ключ газ-бензин

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

ключ газ-бензин

Мнениеот MobilLife » Пет 16 сеп 2011 15:57


Колеги боря се със следния проблем!При подаване на контакт,ключето ми е в положение на газ,отваря клапана за около 2 сек.и лампата изгасва -това би трябвало да е така.Но след завъртане на ключа колата трудно пали,върти 4-5сек.и пали но работи на бензин,при положение че ключето е на газ.Трябва да подам газ до около 1200 - 1300 оборота за да се включи газ.клапан и тогава ми светва лампата че съм на газ.Ако запаля веднага с даването на контакт докато ми свети лампичката за газ колата пали,но пак работи на бенз.Трябва пак да подам газ до 1300 оборота за да включи на газ.На работещ двигател превключвам и бенз. и газ без проблеми.
Та питането ми е на какво може да се дължи това?Преди с завъртането веднага светваюе лампата за газ и нямах проблеми.Ключа газ-бенз. ли е проблемен или друго?
АГУ-то е Ловато с ел изпарител а ключето е обикновено,само с две положения бенз. и газ.пище Сатурн на него.Изпарителя е ремонтиран преди 1500 км ама и преди пак правеще така.Кабели,свещи и палец - сменени.
Има ли някои идея дали е от ключа или друго?
А, забравих - мотора е 1,8 АБС....




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот i.e.i » Пет 16 сеп 2011 16:06


Огледай бушона на помпата(мисля18) и виж дали от там е взет тока за ключа.
Провери връзката.
Ако всичко е ок мери отпред на релето,какво се случва със захранването,когато подадеш контакт.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот MobilLife » Пет 16 сеп 2011 16:22


Ами не е вземено оттам,защото при махнат предпазител на помпата си паля на газ и си работи.
За кое реле казваш колега,че с газовите не съм на ТИ? :D


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот i.e.i » Съб 17 сеп 2011 7:01


При двигателя има монтирано(допълнително) реле ,което прекъсва дюзата и подава ток на
газовия клапан.При отпадане на напрежението към него двигателя работи само на бензин.
Предполага се ,че при теб(обикновен ключ) се губи напрежението към релето(хлабава връзка)
и при повишаване на тока сработва.Може и контакта в релето да е нагорял.
Виж откъде е взето захранването(100% след контакт ) и премери на "входа " на релето за 12V.
Почисти клемите и на газовия клапан.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот MobilLife » Съб 17 сеп 2011 8:59


мерси колега,утре го гледам и ще пиша.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот MobilLife » Нед 18 сеп 2011 14:19


При мен развитието е следното:при контакт има напрежение на релето има и на клапана и той се задейства.При завъртане на стартера на релето има 10,6-10,8 волта - което е нормално,при палене да има пад,но на клапана няма никой.... и колата пали на бензин.Трябва да я изфорсирам до 1300 оборота за да цъкне релето и включи газта.Мерих напрежението при палене на един комшия и при него е под 10 волта даже,така че изключвам да ми е слаб акумулатора.
Давайте идеи реле ли е,кво ли е? :(


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот orlin4ooo » Нед 18 сеп 2011 14:39


колега аз съм със същия тип техника и няма как да запаля на газ освен ако не държа копчето на обогатителя постоянно натиснато докато въртя на стартер. Какво те притеснява да запалиш на бензин и да я ритнеш и да си обърне на газ ? То по принцип така е и редно въпреки че бедния български народ не мисли така и при наличие на газова уредба не му се харчат 100-на грама бензин сутрин като пали и да я остави да поработи 1-2 минути (поне) :) според мен нямаш проблем с копчето освен ако не ти се случва като я запалиш на бензин да не иска да обърне на газ както е при мен ( въобще не работи копчето) пипам кабелите на копчето и се оправ явно някъде има окисление и чат път не дава контакт :) но пак казвам да запалиш на газ директно става само ако държиш копчето на обогатителя постоянно натиснато :)


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот MobilLife » Нед 18 сеп 2011 14:50


Аз си я паля на бенз. колега не е проблема в това.
Проблема ми е че като спра някъде и паля на газ,при мен не е автом. прехвърлянето ,и не ще да запали на газ а на бензин,въпреки че ключа е в положение газ.И преди го нямах този проблем - с завъртането си минаваше на газ веднага а не като сега да и подавам газ с педала....


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот orlin4ooo » Вто 20 сеп 2011 8:41


да още в началото те разбрах аз ако съм я карал добре колата да е загрял мотора и като угася и запаля и копчето е на газ някой път сама си обръща на газ някой път не но не съм си поставял за цел да изследвам проблема но при всички случаи пали винаги на бензин ...


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: ключ газ-бензин

Мнениеот MobilLife » Вто 20 сеп 2011 9:47


Интересното е че при даване наконтакт на релето има около 12 волта и клапана пуска газ,при палене малко пада напрежението на релето - 10,6 волта -клапана не се задийства,пали на бензин.В момента след като запали вече зарежда динамото и на релето има 14,2 волта,обаче на клапана няма никой и не включва.Трябва да дигна оборотите на 1300 за да мина на газ.Е това немога да си го обясня - как това реле при 12 в. се задейства а после при 14 неще?Дали самото реле се е бъгясало?
Изключвам да е слаб акумулатора защото при палене има пад и 10,6в. са нормални.
Ако някой е наясно с това да помага! :063:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта