензин.
Изпарителя беше свален и почистен, но не беше толкова много мръсотията и мизерията, колкото очаквах. "Червената" мембрана обаче се беше напукала и доста голяма част от нея се беше втвърдила, та и мембраните + още някакви уплътнения трябваше да се сменят. И вече колата не превключва на бензин.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
- Автомобил: VW GOLF 3 GT
- Двигател: 1.6 AEK
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
колега и аз имах подобен проблем ама със почти нов ГИ тамона
при нормално каране около 2500 оборота ми прехвърли на бензин и започна да писка все едно вече няма газ и автоматичо прехвърля на бензин (а газ си имаше в бутилката)
но това беше само веднъж преди около седмица и до сега не е правила проблем пак
само да добава че и моята кола е Г3 1.6 АЕК
при нормално каране около 2500 оборота ми прехвърли на бензин и започна да писка все едно вече няма газ и автоматичо прехвърля на бензин (а газ си имаше в бутилката)
но това беше само веднъж преди около седмица и до сега не е правила проблем пак
само да добава че и моята кола е Г3 1.6 АЕК
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Радвам се че си се справил, няма нищо сложно, хубаво е всички колеги които ползват тези изпарители, да имат впредвид че при пробег от 30-40000 км. задължително се налага едно такова почистване.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
къде зареждаш газ?аз отварях моето ловато и сменях филтъра на 25к нямаше графит почти,филтъра само беше станал жълто-кафеникав ,но имаше много живот в него,от изпарителя от винта изтече макс една кафяна лъжичка гадост.
нищо и нямаше на колата,просто го отворих така.
нищо и нямаше на колата,просто го отворих така.
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Зареждам предимно на ОМВ.
Иначе eurogas е прав, направо си е задължително да се прави тази процедура на 30-тина хиляди км, не знам дали си внушавам, но май колата започна да върви по-добре на газ, отколкото преди.
Най-сложното и трудоемко е обезвъздушаването после.
Иначе eurogas е прав, направо си е задължително да се прави тази процедура на 30-тина хиляди км, не знам дали си внушавам, но май колата започна да върви по-добре на газ, отколкото преди.
Най-сложното и трудоемко е обезвъздушаването после.
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Здравейте отново,
Не съм писал по темата отдавна, но 1 седмица след смяната на филитрите и мембраните колата отново започна да обръща на бензин на 4800-5000 оборота. На изпарителя има един винт, който явно регулира налягането - общо може да прави по един оборот и половина във всяка посока. Следвайки някаква логика да повиша налягането и така да не пада диференцианлното налягане, го развих в посока затягане почти до края (остава четвърт оборот), това май тотално оправи нещата - колата не се превключва на бензин, разхода и вървежа са ОК.
Не съм писал по темата отдавна, но 1 седмица след смяната на филитрите и мембраните колата отново започна да обръща на бензин на 4800-5000 оборота. На изпарителя има един винт, който явно регулира налягането - общо може да прави по един оборот и половина във всяка посока. Следвайки някаква логика да повиша налягането и така да не пада диференцианлното налягане, го развих в посока затягане почти до края (остава четвърт оборот), това май тотално оправи нещата - колата не се превключва на бензин, разхода и вървежа са ОК.
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: Вто 23 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
focke-wulf написа:eurogas
Изпарителя беше свален и почистен, но не беше толкова много мръсотията и мизерията, колкото очаквах. "Червената" мембрана обаче се беше напукала и доста голяма част от нея се беше втвърдила, та и мембраните + още някакви уплътнения трябваше да се сменят. И вече колата не превключва на бензин.
Да използвам темата на колегата.Понеже и аз минах тази процедура на почистването на иначе "хубавото" Заволи където упорито ме обеждаваха в това преди 2 години , видно си личи че мембраните са за ссмяна и по точно тази която е червеникава на цвят, беше се нацепила леко и е твърда не е като нова мека гума ( е то това е нормално де) Искам да попитам колегите които са по запознати откаде мога да поръчам такива мембрани за това Заволи Тайп Зета. , защото като пообиколих да разпитам тук в Пловдив ,никой нищо незнаеше все едно питах как да ремонтирам космическа сувалка...
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Срамота бре, в Пловдив има най-много сервизи за газ, ето ти ги мембраните които търсиш [url]http://www.gasmagazin.com/мембрани-газови-инжекциони/мембрани-за-газов-инжекцион-zavoli-zeta-български.html[/url]
П.П.Немога да разбера защо само в този сайт немога един адрес да пусна като хората, напрвих десет опита и нестава, съжалявам.
П.П.Немога да разбера защо само в този сайт немога един адрес да пусна като хората, напрвих десет опита и нестава, съжалявам.
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: Вто 23 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
eurogas написа:Срамота бре, в Пловдив има най-много сервизи за газ, ето ти ги мембраните които търсиш [url]http://www.gasmagazin.com/мембрани-газови-инжекциони/мембрани-за-газов-инжекцион-zavoli-zeta-български.html[/url]
П.П.Немога да разбера защо само в този сайт немога един адрес да пусна като хората, напрвих десет опита и нестава, съжалявам.
Най-много сервизи за газ но факт че тук малко си разбират от работата , имам една дъъъълга история за настройката на Г.И. , които майтор да питах за настройката й се чудеха и гледаха все едно е паднал космически кораб на земята, НО това е друга тема. Колега благодаря ти за помоща Ще гледам да си поръчам и да ги сменя да видим ще има ли някъква разлика.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ Бардолини - превключва на бензин
Не си попаднал на точните хора, потърси Митко от Мегаел, работи на бул. 6-ти септември, [url]http://www.megael-bg.com/КОНТАКТИ.aspx[/url], от много години работи предимно с такива системи, по настройките можеш смело да го ползваш.
Ето още един линк за мембрани http://fobosgas.com/category/106/membrani-memteh-za-izpariteli-za-gazov-inzhektsion-lpg.html?page=3, въпреки че и Митко има такива при него.
Ето още един линк за мембрани http://fobosgas.com/category/106/membrani-memteh-za-izpariteli-za-gazov-inzhektsion-lpg.html?page=3, въпреки че и Митко има такива при него.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта