малко помощ за 1.6 карбуратор (решен)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

малко помощ за 1.6 карбуратор (решен)

Мнениеот mk2_Golf83 » Пон 26 сеп 2011 14:58


голф 2 1.6 EZ мотора , инт ме някой знае ли къде се дупчи карбуратора за да се сложи газ ? някой ако може да ми покаже снимки къде е дупчен вашия
че трябва да го дупча и аз

Последна промяна от mk2_Golf83 на Нед 16 окт 2011 0:45, променено общо 1 път.




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот agent_kowalski » Пон 26 сеп 2011 17:30


за какво трябва да го дупчиш.взимаш една плочка отгоре на дросела се поставя.елементарно е.има си уплътнение поставяш плочката и върху нея кутията на въздушния филтър и всичко става перфектно.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Пон 26 сеп 2011 17:49


agent_kowalski написа:за какво трябва да го дупчиш.взимаш една плочка отгоре на дросела се поставя.елементарно е.има си уплътнение поставяш плочката и върху нея кутията на въздушния филтър и всичко става перфектно.

целя по-голяма мощ, и за тази цел се дупчи карбуратора, но не знам къде аз имам тая плочка


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Пон 26 сеп 2011 17:51


Смяташ, че ще постигнеш по-голяма мощ с дупчене на карбуратор? Интересно, пиши подробности дали се е получило.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот agent_kowalski » Пон 26 сеп 2011 18:07


няма да постигнеш такива неща с това.ако имаш по-голяма мощ зацепи ангренажа с 1-2 зъба и си поиграй с центровката.колата ще хукне доста и разхода ще стане двоен разбира се ,но поне ще те радва повече :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Пон 26 сеп 2011 18:11


За по-добър вървеж има написано из форума. Мирослав с неговото RF (което е реално EZ ама с катализатор) го е докарал доста добре на вървеж на газ. Доста материали прочетох из нета за смесителя на АГУ. Излиза, че колата ми върви много добре с 26мм дифузьор, за разлика от 32мм-овия по "каталог на ловато". Съветвам те да започнеш оттам и да караш все в тая посока. Прочети темата ми с дифузьора, някои хора са доста наясно с материята. Точно смятах да напиша малко нови засичания. :beer


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Пон 26 сеп 2011 18:11


agent_kowalski написа:няма да постигнеш такива неща с това.ако имаш по-голяма мощ зацепи ангренажа с 1-2 зъба и си поиграй с центровката.колата ще хукне доста и разхода ще стане двоен разбира се ,но поне ще те радва повече :)

с един зъб е прескочен ангренажа, и разпределителен вал от забравих как се казваше двигателя .този дето го слагат на голф 3 кабрио 2.0
карбуратора е обслужен ,всичко по-него е ново :) сега траа само карба да се продупчи и направи :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот muns61 » Пон 26 сеп 2011 18:12


Не пишете неподготвени, с дупчене става много добре. С кой карбуратор си?


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Пон 26 сеп 2011 18:14


muns61 написа:Не пишете неподготвени, с дупчене става много добре. С кой карбуратор си?

pierburg 2e aма от най-първо поколение защото голфа е 2ка 1983г и с чукче и наковалния и карба не като другите 2е, няма нищо общо с тях
Изображение
Изображение


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот agent_kowalski » Пон 26 сеп 2011 18:39


не знам колко файда да има от дупчене.карал съм кола с дупчен карб върви си нищо спецялно.освен че веднъж ми беше нарпавила гадния номер да почне да смуче въздух от дупките и три дни не можах да разбра какво и става,но сега така се е случило.то газта асе слага за икономия главно,не за да върви колата.предполагам идеята на автора е да има прилична динамика и да може да си кара и изпреварва спокойно.всякакви други идея за този двигател са фантастика.
успех с колата :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Пон 26 сеп 2011 18:39


muns61 написа:Не пишете неподготвени, с дупчене става много добре. С кой карбуратор си?


Не искам да спорим, но имам една статийка на някакъв доцент, който е понаписал някои неща за АГУ и по-конкретно за размера на дифузьора и тръбата на вентури. Във въпросната статия никъде нищо не е описано за дупчене на карбуратор. Дадени са малко формулки и малки рисунки на два варианта на тръба на вентури. Тествах го на моя автомобил - смея да кажа, че ефект има - при запазен разход (сравнено със стария ми 32мм дифузьор) динамиката видимо се подобри и колата ускорява доста по-леко с по-малко настъпване на газта. Разбира се може и по-добре, но иска заиграване с предварението и още някои благинки като при мирослав с отварянето на 2ра камера, но няма време засега да се занимавам.
http://www.2shared.com/document/Rl50Itx ... sitel.html
Прилагам и снимка дифузьора на плочката(смесителя) на газта:
Изображение
Към автора - дай повече подробности с каква плочка си.
Относно карбуратора - действително преди 1985 имат малки разлики, щото примерно моето 2е3 реглажите за смесите му са разположени по малко по-друг начин от модела след 1985 година, инак на практика нямат разлика.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Пон 26 сеп 2011 19:32


на газ може да се докара повече мощ от колкото на бензин, просто по хубавия вариант ако се продупчи карбуратора и се пусне повече газ,разхода се качва но и вървежа


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот agent_kowalski » Пон 26 сеп 2011 20:30


mk2_Golf83, колега знам го това,търкалял съм двойки,пасати,полота,кадети,рена,пежа и сякакви карбураторни щуротии от тези години по-голям брой от пръстите на ръцете ми.включително и твоя двигател EZ.докарвал съм приличен вървеж на бензин и разход от над 20 литра.знам че на газ може да се направи да върви повече,тогава сигурно ще харчи 30,ще си изпечеш клапаните и гърнетата за отрицателно време от неправилната настройка на газ.защото при такъв момент да върви повече от бензин нещата не издържат без проблеми дълго време.сега не ти се правя на философ,просто споделям опит и ще си позволя да ти дам малко съвети.ясно че щом караш 30 годишната каруца просто няма възможност за кой знае какво,и аз съм така ...сега какво да се прави.лошо в това няма.на всеки му се иска колата му да върви възможно най-много.сега съветите.
като искаш кола,която да върви по-прилично продай този голф и доплати малко и си вземи 1,8.можеш пак с презцепване на ангренажа и малко центровка да върви много повече от 1.6 и да харчи все пак по-малко.просто да даваш 20-30литра гориво на 100 и да караш някаква барака,която си мислиш че върви няма смисъл от никъде.аз на твое място бих взел 1000лв на голфа ако горе -долу го бива и дал 2000 за един сивик,който ще върви точно два пъти повече от голфа (ако щеш и две газови да му пуснеш на голфа наведнъж с идеята да върви) и ще ти харчи 10 бензин.кефа е несравним,вървежа също,стабилнота на сивика да не говорим.дори 1,4 сивик да вземеш пак ще е несравнимо.за 1.5 или 1.6 да не говорим.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 27 сеп 2011 0:41


знам за сивиците :) б16 мотора 160 коня супер добра резачка и т.н. имам пари за по-хубава кола и т.н. нещо за около 10 000 лв ,но нямам пари после да го подържам. колата ми е от 28г в семейството ни и ме кефи супер много и тая кола никога няма да се продаде, не искам друг мотор искам да си е 1.6 на VW просто да го засиля малко :) пък по натам ще си купя някоя евридейка :) и тая си я правя проекче да се уча на нея и т.н.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Вто 27 сеп 2011 11:43


Между другото, тоя карбуратор, който си дал на снимките страшно ми прилича на моя 2е3. Това реални снимки на твоя карб ли са или от нета просто си ги взел???? Щото ако са реални май караш с 2е3 :Mr Green Fun Все пак драсни номерчето да проверим в ЕТКА, за да сме сигурни.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта