метан уредба-моля за помощ
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: метан уредба-моля за помощ
явно гледат да им е по-лесен монтажа затова те навиват така.
Re: метан уредба-моля за помощ
A ти имаш ли монтиран такъв аванспроцесор и доволен ли си от работата на двигателя ?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 16:31
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAXA
- Местоположение: София
Re: метан уредба-моля за помощ
Аз имам голф на метан и да ти кажа изключително доволен съм, икономията в парите спрямо газта е поне наполовина ако не и повече, в това който иска да вярва който не иска нека тогава да си кара на газ или бензин не ме интересува Оптималния вариант според мене е да намериш някакъв начин да дойдеш до София, 700 и малко лв ти е чисто нова уредба BRC с монтаж и всичко, от които по-добри няма но е без бутилка. Взимаш си на старо някаква бутилка 30-40литра за 140-160лв и си караш впоследствие с гарантирано огромна икономия. Моноинжекцията е най-доброто за метан или газ, просто почти невъзможно е да гърми, случва се само при калпава настройка иначе няма шанс. Проблеми ако загряваш на бензин когато е по-студено времето няма да имаш никакви. Пък нека си говорят всички колко тежи метана и подобни глупости, лично съм вдигал моята бутилка 40литра не тежи повече от 30-40кг а събира още 6,5кг в себе си. Силно се съмнявам някой да усети толкова разлика в поведението на колата с тия 40-50кг или да се отразява чак толкова на окачването, за нюрбургринг ако се подготвяте има логика де...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 11 яну 2006 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: метан уредба-моля за помощ
здравей колега,
аз карам мерцедес същият двигател ( М102)на метан повече от 5 години. Работата на двигателя е перфектна и разхода също. Никога не ми е гърмяла, макар да съм с мех. инжекцион. Но всичко по уредбата съм си правил сам, макар и да не съм майстор. Най важното е колата да работи добре на бензин, преди да сложиш метановата уредба. Освен това само и единствено оригинални кабели и свещи. Задължително монтираш аванс процесор иначе прегарят клапаните, колата няма мощност и вдига разхода. Освен това мисля е добре, както и аз съм направил, да монтираш и ламбда контрол система - двигателя става по-еластичен и пъргав и значително се намалява риска от обедняване на сместа и гърмеж. Давай смело - Мерцедеса е желязна кола, но не забравяй това което съм ти казал по=горе
аз карам мерцедес същият двигател ( М102)на метан повече от 5 години. Работата на двигателя е перфектна и разхода също. Никога не ми е гърмяла, макар да съм с мех. инжекцион. Но всичко по уредбата съм си правил сам, макар и да не съм майстор. Най важното е колата да работи добре на бензин, преди да сложиш метановата уредба. Освен това само и единствено оригинални кабели и свещи. Задължително монтираш аванс процесор иначе прегарят клапаните, колата няма мощност и вдига разхода. Освен това мисля е добре, както и аз съм направил, да монтираш и ламбда контрол система - двигателя става по-еластичен и пъргав и значително се намалява риска от обедняване на сместа и гърмеж. Давай смело - Мерцедеса е желязна кола, но не забравяй това което съм ти казал по=горе
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта