Колеги боря се със следния проблем!При подаване на контакт,ключето ми е в положение на газ,отваря клапана за около 2 сек.и лампата изгасва -това би трябвало да е така.Но след завъртане на ключа колата трудно пали,върти 4-5сек.и пали но работи на бензин,при положение че ключето е на газ.Трябва да подам газ до около 1200 - 1300 оборота за да се включи газ.клапан и тогава ми светва лампата че съм на газ.Ако запаля веднага с даването на контакт докато ми свети лампичката за газ колата пали,но пак работи на бенз.Трябва пак да подам газ до 1300 оборота за да включи на газ.На работещ двигател превключвам и бенз. и газ без проблеми.
Та питането ми е на какво може да се дължи това?Преди с завъртането веднага светваюе лампата за газ и нямах проблеми.Ключа газ-бенз. ли е проблемен или друго?
АГУ-то е Ловато с ел изпарител а ключето е обикновено,само с две положения бенз. и газ.пище Сатурн на него.Изпарителя е ремонтиран преди 1500 км ама и преди пак правеще така.Кабели,свещи и палец - сменени.
Има ли някои идея дали е от ключа или друго?
А, забравих - мотора е 1,8 АБС....
ключ газ-бензин
Re: ключ газ-бензин
Огледай бушона на помпата(мисля18) и виж дали от там е взет тока за ключа.
Провери връзката.
Ако всичко е ок мери отпред на релето,какво се случва със захранването,когато подадеш контакт.
Провери връзката.
Ако всичко е ок мери отпред на релето,какво се случва със захранването,когато подадеш контакт.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: ключ газ-бензин
Ами не е вземено оттам,защото при махнат предпазител на помпата си паля на газ и си работи.
За кое реле казваш колега,че с газовите не съм на ТИ?
За кое реле казваш колега,че с газовите не съм на ТИ?
Re: ключ газ-бензин
При двигателя има монтирано(допълнително) реле ,което прекъсва дюзата и подава ток на
газовия клапан.При отпадане на напрежението към него двигателя работи само на бензин.
Предполага се ,че при теб(обикновен ключ) се губи напрежението към релето(хлабава връзка)
и при повишаване на тока сработва.Може и контакта в релето да е нагорял.
Виж откъде е взето захранването(100% след контакт ) и премери на "входа " на релето за 12V.
Почисти клемите и на газовия клапан.
газовия клапан.При отпадане на напрежението към него двигателя работи само на бензин.
Предполага се ,че при теб(обикновен ключ) се губи напрежението към релето(хлабава връзка)
и при повишаване на тока сработва.Може и контакта в релето да е нагорял.
Виж откъде е взето захранването(100% след контакт ) и премери на "входа " на релето за 12V.
Почисти клемите и на газовия клапан.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: ключ газ-бензин
мерси колега,утре го гледам и ще пиша.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: ключ газ-бензин
При мен развитието е следното:при контакт има напрежение на релето има и на клапана и той се задейства.При завъртане на стартера на релето има 10,6-10,8 волта - което е нормално,при палене да има пад,но на клапана няма никой.... и колата пали на бензин.Трябва да я изфорсирам до 1300 оборота за да цъкне релето и включи газта.Мерих напрежението при палене на един комшия и при него е под 10 волта даже,така че изключвам да ми е слаб акумулатора.
Давайте идеи реле ли е,кво ли е?
Давайте идеи реле ли е,кво ли е?
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ключ газ-бензин
колега аз съм със същия тип техника и няма как да запаля на газ освен ако не държа копчето на обогатителя постоянно натиснато докато въртя на стартер. Какво те притеснява да запалиш на бензин и да я ритнеш и да си обърне на газ ? То по принцип така е и редно въпреки че бедния български народ не мисли така и при наличие на газова уредба не му се харчат 100-на грама бензин сутрин като пали и да я остави да поработи 1-2 минути (поне) според мен нямаш проблем с копчето освен ако не ти се случва като я запалиш на бензин да не иска да обърне на газ както е при мен ( въобще не работи копчето) пипам кабелите на копчето и се оправ явно някъде има окисление и чат път не дава контакт но пак казвам да запалиш на газ директно става само ако държиш копчето на обогатителя постоянно натиснато
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: ключ газ-бензин
Аз си я паля на бенз. колега не е проблема в това.
Проблема ми е че като спра някъде и паля на газ,при мен не е автом. прехвърлянето ,и не ще да запали на газ а на бензин,въпреки че ключа е в положение газ.И преди го нямах този проблем - с завъртането си минаваше на газ веднага а не като сега да и подавам газ с педала....
Проблема ми е че като спра някъде и паля на газ,при мен не е автом. прехвърлянето ,и не ще да запали на газ а на бензин,въпреки че ключа е в положение газ.И преди го нямах този проблем - с завъртането си минаваше на газ веднага а не като сега да и подавам газ с педала....
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ключ газ-бензин
да още в началото те разбрах аз ако съм я карал добре колата да е загрял мотора и като угася и запаля и копчето е на газ някой път сама си обръща на газ някой път не но не съм си поставял за цел да изследвам проблема но при всички случаи пали винаги на бензин ...
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: ключ газ-бензин
Интересното е че при даване наконтакт на релето има около 12 волта и клапана пуска газ,при палене малко пада напрежението на релето - 10,6 волта -клапана не се задийства,пали на бензин.В момента след като запали вече зарежда динамото и на релето има 14,2 волта,обаче на клапана няма никой и не включва.Трябва да дигна оборотите на 1300 за да мина на газ.Е това немога да си го обясня - как това реле при 12 в. се задейства а после при 14 неще?Дали самото реле се е бъгясало?
Изключвам да е слаб акумулатора защото при палене има пад и 10,6в. са нормални.
Ако някой е наясно с това да помага!
Изключвам да е слаб акумулатора защото при палене има пад и 10,6в. са нормални.
Ако някой е наясно с това да помага!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта